AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Som enslig mann i 30-årene så er jeg positiv. Men fint om det er en sammenleggbar robot. Anonymkode: 82bcf...bf7 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du tenkt deg en sexrobot? Anonymkode: 82bcf...bf7 Nei 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer du til å skaffe deg en i fremtiden? Anonymkode: 82bcf...bf7 Nei 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Litt kaldt, ville jeg syntes. Anonymkode: 1c7ed...16d 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Nei, tar meg heller en runk. Anonymkode: cb281...022 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Absolutt ikke Anonymkode: 659cd...a79 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Det hadde ikke gitt meg noe som helst. Anonymkode: dcab7...709
Gjest Familytree Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Neeeeeei, selvfølgelig ikke😅 Men det er en veldig interessant emnet. Hvis teknologi tjener til å dekke menneskelige behov, seksuell misnøye tillater et gigantisk marked for dette produktet...?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 Rape culture. Tenne på å ligge med en damekropp uten samtykke? Really?! Anonymkode: e8126...831 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 Aldri. Hadde blitt paranoid og irritert. En sexrobot kan såklart hackes og installeres alskens programvare på. Ser for meg de ekle dukleøynene som stirrer på meg med tomt blikk mens jeg jukker i vei.. Smil du er på skjult kamera. Anonymkode: bbd4e...12e 2
Rights Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 For meg handler sex om å ha en mental tiltrekning til noen. Det handler også om dufter. For kvinner, de lukter veldig godt. Noen mere enn andre. Duften alene kan faktisk gi en tiltrekning av en annen verden, slik at en får en intens trang til å ville.. ha. Smake. Kjenne på. Nyte. Hennes nytelse, er min. Så varm, så våt? Om ikke så våt, hvilke knapper skal da trykkes på ? Som et puslespill som er lett å løse. Hva ser jeg etter i en kvinne? Jo, en sexy hjerne. Samt en kvinne som pirrer mine sanser, ved å ha "rett duft", samt et utseende som appellerer. Det kan være noe jævlig sexy med et blikk fra en intelligent kvinne, da det kan si så mangt. Alt hva jeg liker i en kvinne, kan ikke gjengis av en robot. En robot ville dermed ikke vært noe mere for meg, enn en jævlig dyr runk. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, Rights skrev: For meg handler sex om å ha en mental tiltrekning til noen. Det handler også om dufter. For kvinner, de lukter veldig godt. Noen mere enn andre. Duften alene kan faktisk gi en tiltrekning av en annen verden, slik at en får en intens trang til å ville.. ha. Smake. Kjenne på. Nyte. Hennes nytelse, er min. Så varm, så våt? Om ikke så våt, hvilke knapper skal da trykkes på ? Som et puslespill som er lett å løse. Hva ser jeg etter i en kvinne? Jo, en sexy hjerne. Samt en kvinne som pirrer mine sanser, ved å ha "rett duft", samt et utseende som appellerer. Det kan være noe jævlig sexy med et blikk fra en intelligent kvinne, da det kan si så mangt. Alt hva jeg liker i en kvinne, kan ikke gjengis av en robot. En robot ville dermed ikke vært noe mere for meg, enn en jævlig dyr runk. Helt enig med det Jeg kan ikke lukte en robot, og jeg fatter ikke at noen i det hele tatt vurderer det. Det er ikke ekte, de som kjøper det må være samme typen mann som kjøper sex av prostituerte. Nei, jeg holder meg til kjæresten min ,mye bedre det ❤️ Anonymkode: 84853...489 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #13 Skrevet 3. juni 2020 Absolutt når robotene blir mer ekte. Ønsker en robot med en viss kunstig intelligens. Hadde faktisk foretrukket en robot med kunstig intelligens fremfor et ekte menneske. Anonymkode: 7ed76...c18
HalldirV2 Skrevet 4. juni 2020 #14 Skrevet 4. juni 2020 Hva skal jeg med det når jeg har et fullt ut brukandes fugleskremsel i hagen? 1
Katten.2.0 Skrevet 4. juni 2020 #15 Skrevet 4. juni 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Absolutt når robotene blir mer ekte. Ønsker en robot med en viss kunstig intelligens. Hadde faktisk foretrukket en robot med kunstig intelligens fremfor et ekte menneske. Anonymkode: 7ed76...c18 Drøyt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #16 Skrevet 4. juni 2020 Nei. Det er nok bare et alternativ for de værste menneskene som ingen vil ha, eller som har voldtektstanker. Anonymkode: fe3fd...b6b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #17 Skrevet 4. juni 2020 Det kommer ann på hva man definerer som sexrobot. Jeg har en kraftig vibrator. Skrur den på og setter den mot penishodet. 20sek senere kommer jeg, skrur den av og legger den vekk. Det er vel i bunn og grunn en enkel sexrobot som gjør all jobben effektivt? Anonymkode: c53b7...479
Isambard Skrevet 4. juni 2020 #18 Skrevet 4. juni 2020 Nei, Jeg kunne ikke under noen omstendigheter tenke meg å ha et sånt spetakkel i huset. Uansett hvor bra de lager den så er det ikke ekte. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er nok bare et alternativ for de værste menneskene som ingen vil ha, eller som har voldtektstanker. Anonymkode: fe3fd...b6b På 25.1.2020 den 23.00, AnonymBruker skrev: Rape culture. Tenne på å ligge med en damekropp uten samtykke? Really?! Anonymkode: e8126...831 Dere bør bli flinkere til å ikke tolke alt på verst mulig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå