Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest theTitanic
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada bare nekt, nekt og nekt. Hekse brenning og gapestokk var kristne som utførte og skrev brøker om hvordan det skulle gjøres, husker ikke navnet på boka. Du snakker om tusener år gamle bøker men den dag idag vet vi ikke hvordan det bygges en pyramide. De folka der er sikkert 1 milliard år foran oss, og var teknologisk overlegne enn oss. Vi snakker om super soniske våpen, teleportasjoner  time traveling osv. Jeg bruker vitenskapen som en sko bare. Vitenskapen vet ikke alt så ikke stol på det. Og hvorfor driver satan å viser alltid det altseende øye, toppen av pyramiden og farao tror du? Bruk hjernen din.

Anonymkode: 8932a...0fc

Jeg bruker hjernen min på mer spennende bøker takk, og har ikke engasjert meg i satans måter å se ting på. Det har ingen nytteverdi. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, theTitanic skrev:

Jeg bruker hjernen min på mer spennende bøker takk, og har ikke engasjert meg i satans måter å se ting på. Det har ingen nytteverdi. 

Det er netttopp det satan vil. Han vil at du skal se på serier spille video spill og lese unyttige bøker og oppholde deg. Han vil aldri at du skal finne sannheten og nærme deg Gud.

Gjest theTitanic
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er netttopp det satan vil. Han vil at du skal se på serier spille video spill og lese unyttige bøker og oppholde deg. Han vil aldri at du skal finne sannheten og nærme deg Gud.

Til info så spiller jeg ikke video spill, leser stort sett faglitteratur og oppholder meg med givende ting. Sannheten om Gud vet jeg: hele historien er vås fra ende til annen. Og enkelte, slik som deg selv, blir så hjernevasket at det blir vanskelig å fungere i samfunnet.

Skrevet

Videospill det Satan vil? Det er helt greit å spille videospill, men det kommer velan på hvilke spilmsom spiller. Hver bevisst i valg av videospill for det finnes mange lærerike spill der ute. 

Anonymkode: c6fb2...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...