Gå til innhold

Stay-ups når sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Mange" har menn og kjærester som tenner på eller liker at dama har på stay-ups eller strømper. Sånn er det også med min nye kjæreste, og han hinter litt her og der om det 

Hva er deres erfaring og praksis? Tar dere det det på når dere skal ha sex, eller? 

Anonymkode: 58c9d...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det innimellom, som en overraskelse, ikke hver gang nei :) 

Anonymkode: 7313c...b36

Skrevet

Bruk det når du har lyst - for min egen del veldig sexy og pirrende

Anonymkode: befaf...075

• Liker 1
Skrevet

Gjør det når han spanderer romantisk weekend på spahotell en gang i blandt :)

Anonymkode: c1551...657

Skrevet

Bruk det så ofte som mulig! Synes du skal gi typen den gleden. Bør ikke være noe belønning, men heller en del av sexlivet. 

Anonymkode: 81a59...ba5

• Liker 1
Skrevet
På 27.1.2020 den 8.47, AnonymBruker skrev:

Bruk det så ofte som mulig! Synes du skal gi typen den gleden. Bør ikke være noe belønning, men heller en del av sexlivet. 

Helt enig! Selv bruker jeg det nesten alltid når vi har sex, gjerne da også med høy-helte pumps eller sandaler, jeg vet jo at mannen min setter pris på det og i tillegg føler meg også vel i det, det faller seg rett og slett helt naturlig. 

• Liker 3
Skrevet
På 26.1.2020 den 7.27, AnonymBruker skrev:

"Mange" har menn og kjærester som tenner på eller liker at dama har på stay-ups eller strømper. Sånn er det også med min nye kjæreste, og han hinter litt her og der om det 

Hva er deres erfaring og praksis? Tar dere det det på når dere skal ha sex, eller? 

Dersom du ikke har noen problemer med det? So why not? Jeg syns absolutt det er pirrende med sexy strømper. Så lite som rosa og svarte truser og bh er også helt innafor. :)

Skrevet

Med min X'mann, brukte jeg det daglig når vi hadde sex, utenom spontan sex! Han elska det å jeg elska det, føler meg sykt vel i slike klær! 

Min nåværende partner, ser det ikke ut til at han bryr seg så veeeldig mye om det, så bruker det av og til for min egen del, haha! 

Anonymkode: 69c28...06f

• Liker 3
Skrevet

Just fucking do it 😍

Skrevet

Stay ups eller hofteholder og stockings? Hva tenner mannfolk flest mest på?

Anonymkode: 4be20...87a

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

For meg er det at det er nylon som dekker bena å gjør de sinnsyk sexy. Jeg ville nok foretrukket hofteholder og stockings. Er mer sexy når det er nylon helt opp enn blonde kant. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn ca. like mye på begge deler, men er det en bred blondekant på hofteholderbeltet (?) eller hva det heter kan jeg nesten bli litt for opphisset.  😁. Skal jo helst holde mer enn 3 jukk da.  :fnise:

Anonymkode: ca1f4...e26

Skrevet

Liker ikke den silikonkanten med blonder på stay-ups. Da kan hun like gjerne bruke strømpebukser. Foretrekker et klassisk og funksjonelt strømpebelte og strømper uten blondekant. Og da ikke noe som blir tatt på for sex, men noe man lar vær å ta av. Jeg liker mest å vite hva lekkert som er under skjørtet.

Anonymkode: 4bfaf...21b

Skrevet

Har handlet inn noen stay-ups, og gleder meg til å se ansiktet hans ..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...