AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hvor lang arbeidsdag har dere? For eksempel har mitt lokale apotek åpent 10-17 på hverdagene og 10-15 på lørdager. Forstår ikke hvordan det kan bli 7.5 timers arbeidsdag for de ansatte. Anonymkode: c43fc...bc0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Tydelig at du ikke forstår. Arbeidsdagen til de på apoteket er ikke bare fra 10-17, selvom dette er åpningstidene. Det tar tid å åpne og stenge et apotek. De må igjennom rutinesjekker, som andre butikker. Kanskje må de telle penger i kassen, rydde i butikken/bak på lageret, legge fram bestillinger av medisiner. Dette tar tid, og det er ikke alltid man får gjort det i arbeidstiden. Anonymkode: da0ec...6bf
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Det er heller ikke alle som har full stilling tenker jeg og da jobber de en kortere dag. Anonymkode: 9e956...92a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er heller ikke alle som har full stilling tenker jeg og da jobber de en kortere dag. Anonymkode: 9e956...92a Åpningstidene er jo uavhengig om folk har full stilling eller ikke... Anonymkode: 0e6b4...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå