AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg og typen tenker og ha anal sex, han har erfaring med det mens jeg er ganske nybegynner. Jeg har hatt det et par ganger tidligere men har ikke hatt særlig nytelse av det iom det var vondt og ubehagelig tror nok jrg var ganske anspent også og da blir det jo bare enda verre. Er i tillegg livredd for at han skal få dritt på penis, eller at det skal lukte... Jeg har en slik analdusj jeg bruker den ganske ofte ettersom han liker og ha en finger inni der, men selv om jeg bruker analdusjen føler jeg ikke at jeg blir skikkelig tømt der bak.. hvor lenge før sex bør man bruke analdusjen? Hvilket analglidemiddel er best? Har lest om et som heter anal eaze som skal virke bedōvende stemmer det? Eller finnes det et bedre? Tar I mot alle tips og triks om anal sex takk. Anonymkode: fdeae...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg vet ikke noe om analdusj eller noe sånt, har verken slitt med vond lukt eller uhell på noe slags måte. Vil anbefale å ta analsexen når du er veldig kåt, sånn at du ikke er så anspent. Synes oftest det er vondest når penishodet skal inn, etter det er det lettere. I starten syntes jeg det var lettest å stå i doggy, mens jeg presset meg bak på han, altså jeg styre tempoet. Etterhvert lærer man seg metoder som funker for seg selv, jeg elsker analsex! Anonymkode: 1dafb...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Del Skrevet 1. august 2020 Jeg pleier å bruke analdusj 1-2 timer før analsex. Da slipper jeg å være redd for at ikke alt vannet er kommet ut. Vet ikke om dette er noe «fasit» på, men personlig liker jeg ikke å ta analdusj rett før sex da det ikke er en seanse som gjør meg spesielt i «humør». Når det gjelder frykt for lukt eller avføring, så kan det være lurt å kjøpe buttplug, eller «analkuler». Jeg har en noe lang (ikke spesielt tykk, men lang) buttplug som vi bruker i forkant av analsex. Dersom det verken kommer lukt eller avføring på denne, er det lettere å slappe av under selve penetreringen. -Du vet jo at det er rent. Når det gjelder glidemiddel har meg og kjæresten prøvd mye forskjellig, men jeg vil anbefale «yes for love» som de har på Kondomeriet. Og husk at det ikke kan bli for mye glid når man har analsex!! Anonymkode: 07daa...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Del Skrevet 2. august 2020 Jeg har aldri hatt uhell med lukt og gris og bruker heller ikke analdusj, men har bare analsex når magen spiller på lag, altså fast normal avføring og ikke luft i magen osv (ikke så lekkert men det er nå sånn det er). Ellers må du gjøre det når du er skikkelig kåt og tent, og personlig foretrekker jeg å ligge på rygg fordi jeg syns det er lettere å slappe helt av i kroppen. Ta på deg selv samtidig. Lykke til! Det kan virkelig være herlig. Anonymkode: 6252c...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå