Gå til innhold

Slankepillen wellex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sofasliter`n

Jeg leste et nr av hjemmet her forleden og fant en artikkel hvor en dame hadde gått ned 13 kg ved hjelp av wellex, uten og hverken trene eller legge om kostholdet.

Det fikk meg til å tenke litt. Kanskje hun bare har fått veldig godt betalt for å stå frem som en fornøyd wellex-bruker? Hm... vel uansett så har jeg virkelig lyst til å få tak i en slankepille som funker, da jeg er en sofasliter av dimensjoner, som kun ligger og glor på TV`n og mesker meg med alskens godteri.

Trening e`kke noe for meg da jeg blir andpusten av å gå ut til postkassa.

Er snakk om 10 meter men dog.

Har DU eller en bekjent oppnådd gode resultater med wellex, eventuelt en annen slankepille, så nøl ikke med å fortelle meg det!

Er på utkikk etter en pille hvor trening og forandring av kosthold er unødvendig, da det ikke frister å løpe jorda rundt og spise kaninfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den pilla finnes ikke. Det kan jeg bare si deg. Hadde den finnes ville ikke fedme vært et økende problem.

Skal du ned i vekt er du nødt for å legge inn en innsats selv også. Godis og tv-titting får ikke vekta ned.

Hvem sier noe om at man MÅ leve på grøntfor/salater? Er ikke noe stor fan av salater hver dag selv og spiser ikke det. Men mye annen sunn mat i tillegg til trening. Da går vekta nedover.

Eneste gode løsning på sikt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sofasliter`n
Den pilla finnes ikke. Det kan jeg bare si deg. Hadde den finnes ville ikke fedme vært et økende problem.

Skal du ned i vekt er du nødt for å legge inn en innsats selv også. Godis og tv-titting får ikke vekta ned.

Hvem sier noe om at man MÅ leve på grøntfor/salater? Er ikke noe stor fan av salater hver dag selv og spiser ikke det. Men mye annen sunn mat i tillegg til trening. Da går vekta nedover.

Eneste gode løsning på sikt ja.

Dette var trist lesning. :-(

Ja, ja jeg får vel bare kutte ut godteriene mine da og legge om kostholdet... frister ikke i det hele tatt.. :-x

Hva er sunn mat da?

Tror jeg har spist ett salatblad i hele mitt liv og det frister ikke til gjentakelse, da det smakte pjuk.

Gulrøtter derimot liker jeg, men bare i små mengder.

Kom gjerne med tips om hva jeg kan og bør spise.

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

du kan jo spise massssssse faktisk.

kylling, fisk i alle typer, karbonadedeig i stedet for kjøttdeig.

velg light produkter i stedet for vanlige produkter.

og innimellom kan du ha en dag hvor du spiser alt du vil.

hvis du setter deg litt inn i sund mat så er det utrolig fort man lærer. og man finner utrolig mye godt å lage også.

smoothies laget av frukter og bær er jo kjempe godt.

selv spiser jeg sånn alltid. har gjort det i mange år.

altså det er livsstilen min.

unngå karbohydrater (brød, godteri selvfølgelig, pasta, ris) 4 timer før sengetid.

ellers så kan du jo spise masse, og holde deg mett hele dagen og samtidig gå ned i vekt.

du fremstiller det slik man slanket seg på 90tallet. med to salatblader og en gulrot til middag. sånn er det ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på denne tråden her

Skrev mye om mat i innelgget der. Vet jo ikke hvor mye du veier, hvor høy og ikke så lett å si hva slags kaloribehov du har.

Sett på vektklubb.no? Den vektklubben til vg. Et medlemsskap der kan gjøre godt for å finne ut av mat og mengde.

Mye bra oppskrifter og tips :)

Spiser som sagt sjelden så mye salat selv, men er glad i dampede grønnsaker da. Men det er også mye bra salater der ute nå som smaker litt. Favoritten må være ruccola og vestfoldsalat.

På iform.nu kan du sjekke kaloribehov f.eks og få masse tips.

Samme med slankenett.no. Bra sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...