Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Drøbak? Er det verdt selvom det er en stykke til Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bor eller har bodd der?

Anonymkode: a1144...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops skrivefeil i tittelen. Jeg kan forskjellen på en og et. 😂

• Liker 1
Skrevet

Blir deprimert bare av å kjøre gjennom Drøbak, gudene vet hvor grusomt det må være for de som faktisk bor der.

Anonymkode: a6d74...257

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir deprimert bare av å kjøre gjennom Drøbak, gudene vet hvor grusomt det må være for de som faktisk bor der.

Deprimert?

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Deprimert?

Med en klype salt, eventuelt humor. Make your pick.

Skrevet

Synes Drøbak er et nydelig sted! Aldri bodd der selv, men har vært der veldig mye i og med at både venner og familie bor der. Veldig trivelig er det det der. Vet derimot ikke om jeg ville bodd der selv. Fint sted å komme til nå og da, men det er lite og veldig dyrt. Også ganske snobbete om jeg kan si det.

Anonymkode: 35b40...d9c

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig dyrt der, men til gjengjeld utrolig fint og idyllisk sted - spesielt om sommeren! Det kan minne om en norsk variant av The Hamptons.

Skrevet

Jeg har bodd periodevis i Drøbak grunnet jobb og har mye familie der. Synes stedet er helt supert! Ekspressbusser til Oslo, nærhet til vannet/strand, gode turmuligheter, spennende smågater man kan rusle i med søte hus.  Ikke veldig utvalg av butikker og spisesteder, men man har et kjøpesenter med det viktigste, en liten kino og et par steder det går ann å spise/noen utesteder. 

Kunne fint bosatt meg i Drøbak selv, men boligprisene er ganske høye. Det er generelt et sted hvor folk ofte tjener greit og utdanningsnivå er høyt. Noe objektivt sagt fra min side selvsagt, det finnes sikkert mer korrekte tall på dette. 

Anonymkode: 95711...430

• Liker 2
Skrevet

Drøbak er idyllisk. Bare se opp for "bygdedyr". De fleste har bodd der å årevis og "alle kjenner alle" stort sett. 

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bor her. Elsker det.

Anonymkode: 5d082...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...