Gå til innhold

Helt ærlig. Kunne du fikset på utseendet hvis du hadde god råd og du visste resultatet ble bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 4d654...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har allerede fikset litt.  Har lyst å fikse mer, men koster 60K  ++ så er litt avventende.

Anonymkode: 94c11...478

Skrevet

Ja, det hadde jeg.

• Liker 4
Skrevet

Nei, har råd men har blitt vant med både nesen og ørene mine i løpet av 40 år. Vurderte fjerne poser under øynene, men når jeg leste om det virket det så stress, og jeg liker ikke å ha vondt, så står over. 

Anonymkode: d03fa...9dd

• Liker 4
Skrevet

Ja 

Anonymkode: 4b59f...374

Skrevet

Nei hadde ikke fikset på utseende.

• Liker 1
Skrevet

Så klart! Tror alle innerst inne ville fikset noe på seg selv de alltid har «hatet» om de virkelig hadde pengene

Anonymkode: 32d84...36f

Skrevet

Ja, det tror jeg nok. 

Skrevet

Ja,absolutt

Anonymkode: 06277...d9e

Skrevet

Allerede gjort og staten betalte 😊

Anonymkode: 393ce...4e8

Skrevet

Ja. Har en leppe jeg kunne tenke meg å forstørre litt, men tørr ikke fordi jeg er redd det blir en sånn Donald duck-leppe. Men - hadde jeg visst at jeg var garantert en naturlig leppe, hadde jeg glatt gjort det! 

Anonymkode: 6fe88...ce9

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg har barn og for meg er det viktig at de skal være fornøyde med sin egen kropp og utseende. Det ville vært vanskelig å virke troverdig ovenfor døtre som var misfornøyde med utseende/kroppen sin om jeg selv sto der med kjøpepupper og fettsugd mage. Selvom jeg gjerne skulle hatt det😬

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allerede gjort og staten betalte 😊

Anonymkode: 393ce...4e8

Hva da? :) 

Anonymkode: 32d84...36f

Skrevet

Nei, sikker på at da hadde jeg funnet noe nytt som måtte fikses etterpå. Dessuten er jeg glad i det naturlige. Liker ikke hvordan samfunnet har blitt. At alt skal fikses på slik alle blir kliss like. 

Anonymkode: 3b28a...099

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville mye heller brukt pengene på god oppfølging på kosthold og trening. Fikser man på noe kosmetisk vil man bare få nye hangups.

Anonymkode: ab8cb...b21

Skrevet

Jeg har gått ned 50 kilo og skal fjerne overflødig hud.

Så svaret er egentlig ja. Men samtidig så er det også nei, for jeg fjerner hud som er i veien og virkelig påvirker livskvaliteten min. Men jeg hadde aldri fikset nesa mi, selv om den virkelig ikke er pen, så fungerer den som den skal. 

Anonymkode: ec0e2...10c

• Liker 3
Skrevet

Jeg skulle gjerne fikset på nesa fordi den er altfor oppstopper men om jeg hadde gjort det, ville nok folk her tenkt det var rart. 

Anonymkode: 9a82d...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...