AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Er det noen som vet hvor lenge før påsketurnusen begynner, at den må være klar og hengt opp? Jobber i helse og kommunalsektor. Jeg innbiller meg at det er 1 måned før, men jeg surrer kanskje der Anonymkode: a5685...be0
Frøkenfryd30 Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Vår ble hengt opp like før helga, altså hvor mange f3 og f5 dager vi har. Ønskene må inn innen 14/2. Så skal den vel være ferdig 3 uker før påske:)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvor lenge før påsketurnusen begynner, at den må være klar og hengt opp? Jobber i helse og kommunalsektor. Jeg innbiller meg at det er 1 måned før, men jeg surrer kanskje der Anonymkode: a5685...be0 Nei, tror det er helt riktig (ledelsen her er i alle fall veldig nøye på at alle turnuser skal være klare en mnd før oppstart, og her sammenfaller det med en turnusperiode). Sett tillitsvalgt på saken hvis det reageres på avvik, fagforeninga elsker sånne saker Anonymkode: 3cba9...55d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 14 minutter siden, Frøkenfryd30 skrev: Vår ble hengt opp like før helga, altså hvor mange f3 og f5 dager vi har. Ønskene må inn innen 14/2. Så skal den vel være ferdig 3 uker før påske:) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, tror det er helt riktig (ledelsen her er i alle fall veldig nøye på at alle turnuser skal være klare en mnd før oppstart, og her sammenfaller det med en turnusperiode). Sett tillitsvalgt på saken hvis det reageres på avvik, fagforeninga elsker sånne saker Anonymkode: 3cba9...55d Takk for svar Har ikke blitt hengt noe i forbindelse med ønsker om jobbing i påsken hos oss enda, så får høre til uka håper det er 3-4 uker før i hvertfall, skulle gjerne visst om man bestille påskeferie 😄 Anonymkode: a5685...be0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 Det skal være klar MINST 4 uker før oppstart. Anonymkode: ca251...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå