AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Jeg er ny på kortlesing og vil øve meg på å gi reading til andre. Jeg gir reading til de 10 første seriøse som stiller spørsmål. Spør om hva enn du trenger hjelp til eller lurer på🙂 Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 kommer jeg til å møte noen i 2020 ? dame 27, vær Anonymkode: e4187...c01
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Hvor er jeg om 1 år. Tenker på bosituasjon. Anonymkode: 9241b...c8d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Kommer jeg til å bli frisk/stabil nok i forhold til sykdommen min til å få barn selv? Anonymkode: 19e17...432
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Skrevet 26. januar 2020 Kommer han jeg tenker på til å kontakte meg? Anonymkode: f5036...ab8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #7 Skrevet 26. januar 2020 Hvor i verden er min fremtidige mann? Anonymkode: 5a7ec...346
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #8 Skrevet 26. januar 2020 Folk har kun spådd feil her tidligere, men gir deg en sjanse også😊 Kvinne 33, sliter med å finne en mann hvor det er gjensidig. Mitt største ønske er å treffe en mann og få barn, vil jeg oppnå det før det er for sent? Er ikle kravstor om folk tror det, forventer bare en normal og snill mann. Har jo ikke truffet noen til nå, så håpet synger på siste verset😢 Anonymkode: e09ca...47b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #9 Skrevet 26. januar 2020 Bør jeg gi mannen jeg har datet de siste månedene en sjanse til? Skal jeg vente på han eller gå videre i livet? Anonymkode: c7ef1...6e3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #10 Skrevet 26. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: kommer jeg til å møte noen i 2020 ? dame 27, vær Anonymkode: e4187...c01 Fikk opp the sun kortet som kan tilsi mulig nærmere mot sommer eller når det er sommer. Kanskje på en reise/feiring med noen venner av deg vil du møte noen? Anonymkode: 62a73...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 Hvordan skal jeg gå frem karrieremessig? Skal jeg slutte på studiet jeg gar på? Tusen takk! Anonymkode: e7639...c68
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor er jeg om 1 år. Tenker på bosituasjon. Anonymkode: 9241b...c8d Fikk The High Priestess-kortet. Kortet sitt bilde viser en dame i blå kjole som har noe pergament I hånden. Det pergamenter/skrivet kan være kontrakt til en ny leilighet eller hus. Det kan hende du møter noen andre iløpet av året som gjør at du kjøper bolig sammen med noen. Boligen ligger muligens i samme by som du bor nå eller så kan det være en naboby. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #13 Skrevet 26. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer jeg til å bli frisk/stabil nok i forhold til sykdommen min til å få barn selv? Anonymkode: 19e17...432 Fikk: The Emperor kortet. Ja, men det resultere i at du med andre som støtte rundt deg legger en innsats/arbeid med å Ville bli frisk. Kortet har bilde av en mannsfigur som kan være far eller andre mannlige figurer eller noen i hjelpeapparat (som psykolog/sykepleier?) som du kan ha noe tilknytning til. Kortet har tallet 4 på seg som forteller meg at for å bli frisk, kreves det hardt arbeid og det kan ta en stund. Men vær tålmodig og jobb strukturert med å bli frisk og ikke glem å slapp av. Ta gjerne i mot hjelp og støtte fra andre, for det trenger du. De er der fordi de vil hjelpe og bryr seg om deg. Tallet 4 er også synonymt med stabilitet, som jo viser til at du vil bli stabil og frisk nok til å få barn en gang i fremtiden, men det kan ta litt tid. Tallet 4 er synonymt med jobb, men en jobb kan også være en jobb med deg og sykdommen din. Du må jobbe med deg selv for å bli frisk, og med støtte fra andre vil du seire. Ta et steg av gangen og husk på at du treng ikke sluke 'hele kaken' med en gang. Anonymkode: 62a73...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Skrevet 26. januar 2020 25 minutter siden, Jalee said: Kommer jeg til å takle den nye jobben min? Fikk The star - kortet. Du føler det er håp i den nye jobben, men det er og litt som at du sitter på en stein og ser utover en elv mens du filosoferer og er usikker på hvordan jobben vil bli. Kanskje du føler mye ansvar rundt den nye jobben og mange arbeidsoppgaver som du ikke har noe erfaring i, men du vil klare å takle det. The star kortet er på en måte et ønskekort, og etter spørsmålet som tilsier ny jobb så gir det meg svar at ja - det vil gå bra / gå for det. Du kan ende opp med å få noe gave/belønning eller motta noe, enten nye venner, godt arbeidsmiljø, arbeidsoppgaver du trives med, gave av et slag,o.l. Som følge av den nye jobben.. Det kan også være forfremmelse langt frem i tid men akkurat nå er du i tvil og ganske usikker og det virker som du er mye på automatikk. Du kan mer, enn det du tror på selv. Anonymkode: 62a73...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #15 Skrevet 26. januar 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer han jeg tenker på til å kontakte meg? Anonymkode: f5036...ab8 Fikk kortet : the hanged man. Du føler deg litt usikker og det kan hende han du har i tankene føler det samme og heller ikke tør å ta kontakt. Han du tenker sitter liksom bare stille og bare tenker rundt situasjonen (det kan være på deg). Han gjør ikke noe handling fordi han er samme som deg=usikker og muligens redd for å gjøre feil. Rådet mitt er å se ting fra et nytt perspektiv. Egen personlig/spirituell utvikling kan det være lurt å jobbe med for å få et nytt perspektiv og sånn at du blir mer klar. Han du tenker på kan mulig ta kontakt, men han tror jeg selv er på et ubevisst stadie og jobber antakelig selv på sin egen personlige utvikling....så ikke iløpet av de nærmeste dagene,, men kanskje omkring påske eller våren? Hvis ikke, så føler jeg han du har i tankene bare ville blitt glad om du selv tok til handling med at DU viser initiativ og lederskap med å ta kontakt fordi det kan gå bedre, enn forventet og som sagt så kab han være litt som deg og være usikker på samme selv. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #16 Skrevet 26. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk: The Emperor kortet. Ja, men det resultere i at du med andre som støtte rundt deg legger en innsats/arbeid med å Ville bli frisk. Kortet har bilde av en mannsfigur som kan være far eller andre mannlige figurer eller noen i hjelpeapparat (som psykolog/sykepleier?) som du kan ha noe tilknytning til. Kortet har tallet 4 på seg som forteller meg at for å bli frisk, kreves det hardt arbeid og det kan ta en stund. Men vær tålmodig og jobb strukturert med å bli frisk og ikke glem å slapp av. Ta gjerne i mot hjelp og støtte fra andre, for det trenger du. De er der fordi de vil hjelpe og bryr seg om deg. Tallet 4 er også synonymt med stabilitet, som jo viser til at du vil bli stabil og frisk nok til å få barn en gang i fremtiden, men det kan ta litt tid. Tallet 4 er synonymt med jobb, men en jobb kan også være en jobb med deg og sykdommen din. Du må jobbe med deg selv for å bli frisk, og med støtte fra andre vil du seire. Ta et steg av gangen og husk på at du treng ikke sluke 'hele kaken' med en gang. Anonymkode: 62a73...3f3 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 19e17...432
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #17 Skrevet 26. januar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor i verden er min fremtidige mann? Anonymkode: 5a7ec...346 Fikk kortet : death Men selv om dette kortet, trenger det ikke bety fysisk død. Det kan bety at din fremtidige mann opplever en periode hvor han går gjennom noe som er slutt som skilsmisse eller annet forhold, slutt på en jobb (så han er arbeidsledig) eller noe annet vanskelig. Han er på en måte I en transformasjon nå hvor alt er litt hulter til bulter, men han vil komme seg gjennom det. Kortet har tallet 13 og skorpion ♏ tegnet på seg så det er mulig de symbolene kan ha noe med din fremtidige mann. Det kan være at han er født i skorpionen eller født 13 dag... Eller så er det eb annen forbindelse til de symbolene, som et annet forhold han nettopp har slått opp med er født i skorpionen eller på dag 13. Uansett, om skjebnen vil så vil dere møtes. Bare fortsett å vær deg selv og autentisk og jobb med din egen utvikling. Hvis det dukker opp noe reise, kanskje takk ja til det for vet aldri hvem du vil møte? Men ikke gå rundt å se etter "han", bare fokuser på å være glad i deg selv og gjøre det du liker og vil så kan det dukke opp noe Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #18 Skrevet 26. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk kortet : the hanged man. Du føler deg litt usikker og det kan hende han du har i tankene føler det samme og heller ikke tør å ta kontakt. Han du tenker sitter liksom bare stille og bare tenker rundt situasjonen (det kan være på deg). Han gjør ikke noe handling fordi han er samme som deg=usikker og muligens redd for å gjøre feil. Rådet mitt er å se ting fra et nytt perspektiv. Egen personlig/spirituell utvikling kan det være lurt å jobbe med for å få et nytt perspektiv og sånn at du blir mer klar. Han du tenker på kan mulig ta kontakt, men han tror jeg selv er på et ubevisst stadie og jobber antakelig selv på sin egen personlige utvikling....så ikke iløpet av de nærmeste dagene,, men kanskje omkring påske eller våren? Hvis ikke, så føler jeg han du har i tankene bare ville blitt glad om du selv tok til handling med at DU viser initiativ og lederskap med å ta kontakt fordi det kan gå bedre, enn forventet og som sagt så kab han være litt som deg og være usikker på samme selv. Anonymkode: 62a73...3f3 Tusen takk😊 Har tatt kontakt med han, men fikk ikke noe svar. Klarer ikke å få han ut av hodet. Anonymkode: f5036...ab8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #19 Skrevet 26. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Folk har kun spådd feil her tidligere, men gir deg en sjanse også😊 Kvinne 33, sliter med å finne en mann hvor det er gjensidig. Mitt største ønske er å treffe en mann og få barn, vil jeg oppnå det før det er for sent? Er ikle kravstor om folk tror det, forventer bare en normal og snill mann. Har jo ikke truffet noen til nå, så håpet synger på siste verset😢 Anonymkode: e09ca...47b Fikk kortet: whell of fortune. Det som skjer nå, er ment å skje. Dette kortet er et skjebekort, så sånn jeg ser det akkurat nå i perioden du er i, er du ment å være alene fordi det er noe alene du må lære og jobbe med (som egen personlig utvikling og erfaringer) før du møter på en rett mann og får barn. Det trenger ikke ta et år eller flere år, men kommer an på hvor mye av deg selv du legger vekt på å jobbe med deg selv. Gjør noen egne feil og erfaringer først så du får din egen visdom i deg. Og bruk tid til selvrefleksjon. Kanskje kan det å melde seg på et kurs, yoga eller noe være noe for deg eller et annet kurs eller workshop som får fart på utviklingen din. Det du lærer, ha gjerne en notatbok eller noe til å skrive i så du får reflektert på de skyggesiden av deg selv. Er det noe du lett er trigger av, er ukomfortabel? Ikke døm noe. Så vil det gå bra. Prøv gjerne ut også å snakk med noen nye, som nye på gaten, bussen eller andre plasser for å få bedre perspektiv angående mennesker. Når du har et større perspektiv, vil du være mer klar og den rette kan dukke opp når som helst. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #20 Skrevet 26. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk kortet: whell of fortune. Det som skjer nå, er ment å skje. Dette kortet er et skjebekort, så sånn jeg ser det akkurat nå i perioden du er i, er du ment å være alene fordi det er noe alene du må lære og jobbe med (som egen personlig utvikling og erfaringer) før du møter på en rett mann og får barn. Det trenger ikke ta et år eller flere år, men kommer an på hvor mye av deg selv du legger vekt på å jobbe med deg selv. Gjør noen egne feil og erfaringer først så du får din egen visdom i deg. Og bruk tid til selvrefleksjon. Kanskje kan det å melde seg på et kurs, yoga eller noe være noe for deg eller et annet kurs eller workshop som får fart på utviklingen din. Det du lærer, ha gjerne en notatbok eller noe til å skrive i så du får reflektert på de skyggesiden av deg selv. Er det noe du lett er trigger av, er ukomfortabel? Ikke døm noe. Så vil det gå bra. Prøv gjerne ut også å snakk med noen nye, som nye på gaten, bussen eller andre plasser for å få bedre perspektiv angående mennesker. Når du har et større perspektiv, vil du være mer klar og den rette kan dukke opp når som helst. Anonymkode: 62a73...3f3 Takk for pådommmen😊 Føler dog jeg har brukt nok av tid og år på selvutvikling og refleksjon. Ønsker å bruke tid på noen andre enn meg selv nå❤ Anonymkode: e09ca...47b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå