AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Jeg har blitt dumpa av min kompis, jeg lurer på om det egentlig er konen som står bak. Er litt lettere å takle det da. Over 20 års vennskap, og plutselig som luft. Det spiller egentlig ingen rolle, om det er han eller henne. Om min mann hadde nektet meg å treffe mine venner, hadde jeg lurt på hva som var i veien med han. Det vil jeg også tro min venn hadde gjort for meg, om hans kone ikke ville ha noe med meg å gjøre. Det er derimot blitt meg fortalt at dette ikke er uvanlig, at der gjerne ikke er direkte uttalt at de ikke får lov å treffe sine venner, men at det mest går på drittslenging og misnøye, og til slutt blir der bare slik. Lurer på om noen som har gjort dette mot en venn, kan dele sine erfaringer og tanker. Anonymkode: 08581...5c6
Cinnamondiva Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Vel, jo opplevde det en gang. Men slike venner bør jo stå opp for seg selv og faktisk være en bra venn.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Ja venner av motsatt kjønn. Syns det er veldig forståelig jeg at det ikke egner seg å henge med en annen jente nært og alene og skrive masse osv når man er i forhold. Jeg droppet også mine bestekompiser av respekt for kjæresten min , føltes helt naturlig å gjøre når man er forelsket og vet at det kan såre den man elsker Anonymkode: 62220...656 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Hun er vel kanskje sjalu da. Jeg er helt ærlig sånn selv, liker dårlig at han er med venninner alene. Henger nok litt sammen med dårlig selvtillit fra min side, for selv om jeg stoler på han er jeg redd. Også litt fordi de er sinnsykt pene, og han er selv en veldig kjekk mann. Aner ikke hvordan vennskapet deres har vært, men min bestekompis kuttet meg ut p.ga kjæresten, og det forstod jeg faktisk. Jeg kunne være flørtete med han (og han tilbake), koset med hverandre, og vi delte våre dypeste mørkeste hemmeligheter osv. Aldri ligget med hverandre, men forstod at hun følte seg truet så jeg trakk frivillig tilbake. Anonymkode: 6f95a...064 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 Jeg syns jo dette avhenger av forholdet mellom vennene. Hvis det alltid har vært KUN vennskap, og aldri f.eks klining i fylla eller kosing, så syns jeg det er feil å presse kjæresten til å droppe vennen. Hvis det er historie med mer intim kontakt, skjønner jeg godt at kjæresten ikke godtar dette. Jeg ville også ha vært litt på vakt hvis kjæresten var en type som typisk ikke har venner av motsatt kjønn, men har én veldig nær venn av motsatt kjønn. Da ville jeg lurt på om h*n egentlig var interessert i vennen. Jeg er f.eks selv typen til å ha guttevenner, mens samboeren min aldri har hatt venninner. Jeg ville blitt meget skeptisk hvis han plutselig begynte å henge med en annen jente, selv om jeg selv har guttevenner. Anonymkode: e3d28...f36 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Skrevet 26. januar 2020 Jeg har lest tråder her inne der kvinner har skrevet at deres mannlige "bestekompis" forteller alt mulig til henne, inkludert snakker om sexlivet med kona, at de har kranglet, sover på hvert sitt rom, osv. Sånt er så usmakelig! Og jeg forstår at dama føler at det blir for mye av det gode når man skal være så nært knyttet til en av motsatt kjønn når man er i forhold. Det er noe annet med mannlige kamerater. Gutta har en helt annen tone seg i mellom, de driver sjelden og utleverer partnerne for hverandre, de snakker mest om trening, fotball, jakt, jobben, og alt annet som ikke er så privat. Anonymkode: ac77c...c6e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå