AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hva er det med de som føler de må forklare slutten av en film eller en seriesesong? Det virker så utrolig arrogant. "Jeg vet dere har sett denne serien selv, men jeg tror ikke dere har hjernekapasiteten til å forstå egentlig hva som skjedde, så jeg som selverklært geni skal forklare det for dere. " 😒 Er det bare meg som himler med øynene? Anonymkode: c741f...ed4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Jeg liker slike filmer og artikler jeg. Ofte har forfatter et annet syn enn meg, og jeg får øynene opp for noe jeg kanskje ikke fikk med meg selv. Anonymkode: 7c323...76e 3
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Ser aldri på slike videoer, folk som lager slike videoer ser jeg på som ekstremt arrogante folk som tror at de vet bedre enn alle andre.
Gjest Vesuvio Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker slike filmer og artikler jeg. Ofte har forfatter et annet syn enn meg, og jeg får øynene opp for noe jeg kanskje ikke fikk med meg selv. Anonymkode: 7c323...76e Jeg også. Har aldri tenkt at de som står bak disse videoene er arrogante. I mange filmer er det heller ikke så åpenbart hva en scene betyr/symboliserer. Mye av informasjonen de deler har de jo selv ofte hentet fra nett. Feks fra regissørens egne uttalelser om filmen.
Gran3 Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Jeg ser på det som at noen individer liker å snakke om slutten på en film, og de vet at det finnes de som liker å høre på folk som snakker om slutten på en film de selv likte. Man lever ut en interesse og andre liker det. Win-win. Jeg tenker ikke automatisk at de er arrogante bedrevitere som tror deres analyse alltid er bedre enn andres. Noen er sikkert det, men det finnes andre motivasjoner for å lage den type innhold på youtube. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 5 minutter siden, Gran3 skrev: Jeg ser på det som at noen individer liker å snakke om slutten på en film, og de vet at det finnes de som liker å høre på folk som snakker om slutten på en film de selv likte. Man lever ut en interesse og andre liker det. Win-win. Jeg tenker ikke automatisk at de er arrogante bedrevitere som tror deres analyse alltid er bedre enn andres. Noen er sikkert det, men det finnes andre motivasjoner for å lage den type innhold på youtube. Jeg kan godt se på en video som diskuterer slutten av noe, og kanskje deler synspunkt som AB over sier, men noen forteller bare slutten til en sesong og skrive "Ending explained", eller så presenterer de det som om de er de eneste som har fått det med seg. Helt greit å diskutere slutten, men det handler om hvordan du presenterer det. Anonymkode: c741f...ed4
Ludovica- Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Himler ikke med øynene. Jeg kan like sånne videoer og lignende greier. Jeg tenker ikke at det handler om arroganse, men at man har en interesse og lidenskap og at man ønsker å snakke om det og dele det videre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Jeg bor alene, og når jeg har sett ferdig en serie eller film liker jeg å se slike videoer i mangel av å kunne snakke om den med en annen person. De varierer noe da, fra å drøfte teorier til ren oppramsing av plottet. Noen slike videoer kan imidlertid være så langt ute på bærtur at jeg lurer på om de i det hele tatt har sett det de oppsummerer. Anonymkode: 630ce...393
Gjest Inverto Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 Hvis man synes slike youtubere er arrogant så kan man nesten spørre seg selv hvordan selvbildet er
Kågebruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 Noen bør lage en video som heter KG explained
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå