AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Det har skjedd flere ganger nå. Utrolig irriterende! Det er en oppvaskmaskin fra IKEA, ikke sånn fancy maskin som er meningen skal åpne seg av seg selv ved endt program heller. Hva kan det være? Tror dere det er vits i å få service på den? Hvordan er IKEA på dette? Anonymkode: 492ca...144
Sliten&kjørt52 Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Enten bestille service, -eller hive, -om ikke opplagte grunner til feil..! MEN: Sjekk for dritt / møkk i lås..! SJEKKK LÅS..! -FÅR DU BESTILLER SERVICE / HIVER GREIA ..! Hilsen en gammal "Serviceteknikker" a.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 8 minutter siden, Taluno skrev: Hvor gammel er den? Den er kjøpt i 2015. Anonymkode: 492ca...144
Sliten&kjørt52 Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er IKEA på dette? Vet du når den ble kjøpt. Bedre: Produsert ? Uansett ringe IKEA å høre, er mitt råd. ..? Edit: Postet før svar kom, i post over. -Høre med de, -før du gjør noe "Drastisk". Er håp... Mye som kan fikses. a. Endret 25. januar 2020 av Sliten&kjørt52 ...
Taluno Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er kjøpt i 2015. Anonymkode: 492ca...144 Da ville jeg kontaktet IKEA for å høre om dem mener dette kan være en reklamasjonssak. Om det ikke er reklamasjonssak, så er sannsynligheten stor for at det er mye dyrere med service enn å kjøpe ny maskin.
Sliten&kjørt52 Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Google evt. : ikea oppvaskmaskin produsent 2015 service manual Mye mer: ... a.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Det er strengt tatt ikke IKEA som bestemmer om det er en reklamasjonssak. Jeg synes det virker som det, og jeg hadde nok gått videre med det hvis ikke de vil reparere den. Det er 5 års reklamasjonsrett på slike produkter. Anonymkode: 6c6d6...21b
barbent Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 (endret) Ikea sine oppvaskmaskiner åpner seg automatisk ved endt program, du kan skru av dette i innstillingene på maskin visst du ikke vil ha det slik, viktig å ikke lukke maskin de første 2-3 min etter den har åpnet seg, da dette kan ødelegge maskinen. Endret 25. januar 2020 av barbent
SPOCA Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 Det er helt normalt, jeg har hatt 2 ulike maskiner kjøpt på Ikea, og begge har gjort dette. Den oppvaskmaskinen jeg har fra Ikea er forøvrig fra Electrolux, og det er helt normalt at den åpner seg etter endt vask. Dette er neppe en servicesak.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 52 minutter siden, SPOCA skrev: Det er helt normalt, jeg har hatt 2 ulike maskiner kjøpt på Ikea, og begge har gjort dette. Den oppvaskmaskinen jeg har fra Ikea er forøvrig fra Electrolux, og det er helt normalt at den åpner seg etter endt vask. Dette er neppe en servicesak. Den åpner seg UNDER vask, aldri når den er ferdig. Har hatt en annen oppvaskmaskin fra IKEA som heller ikke åpnet seg etter endt vask, så tror ikke ALLE gjør det nei. Skal finne ut av eksakt alder på oppvaskmaskina. Den ble med på salget når jeg kjøpte leiligheten. Anonymkode: 492ca...144
SPOCA Skrevet 25. januar 2020 #12 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den åpner seg UNDER vask, aldri når den er ferdig. Har hatt en annen oppvaskmaskin fra IKEA som heller ikke åpnet seg etter endt vask, så tror ikke ALLE gjør det nei. Skal finne ut av eksakt alder på oppvaskmaskina. Den ble med på salget når jeg kjøpte leiligheten. Anonymkode: 492ca...144 Gjør den det lenge før programmet er over, eller rett før? For min åpner seg sånn 3-5 minutter før programmet er over. Hvis den åpner seg midt i bør du nok kontakte Ikea, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå