Gå til innhold

3. gang på 1 mnd

Fremhevede innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

eR det noe unormalt med meg??

18 år gammel jente, med helt normalt liv.. Men skjønner ikke at det er mulig å få blødninger 3 ganger i løpet av 30 dager. En uke etter normalt menstruasjon begynte jeg og blø igjen i ca 3 dager, svakt. En uke etter det igjen begynte det IGJEN, kraftig..

HVA SKJER :-?

Noen som vet?

Hilsen bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på noen slaks hormoner? Prevensjon? Har du hatt sex? (kan du være gravid).

Om du ikke bruker hormoner kan du jo ta kontakt med legen din så han kan sjekke dem du har naturlig i kroppen. Eller vertfall høre hva han sier..Godt å bli beroliget da :)

Lykke til..

Gjest bekymret
Skrevet

Går ikke på noen slags hormoner, nei..

Har hatt ubeskyttet sex, men det er over en måned siden det, dessuten kjøpte jeg angrepille... Fikk mensen som normalt etter skjema ca en uke etterpå.

Skjønner bare ikke hva som skjer med meg.. Aldri hent sånt før, i verste fall var mensen litt forsinket bare.

Skrevet

Angrepillen inneholder MANGE hormoner, så det kan være grunnen til at du får uregelmessige blødninger. Men for å være helt sikker, ville jeg tatt en gravidtest.

Gjest bekymret
Skrevet

Takk for alle svar!! Setter stor pris på hjelpen :)

Skal kjøpte graviditetstest i morgen, noen som vet hvor mye det koster?

Gjest bekymret
Skrevet

phuh, den viste negativ :-) ..

Men.. :-? Noen andre som vet?

Skrevet

Du kan jo ta kontakt med legen din, bare for å høre om du er redd. Det kan rett og slett være en bivirkning av angrepillen - det høres logiskt ut, men så har jeg aldri prøvd den. Bra testen var neagtiv da :)

Nei, anbefaler deg ¨ta kontakt med legen din - trenger jo ikke spørre om time, kan jo hende dem i "luka" (eller telefonen) kan hjelpe deg :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...