AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Del Skrevet 25. januar 2020 Hei Jeg er en kvinne i begynnelsen av 30-årene. Klipte meg nylig til ca skulderlengde, og er veldig misfornøyd. Jeg savner å ha langt hår, men har aldri klart å få et sånt hår som er langt, tykt og fint. Jeg vurderer seriøst hair-extensions, med tape som gjøres hos frisør. I min yngre dager hadde jeg Extensions med klips, men dette var noe herk å ta av og på hele tiden. Tape-extensions holder i månedsvis, så det blir mer permanent. Men jeg er usikker på om jeg er "for gammel" til å ha hair-extentions. Jeg er også singel, og lurer på hvordan menn i 30-årsalderen reagerer på jevnaldrende med hair-extensions? Er det fint, eller turn off på noe vis å være "falsk"? Anonymkode: a2198...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Del Skrevet 25. januar 2020 Søs har det og hun fyller 40 i år. Jeg personlig synes det er fake, men alle velger selv det de ønsker. Anonymkode: f1573...424 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Del Skrevet 25. januar 2020 Tror du virkelig at menn legger merke til sånt? 😜 Anonymkode: 14e74...bba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Del Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig at menn legger merke til sånt? 😜 Anonymkode: 14e74...bba Nei ikke sånn med det første, men etterhvert hvis man dater og havner i samme seng og sånt så kan han vel kjenne det? Dessuten bor jeg i en liten by og mange har vel sett at jeg har kort hår, og plutselig har langt 😂 ts Anonymkode: a2198...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 26. januar 2020 #5 Del Skrevet 26. januar 2020 Du må gjerne prøve, men jeg vinner garantert uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Del Skrevet 26. januar 2020 10 minutter siden, Okapi skrev: Du må gjerne prøve, men jeg vinner garantert uansett. Vinner? Anonymkode: a2198...325 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #7 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg tror ikke menn generelt bryr seg det minste om du har hair extensions. Du ser menn sammen med kvinner som er sminket og dollet opp til det ugjenkjennelige hver dag. Veldig mange bruker extensions. Anonymkode: 1f4b9...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #8 Del Skrevet 26. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke menn generelt bryr seg det minste om du har hair extensions. Du ser menn sammen med kvinner som er sminket og dollet opp til det ugjenkjennelige hver dag. Veldig mange bruker extensions. Anonymkode: 1f4b9...f40 Han jeg har blitt sammen med bryr seg veldig. Han hater fake damer. Anonymkode: 8a29d...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 26. januar 2020 #9 Del Skrevet 26. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig at menn legger merke til sånt? 😜 Anonymkode: 14e74...bba Ja, når man er 50+ og håret tilhører en 20-åring. Jeg vet om en sånn dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. januar 2020 #10 Del Skrevet 26. januar 2020 Har ingen formening om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #11 Del Skrevet 26. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig at menn legger merke til sånt? 😜 Anonymkode: 14e74...bba Legger du merke til dette? Ts: har du råd til å gå til en dyktig frisør og gjøre det ordentlig, og ikke minst legge tid og penger i å vedlikeholde det? Hvis ikke ville jeg latt være. Dårlige extensions er HORRIBELT! Anonymkode: 7313d...941 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 26. januar 2020 #12 Del Skrevet 26. januar 2020 At de har mye mer penger enn meg. Sånt hadde jeg ikke hatt råd til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #13 Del Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legger du merke til dette? Ts: har du råd til å gå til en dyktig frisør og gjøre det ordentlig, og ikke minst legge tid og penger i å vedlikeholde det? Hvis ikke ville jeg latt være. Dårlige extensions er HORRIBELT! Anonymkode: 7313d...941 Ja jeg tenker å gjøre det hos frisør for å få et best mulig resultat. ts Anonymkode: a2198...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg vet om mange menn som bryr seg om det. Extensions er ekkelt, når man skal kose med håret og det er masse fester i hodebunnen. Jeg har selv hatt extensions og ingen har vært begeistret for det. Jeg hadde extensions i alderen 25-30 år, ca. Anonymkode: 74fcf...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #15 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg er 37 og elsker hair extenshions Jeg blir mye penere Anonymkode: f8c0c...9cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #16 Del Skrevet 26. januar 2020 Vi bryr oss ikke. Ikke et vi hva det er heller. Med mindre det er de mer skjeve utgavene av oss. Anonymkode: 01207...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #17 Del Skrevet 26. januar 2020 Er glad for at jeg klarer å "plante" mitt eget lange hår selv, slipper hair extensions 😋 Anonymkode: c25c0...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #18 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg er mann og kan ikke fordra kamuflasje av noen sort. Extensions, fillers, botox, silikon, falske vipper, øyenbryn osv ødelegger alt for meg. Naturlig skjønnhet er tingen. Anonymkode: ecf07...857 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #19 Del Skrevet 26. januar 2020 Tviler på menn legger merke til det. Men personlig syns jeg det ser falskt ut og jeg ser godt om noen har extensions eller ikke. Mye penere med naturlig hår, man kan så og si alltid se skillet mellom extensions og vanlig hår, uansett hvor stylet det er. Anonymkode: d59f3...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. januar 2020 #20 Del Skrevet 26. januar 2020 Kom en mann bort til meg og sa at håret mitt var så nydelig, men var det ekte?😂 Har langt hår, klipper meg av og til for det vokser så fort. Prøv B vitaminer, det får ofte fart på hårveksten Og unngå så masse hårprodukter og varmetang er no go. Jeg tror nok mange menn vet at mange kvinner har extensions, siden det er så vanlig, så ikke sikkert han bryr seg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå