AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg har bodd i samme hus i 4 år og aldri noen sinne opplevd å gå tom for varmtvann. Har kunnet ta et bad og lang dusj etterpå uten at det har vært tegn til at det begynner å gå tomt for varmt vann. Hadde samboer før også og da dusjet begge vi kanskje 20 min hver, hver dag... gikk aldri tomt. Nå skulle jeg ta meg en vanlig dusj, og etter 5-10 minutter så begynte vannet å bli kaldt, så rakk ikke skylle bort dusjsåpe og balsam før det var iskaldt... holdt på å dævve... nå dusjer jeg ikke hver dag lenger en gang... tar en rask kroppsdusj annenhver (hver dag hvis jeg trener) dag og dusjer og vasker håret hver 4 dag, har ikke brukt noe annet varmtvann heller idag... kun den dusjen. Hva kan det komme av? Kan det skje noen ganger, eller er det noe feil med varmtvannsberedern? Hva kan jeg gjøre isåfall? Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Del Skrevet 25. januar 2020 Kanskje det er noe feil med varmtvannsberederen ja. Få en rørlegger til å se på den, kanskje den må skiftes ut? Anonymkode: cb626...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Del Skrevet 25. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje det er noe feil med varmtvannsberederen ja. Få en rørlegger til å se på den, kanskje den må skiftes ut? Anonymkode: cb626...0c2 Den er ikke så gammel, kanskje 6-8 år gammel. Ser veldig ny ut ihvertfall. Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Del Skrevet 25. januar 2020 Kan bryteren ha blitt slått av ved en feil? Anonymkode: 85561...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Del Skrevet 25. januar 2020 Eller kontakten ha blitt trukket ut? Anonymkode: 85561...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Del Skrevet 25. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan bryteren ha blitt slått av ved en feil? Anonymkode: 85561...b01 Tror ikke det. Den står nede i kjellern. Er aldri noen der nede... er bare en uinnredet betongkjeller. Jeg har ikke vært der nede på flere mnd 😅 Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 25. januar 2020 #7 Del Skrevet 25. januar 2020 Sjekk sikring og varmtvannsbereder. Det kan fort bli DYRT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Del Skrevet 25. januar 2020 Akkurat nå, Krok1 skrev: Sjekk sikring og varmtvannsbereder. Det kan fort bli DYRT! Skjekk hvordan da? Hvor dyrt ? Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Del Skrevet 25. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk hvordan da? Hvor dyrt ? Anonymkode: af11f...30d Om det feks ligger vann utover hele gulvet::? Anonymkode: aa917...85f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Del Skrevet 25. januar 2020 21 minutter siden, Krok1 skrev: Sjekk sikring og varmtvannsbereder. Det kan fort bli DYRT! Kan jo også bare være at sikringen har gått. Da er det jo bare å løfte bryteren/trykke på knappen/ bytte skrusikring.. Anonymkode: 4577c...cc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #11 Del Skrevet 25. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det feks ligger vann utover hele gulvet::? Anonymkode: aa917...85f Ja, men må ut og ned og det er ikke lys der nede. Kjempe skummelt.. Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #12 Del Skrevet 25. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo også bare være at sikringen har gått. Da er det jo bare å løfte bryteren/trykke på knappen/ bytte skrusikring.. Anonymkode: 4577c...cc8 Ingen sikring har gått Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #13 Del Skrevet 25. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men må ut og ned og det er ikke lys der nede. Kjempe skummelt.. Anonymkode: af11f...30d Lommelykt, eller bruk lommelykten på mobilen. Anonymkode: aa917...85f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Del Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lommelykt, eller bruk lommelykten på mobilen. Anonymkode: aa917...85f Ja, men det er guffent uansett... også veier den kjellerlemmen.. vet ikke... 100 kilo kanskje, må egentlig være 2 for å åpne den. Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 25. januar 2020 #15 Del Skrevet 25. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jo også bare være at sikringen har gått. Da er det jo bare å løfte bryteren/trykke på knappen/ bytte skrusikring.. Anonymkode: 4577c...cc8 Eh, ja, det var derfor jeg skrev sikring først... Men nå var ikke det tilfellet da. Det jeg mente var uansett at om det er noe med berederen blir det verre jo lenger man venter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Del Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, Krok1 skrev: Eh, ja, det var derfor jeg skrev sikring først... Men nå var ikke det tilfellet da. Det jeg mente var uansett at om det er noe med berederen blir det verre jo lenger man venter Men hva kan jeg selv gjøe med beredern for å prøve å fikse den ? Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #17 Del Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hva kan jeg selv gjøe med beredern for å prøve å fikse den ? Anonymkode: af11f...30d Ingenting så lenge du ikke vet hva du holder på med. Anonymkode: 5c42b...d26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 25. januar 2020 #18 Del Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hva kan jeg selv gjøe med beredern for å prøve å fikse den ? Anonymkode: af11f...30d Ingenting! Men du kan ringe til rørlegger eller elektriker. dersom kjelleren er full av vann kan du muligens tørke opp selv 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #19 Del Skrevet 25. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingenting så lenge du ikke vet hva du holder på med. Anonymkode: 5c42b...d26 Offff... er alltid et ellet annet drit som skjer😒 enten om det et bilen elle huset eller en selv.... æsj assa. Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #20 Del Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, Krok1 skrev: Ingenting! Men du kan ringe til rørlegger eller elektriker. dersom kjelleren er full av vann kan du muligens tørke opp selv 😛 Ja jeg får ta mot til meg å gå ned å skjekke dette. Får ikke sove uansett hvis jeg er uviten om det er vann i hele kjellern. Anonymkode: af11f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå