AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #41 Skrevet 26. januar 2020 Jente 49, løve Blitt forlatt nylig... Er det noen kjæreste for meg en gang i nær fremtid? Anonymkode: 147aa...42a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #42 Skrevet 26. januar 2020 Hei gjerne på meg også ! Noen tips til å få tilbake hun som flyttet ? Anonymkode: 76fc2...b51
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #43 Skrevet 26. januar 2020 Hei TS😊 Du har kanskje gitt deg nå, men jeg prøver meg likevel, så kan du se om du får tid og lyst til å øve deg på meg også😊 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut i årene fremover? Ønsker så veldig å finne en god og empatisk kjæreste.. ❤️🤞 Anonymkode: 0691d...52d
Håpefull2020 Skrevet 26. januar 2020 #44 Skrevet 26. januar 2020 Dame, 29 år hvordan blir dette året? blir jeg gravid?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #45 Skrevet 26. januar 2020 Vil jeg bryte kontakten med min far, eller han med meg? Vil jeg få barn? Anonymkode: 9088c...21c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #46 Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Får opp wheel of fortune, og ja på leve med helseproblemer. Nå vet jeg ikke hvilke helseproblemer, men det finnes mange teknikker å forbedre helseproblemer sånn at livskvaliteten blir bedre. Kanskje de forsvinner om du prøver ut teknikker som tai chi eller annen form for trening? Jeg vet ikke.. Du bør om mulig kanskje spørre lege om henvisning til noe der du kan få litt støtte og hjelpemidler til noe. Hvis ikke finnes det jo mange såkalte helsereiser hvis det for eks. er leddgikt du sliter med, da å reise til varmere land eller innta badstu eller varmt bad ofte kan gjøre visse smerter bedre. Anonymkode: 62a73...3f3 Takk for svar, men det er nok snakk om noe så teit som ekstraslag på hjertet. Trening er alltids anbefalt, men ellers er det ingen hjelp å hente fra lege. Jeg er utredet og ansett som frisk, så da er det ikke så nøye om problemet har blitt verre, tydeligvis. Dette kombinert med angst/depresjon gir mye grubling og bekymring... (og ja, dette kan forsterke ekstraslag). Anonymkode: b4e72...6c6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #47 Skrevet 27. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men det er nok snakk om noe så teit som ekstraslag på hjertet. Trening er alltids anbefalt, men ellers er det ingen hjelp å hente fra lege. Jeg er utredet og ansett som frisk, så da er det ikke så nøye om problemet har blitt verre, tydeligvis. Dette kombinert med angst/depresjon gir mye grubling og bekymring... (og ja, dette kan forsterke ekstraslag). Anonymkode: b4e72...6c6 Jeg er verken klarsynt eller driver med tarotkort, men ville bare si at jeg opplever akkurat det samme! Vet hvordan det føles, leger som sier det er ufarlig (og det er det nok helt sikkert), og som ikke kan gjøre noe med problemet. Jeg har angst i tillegg selv, og bekymrer meg mye for alt mulig, bl.a helse og bl.a disse ekstra hjerteslagene. De ødelegger ofte nattesøvnen min. Men det går opp og ned, noen perioder er verre, andre bedre, og i lange perioder kan det være helt borte. Ville bare tinder en klem egentlig, og fortelle at jeg vet hvordan det føles. Vi må kanskje bare lære oss å ikke gi det oppmerksomhet, og lære oss å stole på at det ikke er noe farlig❤️ Anonymkode: 0691d...52d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #48 Skrevet 27. januar 2020 Hvordan blir 2020 24 år født i Mai. Starter med N. Anonymkode: f0b20...1eb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #49 Skrevet 27. januar 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar, men det er nok snakk om noe så teit som ekstraslag på hjertet. Trening er alltids anbefalt, men ellers er det ingen hjelp å hente fra lege. Jeg er utredet og ansett som frisk, så da er det ikke så nøye om problemet har blitt verre, tydeligvis. Dette kombinert med angst/depresjon gir mye grubling og bekymring... (og ja, dette kan forsterke ekstraslag). Anonymkode: b4e72...6c6 Om det er det synes jeg du bør mase på lege. Om ikke skifte lege, men vet noen leger ofte bare sier nei om det ikke finnes noe medisinsk behandling med piller. Forresten er tai Chi en my indre kampsport som har helsemessige fordeler. Det er en treningsform som ofte brukes til å forebygge og behandle sykdom som hjerte og kar og hjertesvikt... Ekstra hjerteslag kan jo utvikle seg til hjertesvikt leste jeg. Ellers bør du jo å få hjelp for angst og depresjon. Modum bad har b. L. A Behandling for det. Kjipt å leve med det hele livet for bare selve angsten kan begrense livet mye! Du kan få henvisning fra fastlege til en Behandling som Modum bad. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #50 Skrevet 27. januar 2020 Kvinne skorpion 26 år. Kommer jeg noen gang til å få barn? Bør jeg slutte i jobben? Har jeg funnet den rette mannen? Og kommer jeg meg noen gang hjem til skogen? (vet jeg er sent ute, men jeg elsker sånne ting 🤭 håper på svar alikevel🥰) Anonymkode: 2fe45...835
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #51 Skrevet 27. januar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekstra hjerteslag kan jo utvikle seg til hjertesvikt leste jeg. Det er veldig veldig sjeldent at dette skjer. Ekstraslag på hjertet er i de aller fleste tilfeller helt ufarlig. Selvfølgelig skal man snakke med legen sin, om alt man kjenner på, men når hjertet blir friskmeldt, så er det viktig å jobbe med å få bekymringene og angsten bedre, hvis ikke blir ekstraslagene bare mer plagsomme. Denne setninger du skrev her, skremmer trådstarter og andre med samme problem helt unødig. Anonymkode: 0691d...52d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #52 Skrevet 27. januar 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er veldig veldig sjeldent at dette skjer. Ekstraslag på hjertet er i de aller fleste tilfeller helt ufarlig. Selvfølgelig skal man snakke med legen sin, om alt man kjenner på, men når hjertet blir friskmeldt, så er det viktig å jobbe med å få bekymringene og angsten bedre, hvis ikke blir ekstraslagene bare mer plagsomme. Denne setninger du skrev her, skremmer trådstarter og andre med samme problem helt unødig. Anonymkode: 0691d...52d Du må ikke undervurdere din egen visdom 😊 ingen andre sitter med å vite alt. Om hjertet er friskmeldt da er vel alt ok,bare få gjort angsten frisk som jo skaper bekymringene. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #53 Skrevet 28. januar 2020 On 1/26/2020 at 7:08 PM, AnonymBruker said: Kan fjerne øve deg på meg også❤️ Har jeg valgt rett vei for meg videre i livet? Store omveltninger er påbegynt og det føles veldig rett. Men har jeg rett, eller bare ønsker jeg å ha rett? ❤️❤️❤️ Anonymkode: 2bd18...5d9 Fikk : the sun kortet som er et veldig positivt kort. Du føler deg glad på den veien du har valgt, så da føler jeg du bør fortsette og at det er rett vei. Stol mer på deg selv og intuisjonen din fordi du vet mer enn det du tror selv. Sola symboliser på en måte en slutt på noe vanskelig og at du er i starten av en lysere tid. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #54 Skrevet 28. januar 2020 On 1/26/2020 at 10:54 PM, AnonymBruker said: Jente 49, løve Blitt forlatt nylig... Er det noen kjæreste for meg en gang i nær fremtid? Anonymkode: 147aa...42a Fikk the sun kortet på deg å. Bildet viser bilde av to stykker, barn som står bak solsikk blomst. Tiden nå er en tid for glede, reising og nytelse a. Selv om du nylig er forlatt, snu heller på det og se fra en annen side. Det er ingen grunn til å være trist/deprimert på grunn av det. Prøv å se fordelene av å være singel og lær deg å vær glad i deg selv. Sånn jeg ser det var det forholdet du var i, en slutt på noe vanskelig, men en slutt er også en begynnelse på noe nytt som for deg av dette kortet kan være begynnelsen på en lysere tid? Tips kan være reising, dra på tur, hva som helst som du liker å gjøre. Vær åpen med å bli kjent med nye mennesker så kan det mulig dukke opp andre. Bare vær glad og nyt det å være singel for det er en glede i det å. Anonymkode: 62a73...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #55 Skrevet 28. januar 2020 On 1/26/2020 at 11:45 PM, AnonymBruker said: Hei gjerne på meg også ! Noen tips til å få tilbake hun som flyttet ? Anonymkode: 76fc2...b51 Fikk the moon kortet Du føler deg mulig litt redd, sårbar og i kampmodus fordi det er som at du kjemper om å få hun tilbake, når kanskje den personen du sikter til ikke selv vil akkurat nå. Kan det hjelpe å heller respektere hun som flyttet og gi henne tid til seg selv? At den personen som flyttet ikke vil, kan være fordi hun trenger å være alene eller har noe hun går gjennom og trenger å ha andre på avstand. Det kan føles tøft å stå i det du gjør fordi du kjenner på en så sterk frykt for at du kan ha gjort noe feil eller sagt noe som har gjort hun lei seg. Du vil gjerne ordne opp i noe som kan ha skjedd med misforståelse (krangel? fest?), og at alt skal bli bra igjen og det er derfor du vil at hun skal komme tilbake. Rådet mitt er å bare stå i det. Kjenn på følelsene og fryken som dukker opp uten å flykte fra det så du får mer klarhet i situasjonen og kan lære noe. Ikke stress, men vær tålmodig. Det er mulig det ordnes seg over tid og bli bra, selv om tiden nå er turbulent. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #56 Skrevet 28. januar 2020 Kvinne, 30, kreps. Hva ligger i kortene mine for år 2020? Har en veldig åpen fremtid, med mange valg som skal bli tatt. Anonymkode: 8f071...168
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #57 Skrevet 28. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk the sun kortet på deg å. Bildet viser bilde av to stykker, barn som står bak solsikk blomst. Tiden nå er en tid for glede, reising og nytelse a. Selv om du nylig er forlatt, snu heller på det og se fra en annen side. Det er ingen grunn til å være trist/deprimert på grunn av det. Prøv å se fordelene av å være singel og lær deg å vær glad i deg selv. Sånn jeg ser det var det forholdet du var i, en slutt på noe vanskelig, men en slutt er også en begynnelse på noe nytt som for deg av dette kortet kan være begynnelsen på en lysere tid? Tips kan være reising, dra på tur, hva som helst som du liker å gjøre. Vær åpen med å bli kjent med nye mennesker så kan det mulig dukke opp andre. Bare vær glad og nyt det å være singel for det er en glede i det å. Anonymkode: 62a73...3f3 ❤️ Høres bra ut...og på en måte roer det meg litt. Takk Anonymkode: 147aa...42a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #58 Skrevet 28. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk the moon kortet Du føler deg mulig litt redd, sårbar og i kampmodus fordi det er som at du kjemper om å få hun tilbake, når kanskje den personen du sikter til ikke selv vil akkurat nå. Kan det hjelpe å heller respektere hun som flyttet og gi henne tid til seg selv? At den personen som flyttet ikke vil, kan være fordi hun trenger å være alene eller har noe hun går gjennom og trenger å ha andre på avstand. Det kan føles tøft å stå i det du gjør fordi du kjenner på en så sterk frykt for at du kan ha gjort noe feil eller sagt noe som har gjort hun lei seg. Du vil gjerne ordne opp i noe som kan ha skjedd med misforståelse (krangel? fest?), og at alt skal bli bra igjen og det er derfor du vil at hun skal komme tilbake. Rådet mitt er å bare stå i det. Kjenn på følelsene og fryken som dukker opp uten å flykte fra det så du får mer klarhet i situasjonen og kan lære noe. Ikke stress, men vær tålmodig. Det er mulig det ordnes seg over tid og bli bra, selv om tiden nå er turbulent. Anonymkode: 62a73...3f3 Tusen takk ! Veldig snilt av deg å hjelpe til. Omtrent helt slik det føles ! Så det var full klaff for deg ! Kanskje tørre å spørre deg hvordan i all verden jeg skal bli forfremmet hos kunden min? det er som om de overser meg. Hvis du har tid da ! Anonymkode: 76fc2...b51
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #59 Skrevet 29. januar 2020 Kvinne fisk 34 hva skjer mellom Meg og kjæresten min? Og hva skjer m meg og utdannelse/ jobb? Anonymkode: bddf2...5b9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #60 Skrevet 30. januar 2020 Vekt kvinne 28. Jeg lurer på når jeg blir gravid? I tillegg lurer jeg på karrieren min. Vil jeg trives i den nye jobben? Blir jeg der lenge? Anonymkode: 2d6b5...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå