Gå til innhold

Tips til reiserute sør i Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å legge sommerferien til sør-thailand ettersom været er best i det området om sommeren. Noen som har vært der i sommerferien som har noen tips? Tenker å fly til Koh Samui, men ønsker å se litt flere steder også gjerne ikke så veldig langt unna Koh Samui. Vi skal være borte i 10-14 dager så tenker maks 4 steder. Anyone?😄

Anonymkode: 09089...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvis dere bare skal ha 10-14 dager hadde jeg ikke reist for mye rundt, tiden går fort! 🙂 Men ta båten til Koh Tao og bo der i noen netter. På veien dit stopper båten på Kho Phangan. Med mindre dere er ungdommer, styr unna fullmånefest på denne øya. 

På Koh Samui anbefaler jeg å finne et hotell sør på Chaweng stranda, absolutt de beste strendene. 🙂

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker å legge sommerferien til sør-thailand ettersom været er best i det området om sommeren. Noen som har vært der i sommerferien som har noen tips? Tenker å fly til Koh Samui, men ønsker å se litt flere steder også gjerne ikke så veldig langt unna Koh Samui. Vi skal være borte i 10-14 dager så tenker maks 4 steder. Anyone?😄

Anonymkode: 09089...050

På så kort tid ville jeg bare valgt Ko Samui, Ko Phangan og Ko Tao. Disse øyene ligger nærme hverandre og er lette å nå med båt, men ellers ligger disse øyene kronglete til i forhold til andre turiststeder. Det eneste er om du er interessert i å være noen dager i Bangkok. For jeg antar at du skal lande der. 

Anonymkode: db9d3...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...