Gjest Flode Skrevet 5. juni 2005 #1 Del Skrevet 5. juni 2005 Går det ann å fikse på det uten å måtte gå med grå synlig streng i 1 år? Er en av de som ikke fikk streng som 12åring, og er litt såsint på tannlegen min for akuratt det ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2005 #2 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje du kan ha streng bakpå? Eller ha plate med streng som du kan ta av når du skal ut? (også må jeg bare si at veldig mange syns det er sjarmerende med mellomrom mellom tennene, men det er du sikkert lei av å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alsana Skrevet 5. juni 2005 #3 Del Skrevet 5. juni 2005 Det finst vel også ein gjennomsiktig variant, i staden for den vanlege grå. Eventuelt kan du få den typen der du kan dekorere strengen med alle slags fargar. Snakk med tannlegen din og høyr kva for alternativ dei kan tilby. Det skal kunne gå an å fikse det utan at behandlinga er så altfor sjenerande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #4 Del Skrevet 5. juni 2005 Enig med Embla s, det er en som du kan ha bak tennene.... xx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. juni 2005 #5 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg hadde regulering for 100 år siden og da denne ble fjernet skled tenne litt fra hverandre og jeg fikk mellomrom mellom tennene. Jeg fikk satt på en streng bak som så ut som den var festet i rosa tyggegummi. Ikke synlig og veldig greit - men ganske vondt noen dager! Nå er dette lenge siden, men man kan sikkert gjøre dette enda. Jeg vet ikke om det har noe å si at jeg fikk satt på denne kort tid etter at jeg hadde regulering, da tennene mine tydligvis fortsatt var bevegelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. juni 2005 #6 Del Skrevet 6. juni 2005 Min svigermor har hadde stort mellomrom, men nå har hun fått lagt på 2 fyllinger (vet ikke om det er 1 på hver tann eller 2 på en) og glippegliset er redusert med halvparten. Hun betalte 1.600,- for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. juni 2005 #7 Del Skrevet 6. juni 2005 Min svigermor har hadde stort mellomrom' date=' men nå har hun fått lagt på 2 fyllinger (vet ikke om det er 1 på hver tann eller 2 på en) og glippegliset er redusert med halvparten. Hun betalte 1.600,- for det.[/quote'] Å ja, det har en venninne av meg gjort også. Det ble kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gherdis Skrevet 6. juni 2005 #8 Del Skrevet 6. juni 2005 bare madonna kler mellomrom mellom tenna. har du kurttenner syns jeg veldig synd på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie Skrevet 6. juni 2005 #9 Del Skrevet 6. juni 2005 Går fint an å få tannlegen til å bygge på fortennene, slik at mellomrommet så og si forsvinner. Vetom flere med svært gode resultater med dette. Hør med tannlegen din du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå