AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Jeg har funnet ut at eksen min som ble anmeldt for seksuelle overgrep mot sitt barn men frikjent har begynt å jobbe i barnehage, skal jeg tispe barnehagen? Anonymkode: fdda1...368
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Frikjent er frikjent. Anonymkode: 8cc7c...120 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Men han er ikke frikjent, bare henlagt Anonymkode: fdda1...368 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Jeg ville tipset. Best å være på den sikre siden. Anonymkode: 5058c...bde 1
Scarlet Witch Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Før man går amok med rivningskula på livet til denne fyren, var det deg TS eller en annen eks som anmeldte han for seksuelle overgrep? Hvis det var en annen eks, så lurer jeg først og fremst på hvorfor du var i et forhold med denne fyren. Når det er sagt, så er anklager om seksuelle overgrep noe som kan ødelegge liv. Du sier først at han ble frikjent før saken plutselig var henlagt i stedet. Er det et eneste spor av sannhet i hva du har sagt, eller er det nok en trolletråd for å piffe opp en ellers kjedelig lørdagskveld? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 7 minutter siden, Scarlet Witch skrev: Før man går amok med rivningskula på livet til denne fyren, var det deg TS eller en annen eks som anmeldte han for seksuelle overgrep? Hvis det var en annen eks, så lurer jeg først og fremst på hvorfor du var i et forhold med denne fyren. Når det er sagt, så er anklager om seksuelle overgrep noe som kan ødelegge liv. Du sier først at han ble frikjent før saken plutselig var henlagt i stedet. Er det et eneste spor av sannhet i hva du har sagt, eller er det nok en trolletråd for å piffe opp en ellers kjedelig lørdagskveld? Jeg skrev feil. Saken ble dessverre henlagt på grunn av manglende bevis. Jeg har barn sammen med han. Var jeg som anmeldte. Anonymkode: fdda1...368 1
Scarlet Witch Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg skrev feil. Saken ble dessverre henlagt på grunn av manglende bevis. Jeg har barn sammen med han. Var jeg som anmeldte. Anonymkode: fdda1...368 Alt du har å komme med til barnehagen er din mening pluss en sak som ikke har ført til dom. Nå har en del barnehager rundt om i landet antakelig håndtert ekser med historier før. Hva skal du oppnå med å tipse barnehagen? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 3 minutter siden, Scarlet Witch skrev: Alt du har å komme med til barnehagen er din mening pluss en sak som ikke har ført til dom. Nå har en del barnehager rundt om i landet antakelig håndtert ekser med historier før. Hva skal du oppnå med å tipse barnehagen? At det svinet ikke skal få gjøre dette mot flere barn. Anonymkode: fdda1...368 1
Scarlet Witch Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: At det svinet ikke skal få gjøre dette mot flere barn. Anonymkode: fdda1...368 Hvorfor førte ikke saken frem da? Vil tro det skal ganske mye til for at folk ikke dømmes for seksuelle overgrep dersom de faktisk har blitt begått. Også rettsvesenet har hatt mange saker med ekser med historier.. Akk, ja.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #10 Skrevet 26. januar 2020 6 timer siden, Scarlet Witch skrev: Hvorfor førte ikke saken frem da? Vil tro det skal ganske mye til for at folk ikke dømmes for seksuelle overgrep dersom de faktisk har blitt begått. Også rettsvesenet har hatt mange saker med ekser med historier.. Akk, ja. Å herre, nei. Det er HELT motsatt! (Har jobbet med dette i mange år) TS, her skal du tipse barnehagen SPORENTREKS! Anonymkode: eb6f3...819 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 Ingen tvil, ville tipset! Anonymkode: cc228...747
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 Men hva skjer med barnebidraget når han blir arbeidsledig, jeg får vel det samme beløpet fortsatt? At han får bidragsgjeld? Anonymkode: fdda1...368
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #13 Skrevet 26. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva skjer med barnebidraget når han blir arbeidsledig, jeg får vel det samme beløpet fortsatt? At han får bidragsgjeld? Anonymkode: fdda1...368 Tenker du burde bry deg mer om hva han evt kan gjøre mot andre barn enn penger TS 😠 Anonymkode: fb9de...7a3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Skrevet 26. januar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han er ikke frikjent, bare henlagt Anonymkode: fdda1...368 Hadde han vært anmeldt og saken er henlagt pga manglende bevis så ville han ikke fått jobbe i barnehage. Da må de ha attest fra politiet og på den ville det kommet frem at han var anmeldt pga dette . Så det du sier stemmer ikke. Og du bekymrer deg om bidrag. nei du får ikke det samme når /om han blir arbeidsledig. Da vil du motta forskuddsbidrag fra Nav som kan ta sin tid, han vil opparbeide seg gjeld, men den kan det ta årevis før du får. Du vil få minstebidrag pr måned som forskudd fra Nav Anonymkode: c0021...62d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #15 Skrevet 27. januar 2020 Ville heller ringt politiet og fortalt dem om hans nye arbeidsplass. Anonymkode: d9778...462
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #16 Skrevet 27. januar 2020 Her tipser du. Gjør det anonymt. Alle som jobber i barnehage må fremlegge politiattest. Her er dog ingen dom, men tro meg, barnehagen vil gjerne vite hvem de har ansatt som det er bare en skygge av tvil om slike ting. Anonymkode: d8889...555
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #17 Skrevet 27. januar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde han vært anmeldt og saken er henlagt pga manglende bevis så ville han ikke fått jobbe i barnehage. Da må de ha attest fra politiet og på den ville det kommet frem at han var anmeldt pga dette . Så det du sier stemmer ikke. Og du bekymrer deg om bidrag. nei du får ikke det samme når /om han blir arbeidsledig. Da vil du motta forskuddsbidrag fra Nav som kan ta sin tid, han vil opparbeide seg gjeld, men den kan det ta årevis før du får. Du vil få minstebidrag pr måned som forskudd fra Nav Anonymkode: c0021...62d I vår bhg kommer bare dommer og pågående saker opp på politiattesten. Dersom noe er henlagt vil det altså ikke komme frem. Anonymkode: 70bd2...5bc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #18 Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I vår bhg kommer bare dommer og pågående saker opp på politiattesten. Dersom noe er henlagt vil det altså ikke komme frem. Anonymkode: 70bd2...5bc Hva gjør du dersom du får vite at en du har ansatt har vært tiltalt, men har rent rulleblad på politiattesten? Anonymkode: fdda1...368
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #19 Skrevet 27. januar 2020 På 26.1.2020 den 10.35, AnonymBruker skrev: Men hva skjer med barnebidraget når han blir arbeidsledig, jeg får vel det samme beløpet fortsatt? At han får bidragsgjeld? Anonymkode: fdda1...368 Troll Anonymkode: 55431...a83 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå