Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør hovedsakelig kvinner, siden de ofte er mer beskjedene enn menn på dette. Jeg er kvinne selv, og har aldri tørt det. Så damer : når feis dere foran kjæresten første gangen? Og har dere fortsatt å gjøre det uten å bry dere i ettertid? 

Anonymkode: af5d5...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tenkt på sånt.

Tåler de ikke en fis, tåler de ikke den sexen jeg vil ha ihverfall 😅 Det er vel bare å flire litt. 

Tror ikke jeg slapp en fis på fyrste date, men det var ingen merkedag å gjøre det. 

Anonymkode: 97c4b...628

Skrevet

Aldri, det er uhørt.

Slikt klarer man å holde igjen, kostholdet er også viktig her.

Anonymkode: 97fd6...836

• Liker 4
Skrevet

Vi fikk begge salmonella etter å ha vært kjærester i 2 måneder.  

Da ble liksom den isen brutt 😂

Anonymkode: 92a74...686

• Liker 10
Skrevet

Husker ikke, men det var et uhell, og jeg ble flau.

Anonymkode: 861e8...231

• Liker 2
Skrevet

Jeg fiser aldri med vilje i nærheten av samboeren min, går heller på do for å slippe ut luft, det gjør heldigvis han også. Om man mister en med et uhell er en annen sak, men jeg er veldig glad for at jeg ikke har en samboer som ligger og driter med vilje

Anonymkode: 69af8...265

• Liker 7
Skrevet

1. september 2017. 

Anonymkode: d7770...48b

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fiser aldri med vilje i nærheten av samboeren min, går heller på do for å slippe ut luft, det gjør heldigvis han også. Om man mister en med et uhell er en annen sak, men jeg er veldig glad for at jeg ikke har en samboer som ligger og driter med vilje

Anonymkode: 69af8...265

Ligger og driter? 

Anonymkode: 97c4b...628

• Liker 5
Skrevet

Her er det så lytt at vi hører uansett rom man er i 😂 er ikke sånn at jeg går inn for å slippe en, men bryr meg ikke om at det skjer. Gikk hvertfall et år første gang 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri sluppet en fis med lukt og lyd med vilje på de 10 årene vi har vært sammen, men noen uhell har det vært. I tillegg kan jeg få en del luft i magen som ikke lukter, så den kan jeg sitte og slippe ut lydløst (har et triks for det) slik at han ikke merker noe. Det har jeg gjort en del. Første uhellet var vel et par år inn i forholdet, hvor jeg sovnet på sofaen etter en slitsom periode på jobb og feis i søvne.

Anonymkode: 791b4...66f

• Liker 2
Skrevet

Feis foran han tredje gangen vi møttes. Var et uhell egentlig, for jeg trodde den var lydløs. Har hatt det mye moro med det i ettertid da 

• Liker 1
Skrevet

Tror det var minst 10 år inn i forholdet😂 Det var ikke med vilje, men var vel litt uforsiktig😂 han syns det var morsomt, sørlig det at jeg ble så flau🙈 

Anonymkode: d1b7b...92c

Skrevet

Snart 20 år sammen og har enda ikke gjort det. Hvorfor skal jeg det? 

Anonymkode: b8574...d0d

Skrevet

Ikke enda iallefall (med unntak av ukjente uhell i søvne). Bodd sammen i 14 år. Har da manerer selv om jeg elsker noen..

• Liker 1
Skrevet

Vi er en måned inn i forholdet og jeg har gjort det minst to ganger som jeg kan huske. Men det er nesten alltid lydløst og luktfritt, så han merker det ikke med mindre jeg annonserer "Nå prompet jeg" ...noe jeg forsåvidt også gjorde den ene gangen...

• Liker 2
Skrevet

Har vært sammen i 15 år. Vi fiser ikke i samme rom. Hva som skjer i søvne vet jeg jo ikke. Mulig han har hørt meg når jeg sitter på do med lukket dør, men det må jo være greit. Hvis jeg ikke kan fise mens jeg sitter på do med lukket dør, kan jeg jo ikke fise noen plass 😄

Skrevet

Aldri med vilje, men det har skjedd en gang i sengen, vi hadde lagt oss for å sove og jeg våknet av lyden av min egen promp...han var våken så han hørte det nok. 

Det har jo sikkert skjedd i søvne flere ganger, men ingen av oss fiser bevisst foran den andre.

Anonymkode: 2cf21...e12

Skrevet

Veldig tidlig i forholdet. Jeg fikk latterkrampe og slapp en liten, ukontrollert prutt og ble kjempeflau. Da fikk han latterkrampe også 😂 så, da var den barrieren brutt. Men vi går helst på do og prumper begge to, heldigvis. 

• Liker 1
Skrevet

Etter ca. ett år. Begynte å le, og da skjedde det, hehe. Etter det var det aldri noe problem for å sirre sånnnn

Anonymkode: 95ccd...c74

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi fikk begge salmonella etter å ha vært kjærester i 2 måneder.  

Da ble liksom den isen brutt 😂

Anonymkode: 92a74...686

Haha nesten samme regla her! E.coli eller noe dritt, bokstavelig talt!😂😂😂 

Det var så fint etterpå for da behøvde vi ikke være flaue for en liten fis lenger hvertfall ❤

Anonymkode: 71aee...7b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...