Gå til innhold

Forskjellig seksuell erfaring (problemer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har veldig forskjellig erfaring når det kommer til sex. Dette er mitt første lesbiske forhold men har vært sammen med menn i 16 år før det. Hun har vært sammen med flere jenter og ingen menn. Hun har da mer erfaring når det kommer til jenter mens jeg har mer erfaring generelt.

Problemene våre er at hun på en måte er fornøyd med å ha sex på en måte alltid mens jeg liker å gjøre mye forskjellig. Vi blir ikke kåt på samme måte som er litt frustrerende for jeg aner ikke når hun har lyst og hun gir ingen signaler. Vi har egentlig bare planlagt sex som gjør at jeg mister lysten. Hun er ikke gla i å gi/få oralsex og hun er ikke så gla i fingrene heller. 

Jeg blir veldig frustrert av alt dette og føler at hun kunne like gjerne tilfredstilt seg selv for hva trenger hun meg til når det blir vibratoren uansett.. Jeg elsker å utforske alt innen sex men tør jo ikke gjøre noe av det jeg vil på henne når jeg merker at hun heller vil ha vibratoren. Jeg elsker at hun går ned på meg, bruker fingrene, strap-on osv men det blir aldri noe av. 

Vi prøver å prate om det men blir bare krangling da vi ikke klarer å se det fra den andres ståsted. Sex har for meg blidt kjedelig og veldig ensformig. 

Noen som har opplevd det samme? Kanskje noen har tips til hvordan jeg kan få ut hennes ville side?

Det skal sies at jeg elsker henne ubeskrivelig høyt og hvis det er dette sex er for oss så finner jeg nok en måte å leve med det på. Savner bare spenningen og lidenskapen som følger med sex.

Ble litt rotete dette men håper at noen har noe fornuftig å komme med:)

Anonymkode: 0a75f...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 8a24d...67b

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 8a24d...67b

2,5 år.

Anonymkode: 0a75f...2d2

Skrevet

Din nytelse er ikke hennes nytelse. 

Det blir litt som når en mann stryker sin frau på hennes helligste, klyper i nippelen hennes, for så å kommandere henne til å stå på alle 4 med rumpa til værs. Inn med snabben, og kanskje en god klask og to på rumpa hennes idet han kjører på med noen jukk før han eksploderer som en vulkan. 

Han vringster som en hest, godt fornøyd med sin akt. Så er det bare å legge seg nedpå å sove. 

Det var jo deilig for begge det ? Vel, kanskje noen ganger. Kanskje av og til. Men innerst inne lengter hans frau etter noe mere. 

Kanskje etter en herremann som viser med hele kroppen sin hvor mye han tenner på henne. Og det kan han vise med å la hans hender få ta og kjenne på hele henne. Hun skal utforkes, og hendene er så heldige at de får lov til det. Hans pust og blikk vil gi tilbakemeldinger på hvor mye han liker dette. Hans flaggstang er jo også en fin indikasjon. Men det er ikke den som skal være i fokus nå. Det er hun. Og han har jo også en tunge som heller ikke er brukt enda. Skal ikke se bort i fra et klimax om han viser henne tigerblikket sitt idet han strekker tunge til henne!

Hva er det jeg vil frem til? 

Dere er en seksuell mismatch. Prat med henne og si hvordan du ønsker det skal være. 

Kanskje det kan bli bedre, kanskje ikke. 

Så er spørsmålet hvor viktig er det egentlig for deg, at dere skal utforske den syvende himmel sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...