AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Jente 10 år sutter fortsatt på fingrene sine og har luktebamsen med seg. Er det noe jeg overser? Mangel på kjærlighet eller at hun er nervøs og urolig? Anonymkode: 68b2c...288
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 En jeg gikk på skole med drev å suttet på tommelen til han var 13 Han ble narkoman Anonymkode: c3232...f4e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Nei nå må du slutte, du som lager disse trolletrådene. Vi vet hvem du er, du skrev tråden: «Min datter sliter». Hva er du egentlig ute etter? Anonymkode: 39c5f...f9b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Hva er en luktebamse? Men hun er forøvrig ikke for gammel til å ha bamser, bare så det er sagt! Anonymkode: 425c4...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Kjenner en dame i slutten av 20 årene, hun sutter vel på tommelen enda. Mann, barn og stilling som nestleder i et privat foretak. Kjenner en gutt på ungdomsskolen, han sutter på tommelen. Har greie nok karakterer, kompiser, og et OK liv. Hans stimuli dreier seg mest om Red Bull når han er på ungdomsklubben. Kjenner en voksen mann, han har jobb, kone, unger. Han sutter også på fingrene sine, og har tørr sprukket hud pga dette. Min tante snakker om nabogutten som i ung voksen alder suttet på tommelen når han hadde sovnet hvor hun så han. Hun var sjokkert, men han er en velfungerende kar. Anonymkode: 18293...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå