Gå til innhold

Mannen min har tidligere ligget med andre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i et fint og stabilt forhold, og vi har vært ærlige med hverandre fra dag 1. Vi lever drømmen vår sammen og har nylig fått vårt første barn. Det er ingen tvil om at begge stortrives med tilværelsen vår. 

Men:

Tidlig i bekjentskapet vårt, fortalte han at han noen ganger møtte jevnaldrende gutter for sex (altså før han ble sammen meg meg) men at han kun får kjærlige følelser for jenter. Altså ingen kos eller forhold med gutter, og han likte bedre å gi enn å få. Det dreide seg mest om munnsex og var for å eksperimentere. 

Jeg har aldri plagdes av dette, jeg har selv eksperimert mye seksuelt før vi ble sammen. Dette har vi snakket om I ettertid. Ikke noe om selve sexen før vi møttes (vet bare at han har gjort det), men at vi synes er positivt, fordi vi føler vi har «prøvd oss ferdige» og begge var veldig klar for noe stabilt. Er derfor ingen redsel for utroskap osv. Han var også den som sørget for at vi ble et par. 

Vi snakket kun om hans sex med andre menn før jeg ble forelsket. Jeg brydde meg svært lite, og gjennom vårt tre år lange forhold har jeg aldri hatt et problem med det eller tenkt særlig på det. Jeg synes det er helt greit, og dømmer han ikke. 

Problemet er at jeg angrer på å aldri ha spurt med rundt det. Det er et par ting jeg lurer på, f eks hvor mange, osv. Ikke ting jeg MÅ vite, men som jeg har tenkt litt på i det siste. Men jeg føler det er for sent å ta opp nå. Vi har ikke snakket direkte om at han har hatt sex med menn siden før vi ble sammen. Kun snakket om at begge har vært ganske ville og at det forsåvidt er helt greit. 

Ønsker ikke diskusjon på hans legning, sjansen for senere utroskap osv. Men jeg lurer på om dere sykes det er innafor å ta det opp når det har gått så lang tid? Og hvordan kan jeg isåfsll ta det opp?

Endret av Gjestgje
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å spørre det? 

Anonymkode: 255c2...734

• Liker 5
Skrevet

Støtter AB. Det er vel bare å spørre. 

Skrevet

Syns også du bare skal spørre?

Anonymkode: 947d2...5c4

Gjest Alterego666
Skrevet

Du beskriver et åpent og fordomfritt forhold hvor det er høyt under taket.

Bare spør!

Skrevet

Del en flaske vin så sitter sexpraten løst! 

Anonymkode: 6c8a4...bdd

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det må gå begge veier. Du forteller om dine utallige sex partnere og han forteller om sine homo sex partnere...så kan dere hylle hverandre hvor kjekt det er.

Anonymkode: ddcb6...e35

• Liker 2
Skrevet

Tenker det må være helt uproblematisk. At man har utforska andre sider ved seg selv bør vær positivt. Og hva er bedre å kunne samtale om det med den man lever sammen med. Kanskje lurt å gå litt forsiktig fram, og som nevnt tidligere her, del en flake vin så blir det litt lettere å prate.  Lykke til :) 

Skrevet

Hvorfor vil du vite hvor mange det er? Høres ut som noe du bare skal la ligge for egen del. 

Anonymkode: c304e...8f4

• Liker 2
Skrevet

Når du ikke har problemer med legningen hans, hvorfor er antall viktig? Gjort er gjort og pult er pult...

Anonymkode: 7c3d6...fdd

• Liker 3
Skrevet

For min del mener jeg at å spørre om antall tidligere sexpartnere er over grensen, uavhengig av kjønn og legning på disse. Jeg mener imidlertid også at man må kunne stille spørsmål i et forhold, så får han heller velge å si fra hvis han ikke vil svare.

Men jeg skjønner heller ikke hvorfor du vil ha denne informasjonen. Eller hvorfor det er mer interessant hvor mange menn han har ligget med enn hvor mange kvinner.

Anonymkode: 99242...330

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig kan du spørre! Det å kjenne hverandres historie, inkludert seksuelle historie, handler jo dypest sett om å se hverandre og vite hvem den andre er. Jeg synes personlig at sånt er kjempeviktig å vite. Hva man konkret har opplevd former en som menneske og det danner grunnlaget for de håp og drømmer man har for fremtiden.

Hvorfor er så mange redde for å snakke om sin seksuelle historie? Redsel for sjalusi? Det er positivt å kjenne hverandres hemmeligheter ❤, men da bør du være trygg på at du ikke blir sjalu over det han forteller deg, Ts.

Anonymkode: 327b5...8a0

• Liker 1
Skrevet

TS, nytter ikke å spørre. Han vil uansett bare si nei.

Min erfaring er at menn som har hatt sex med andre menn stort sett er ganske over middels intreesert i sex. 

Stor fare for at han vil være utro mot deg, både med damer og menn.

Jeg vet, fordi jeg er en slik mann.

Anonymkode: b94dc...ffe

Skrevet

Fare for at han ikke synes du er like god til å suge som det menn er. 

Anonymkode: e6870...3b8

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, nytter ikke å spørre. Han vil uansett bare si nei.

Min erfaring er at menn som har hatt sex med andre menn stort sett er ganske over middels intreesert i sex. 

Stor fare for at han vil være utro mot deg, både med damer og menn.

Jeg vet, fordi jeg er en slik mann.

Anonymkode: b94dc...ffe

Jeg er også "en slik mann" og langt over middels interessert i sex, men utroskap? Nei, ikke tale om. Så vondt ønsker jeg ikke min kjæreste og unger. Vi snakker aldri om tidligere erfaringer og forhold, men noen "drypp" har det vært, spesielt fra hennes side. Har inntrykk at hun pulte en god del rundt før hun traff meg, men vil vite minst mulig om dette nå. Fortid er fortid, og hun er veldig trofast mot meg så langt jeg har fått erfare. Akkurat det med utroskap har vi diskutert litt og selv om jeg kanskje ønsker å "åpne" opp litt for henne er det totalt uinteressant for henne. Jeg vil heller at hun er åpen om dette enn at hun skal være utro. Vi har vært par i snart 30 år og hun var ung da jeg traff henne.

Anonymkode: a83d7...de1

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Bare å spørre , ta noen glass vin og noen drinker en lørdagskveld så fører du samtalen den veien vettu😁 da skal du se han svarer , spesielt om du er positiv og virker engasjert og glad😁 jeg har også hatt  sex med samme kjønn og det vet fruen alt om , ingen hemmelighet det- til og med flere venninner av henne vet om dette da de syntes dette var spennende , og det er ingen problem😁 om dere er åpne mot hverandre så er det en selvfølge å vite alt 😂 rart dere ikke har snakket om antall gutter han har hatt sex med, det ville min frue vite, enkelt fortalt- da hun lurte på hvor mange jeg hadde sugd og hvor ofte og hvor mange som hadde knullet ræva mi - bare spørr og lag god stemning 🤩🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...