Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at eksen min som ble anmeldt for seksuelle overgrep mot sitt barn men frikjent har begynt å jobbe i barnehage, skal jeg tispe barnehagen?

Anonymkode: fdda1...368

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frikjent er frikjent.

Anonymkode: 8cc7c...120

• Liker 1
Skrevet

Men han er ikke frikjent, bare henlagt

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tipset. Best å være på den sikre siden. 

Anonymkode: 5058c...bde

• Liker 1
Skrevet

Før man går amok med rivningskula på livet til denne fyren, var det deg TS eller en annen eks som anmeldte han for seksuelle overgrep? Hvis det var en annen eks, så lurer jeg først og fremst på hvorfor du var i et forhold med denne fyren. Når  det er sagt, så er anklager om seksuelle overgrep noe som kan ødelegge liv. Du sier først at han ble frikjent før saken plutselig var henlagt i stedet. Er det et eneste spor av sannhet i hva du har sagt, eller er  det nok en trolletråd for å piffe opp en ellers kjedelig lørdagskveld?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Scarlet Witch skrev:

Før man går amok med rivningskula på livet til denne fyren, var det deg TS eller en annen eks som anmeldte han for seksuelle overgrep? Hvis det var en annen eks, så lurer jeg først og fremst på hvorfor du var i et forhold med denne fyren. Når  det er sagt, så er anklager om seksuelle overgrep noe som kan ødelegge liv. Du sier først at han ble frikjent før saken plutselig var henlagt i stedet. Er det et eneste spor av sannhet i hva du har sagt, eller er  det nok en trolletråd for å piffe opp en ellers kjedelig lørdagskveld?

Jeg skrev feil. Saken ble dessverre henlagt på grunn av manglende bevis. Jeg har barn sammen med han. Var jeg som anmeldte. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg skrev feil. Saken ble dessverre henlagt på grunn av manglende bevis. Jeg har barn sammen med han. Var jeg som anmeldte. 

Alt du har å komme med til barnehagen er din mening pluss en sak som ikke har ført til dom. Nå har en del barnehager rundt om i landet antakelig håndtert ekser med historier før. Hva skal du oppnå med å tipse barnehagen?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Scarlet Witch skrev:

Alt du har å komme med til barnehagen er din mening pluss en sak som ikke har ført til dom. Nå har en del barnehager rundt om i landet antakelig håndtert ekser med historier før. Hva skal du oppnå med å tipse barnehagen?

At det svinet ikke skal få gjøre dette mot flere barn. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

At det svinet ikke skal få gjøre dette mot flere barn. 

Hvorfor førte ikke saken frem da? Vil tro det skal ganske mye til for at folk ikke dømmes for seksuelle overgrep dersom de faktisk har blitt begått. Også rettsvesenet har hatt mange saker med ekser med historier.. Akk, ja.

Skrevet
6 timer siden, Scarlet Witch skrev:

Hvorfor førte ikke saken frem da? Vil tro det skal ganske mye til for at folk ikke dømmes for seksuelle overgrep dersom de faktisk har blitt begått. Også rettsvesenet har hatt mange saker med ekser med historier.. Akk, ja.

Å herre, nei. Det er HELT motsatt! (Har jobbet med dette i mange år)

TS, her skal du tipse barnehagen SPORENTREKS!

Anonymkode: eb6f3...819

• Liker 3
Skrevet

Ingen tvil, ville tipset! 

Anonymkode: cc228...747

Skrevet

Men hva skjer med barnebidraget når han blir arbeidsledig, jeg får vel det samme beløpet fortsatt? At han får bidragsgjeld?

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skjer med barnebidraget når han blir arbeidsledig, jeg får vel det samme beløpet fortsatt? At han får bidragsgjeld?

Tenker du burde bry deg mer om hva han evt kan gjøre mot andre barn enn penger TS 😠

Anonymkode: fb9de...7a3

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han er ikke frikjent, bare henlagt

Hadde han vært anmeldt og saken er henlagt pga manglende bevis så ville han ikke fått jobbe i barnehage. Da må de ha attest fra politiet og på den ville det kommet frem at han var anmeldt pga dette . Så det du sier stemmer ikke. Og du bekymrer deg om bidrag. nei du får ikke det samme når /om han blir arbeidsledig. Da vil du motta forskuddsbidrag fra Nav som kan ta sin tid, han vil opparbeide seg gjeld, men den kan det ta årevis før du får. Du vil få minstebidrag pr måned som forskudd fra Nav

Anonymkode: c0021...62d

• Liker 1
Skrevet

Ville heller ringt politiet og fortalt dem om hans nye arbeidsplass. 

Anonymkode: d9778...462

Skrevet

Her tipser du. Gjør det anonymt.

Alle som jobber i barnehage må fremlegge politiattest. Her er dog ingen dom, men tro meg, barnehagen vil gjerne vite hvem de har ansatt som det er bare en skygge av tvil om slike ting.

Anonymkode: d8889...555

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han vært anmeldt og saken er henlagt pga manglende bevis så ville han ikke fått jobbe i barnehage. Da må de ha attest fra politiet og på den ville det kommet frem at han var anmeldt pga dette . Så det du sier stemmer ikke. Og du bekymrer deg om bidrag. nei du får ikke det samme når /om han blir arbeidsledig. Da vil du motta forskuddsbidrag fra Nav som kan ta sin tid, han vil opparbeide seg gjeld, men den kan det ta årevis før du får. Du vil få minstebidrag pr måned som forskudd fra Nav

Anonymkode: c0021...62d

I vår bhg kommer bare dommer og pågående saker opp på politiattesten. Dersom noe er henlagt vil det altså ikke komme frem. 

Anonymkode: 70bd2...5bc

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I vår bhg kommer bare dommer og pågående saker opp på politiattesten. Dersom noe er henlagt vil det altså ikke komme frem. 

Anonymkode: 70bd2...5bc

Hva gjør du dersom du får vite at en du har ansatt har vært tiltalt, men har rent rulleblad på politiattesten? 

Skrevet
På 26.1.2020 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Troll

Anonymkode: 55431...a83

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...