Gå til innhold

Hva synes menn om kvinner med hair extensions?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en kvinne i begynnelsen av 30-årene. Klipte meg nylig til ca skulderlengde, og er veldig misfornøyd. Jeg savner å ha langt hår, men har aldri klart å få et sånt hår som er langt, tykt og fint. Jeg vurderer seriøst hair-extensions, med tape som gjøres hos frisør. I min yngre dager hadde jeg Extensions med klips, men dette var noe herk å ta av og på hele tiden. Tape-extensions holder i månedsvis, så det blir mer permanent. Men jeg er usikker på om jeg er "for gammel" til å ha hair-extentions. Jeg er også singel, og lurer på hvordan menn i 30-årsalderen reagerer på jevnaldrende med hair-extensions? Er det fint, eller turn off på noe vis å være "falsk"? 

Anonymkode: a2198...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søs har det og hun fyller 40 i år. Jeg personlig synes det er fake, men alle velger selv det de ønsker. 

Anonymkode: f1573...424

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at menn legger merke til sånt? 😜

Anonymkode: 14e74...bba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke sånn med det første, men etterhvert hvis man dater og havner i samme seng og sånt så kan han vel kjenne det? Dessuten bor jeg i en liten by og mange har vel sett at jeg har kort hår, og plutselig har langt 😂 ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Okapi skrev:

Du må gjerne prøve, men jeg vinner garantert uansett.

Vinner?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke menn generelt bryr seg det minste om du har hair extensions. Du ser menn sammen med kvinner som er sminket og dollet opp til det ugjenkjennelige hver dag. Veldig mange bruker extensions.

Anonymkode: 1f4b9...f40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke menn generelt bryr seg det minste om du har hair extensions. Du ser menn sammen med kvinner som er sminket og dollet opp til det ugjenkjennelige hver dag. Veldig mange bruker extensions.

Anonymkode: 1f4b9...f40

Han jeg har blitt sammen med bryr seg veldig. Han hater fake damer. 

Anonymkode: 8a29d...d22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, når man er 50+ og håret tilhører en 20-åring. Jeg vet om en sånn dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legger du merke til dette?

Ts: har du råd til å gå til en dyktig frisør og gjøre det ordentlig, og ikke minst legge tid og penger i å vedlikeholde det? Hvis ikke ville jeg latt være. Dårlige extensions er HORRIBELT! 

Anonymkode: 7313d...941

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legger du merke til dette?

Ts: har du råd til å gå til en dyktig frisør og gjøre det ordentlig, og ikke minst legge tid og penger i å vedlikeholde det? Hvis ikke ville jeg latt være. Dårlige extensions er HORRIBELT! 

Anonymkode: 7313d...941

Ja jeg tenker å gjøre det hos frisør for å få et best mulig resultat. :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om mange menn som bryr seg om det. Extensions er ekkelt, når man skal kose med håret og det er masse fester i hodebunnen. Jeg har selv hatt extensions og ingen har vært begeistret for det. Jeg hadde extensions i alderen 25-30 år, ca. 

Anonymkode: 74fcf...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og elsker hair extenshions

Jeg blir mye penere

Anonymkode: f8c0c...9cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bryr oss ikke. Ikke et vi hva det er heller. Med mindre det er de mer skjeve utgavene av oss. 

Anonymkode: 01207...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad for at jeg klarer å "plante" mitt eget lange hår selv, slipper hair extensions 😋

Anonymkode: c25c0...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og kan ikke fordra kamuflasje av noen sort. Extensions, fillers, botox, silikon, falske vipper, øyenbryn osv ødelegger alt for meg. Naturlig skjønnhet er tingen.

Anonymkode: ecf07...857

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på menn legger merke til det. Men personlig syns jeg det ser falskt ut og jeg ser godt om noen har extensions eller ikke. :P Mye penere med naturlig hår, man kan så og si alltid se skillet mellom extensions og vanlig hår, uansett hvor stylet det er. 

Anonymkode: d59f3...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Kom en mann bort til meg og sa at håret mitt var så nydelig, men var det ekte?😂 Har langt hår, klipper meg av og til for det vokser så fort. Prøv B vitaminer, det får ofte fart på hårveksten :) Og unngå så masse hårprodukter og varmetang er no go.

Jeg tror nok mange menn vet at mange kvinner har extensions, siden det er så vanlig, så ikke sikkert han bryr seg om det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...