Gå til innhold

FULLSTENDIG KAOS!!

Atilla

Anbefalte innlegg

Jepp, nå har jeg gjort det store. Jeg hadde det meste klart - brudekjole, klær til min kjære, leie av partytelt med servering, catering, kokk og alt inkludert.

SÅ kom gårdagen. Jeg og en venninne dro inneom en brudekjolebutikk jeg ennå ikke hadde vært på. Der fant jeg to nydelige kjoler, helt annerledes enn den jeg hadde valgt ut. Jeg ble så fin så fin! Ekspeditøren var en glimrende selger, og jeg ombestemte meg...

I tillegg hadde de MASSE fine vester og jakker til min kjære - han har valgt seg ut klær, men det var så lite utvalg der han prøvde at jeg nå sitter med skjegget i postkassa.

I går kveld ringte arrangøren som leier ut teltet. Direktoratet for sivilt beredskap stiller seg avvisende til at de setter opp partytelt på deres tomt i Tr-heim i år. Teltet har stått på samme plass i tre år på rad, og både arrangøren og sivilforsvaret har fått inntekter fra denne ordningen..

Leie av telt er ikke noe problem - men det koster 30 000 i tillegg til 50 000 for mat og drikke.

Sukk. Hva gjør jeg nå? Har alternativt lokale, men hva med catering, osv osv?

Hater max. Ønsker at en lite engel landet på skuldra mi og sa at hun hadde ordnet alt for meg.

Og hva med kjole? Skal jeg ombestemme meg?

Tror jeg blir gaaaal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

STAKKARS DEG

Kan de har teltet på en annen tomt? Det må vel gå an?

Kan de ikke catere maten selv om du har ett annet lokale?

Rolig, sett deg, finn telefonkatalog, penn og papir. Skriv liste. Ring,ring,ring.

Kjolen: Hadde du betalt? Hvor mye taper du/dere? Er det verdt det? -Gå tilbake til den første en gang til, så til den andre,-sov på det!!

Oppdater oss.

-nanban- (Drømte i natt at fotografen ble arrestert) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange råd å gi, men jeg fatter bare ikke at du fortsetter å se på kjoler når kjolen er allerede i boks!? Du utsetter det jo selv for at dette kan skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort annet enn å reservere den første kjolen til dagen.. Var ikke helt fornøyd med den, så det var vel derfor jeg "utsatte" meg for det!

Det blir ingen kostnader forbundet med hverken kjole eller sjakett, men merarbeid..

Skal bli så fin så fin...

Vi får vite om vi har telt eller ikke like etter påske. (Avgjørelsen blir tatt da..) Mulig det ikke konm frem i første innlegg, men de kan sette opp teltet hvor som helst. Men da kommer en merkostnad for oss på 30 000...

Bryllupet skal stå 6.juli, så innbydelsene bør være ute i den første uka etter påske.

Det ordner seg sikkert, har ennå ikke fått mareritt om at fotografen blir arrestert iallefall!!

(Men noe i nærheten kanskje???)

1212[ Dette Innlegg er endret av: Atilla den 2002-03-08 10:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atilla, sorry da misforstod jeg innlegget ditt.

Hvis den kun er reservert ville jeg definitvit byttet kjole, hvis det var slik at du likte den/de siste best. Litt mer jobb, men denne dagen skal du ha kjolen du føler deg mest vel i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess Mines, helt enig, men gruer meg til å fortelle det til ekspeditøren - hun var så trivelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...