AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hei, da jeg var sammen med exen min for noen år siden introduserte hun meg til en veldig hyggelig venn av henne som jeg dessverre aldri fikk muligheten til å bli ordentlig kjent med. Nå kunne jeg tenkt meg å ta kontakt med denne vennen igjen. Jeg har funnet han på facebook og tenkte på å sende han en melding og forklare dette med at jeg gjerne vil bli bedre kjent med han og forhåpentligvis få til et vennskap. Jeg og exen har ingen kontakt ellers kunne jeg spurt henne om råd og tips. Noen tips til formulering eller ting jeg bør ta med? Blir det veldig rart å ta kontakt med han nå som det har gått et par år? Takk for alle tips! 👍 Anonymkode: c3241...5e5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Høres ut som en dårlig idé. Hvorfor skulle en av eksen din sine venner ha lyst til å være venn med deg? Anonymkode: 8c068...b0b 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Kleint! Ikke gjør det, du høres ut som en desperat stalker. Ville heller prøvd å finne ut av interessene til denne fyren og blitt kjent via de. Anonymkode: 61f6a...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå