Gå til innhold

Hvorfor klarer ikke KG folk å holde seg til spørsmålet i tråden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igjen og igjen svares det på noe helt annet og også spores helt av. Spør noen om andres 6 åringer bruker ullundertøy så svarer en at deres 12 åring ikke bruker det. Skal det deles historier om rare opplevelser på finn.no så må noen «bare dele en morsom liten historie om en gang de var på loppemarked i 1975». Spør ts om andre har hatt dårlige opplevelser med ansatte på skolen, så legges det ut en lang beskrivelse av en dårlig opplevelse med naboen i 6. etasje. 

Hva er det som gjør at dere som deler noe helt annet og sporer av føler en trang for å gjøre dette?

Anonymkode: c5dd7...f45

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av mine barn bruker ull, er jo ikke så kaldt i Norge lenger.

Anonymkode: 08e86...72b

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen av mine barn bruker ull, er jo ikke så kaldt i Norge lenger.

Anonymkode: 08e86...72b

Stemmer, gresset her har ikke blitt brunt engang. 10-12c gjennom hele vinteren. Godt det snart er sommerferie, gleder meg til guttetur til Thailand-land!! 🤟💪

Anonymkode: 751f4...54f

Skrevet

Hardkokt egg.

Anonymkode: b2aa2...1ca

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stemmer, gresset her har ikke blitt brunt engang. 10-12c gjennom hele vinteren. Godt det snart er sommerferie, gleder meg til guttetur til Thailand-land!! 🤟💪

Der kommer du til å få coronaviruset 🥶 

Gjest Cammomillo
Skrevet

Har du prøvd å snakke med folk irl? Akkurat det samme som skjer da.. 🤠

Skrevet
8 minutter siden, Gran3 said:

Der kommer du til å få coronaviruset 🥶 

you-the-joke-missed-you-flew-flies-over-you-arrow.jpg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om du merket det, men vi tuller med at vi ikke svarer på ts sitt spørsmål 🤯

Skrevet

Hvilket loppemarked var det snakk om?

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen og igjen svares det på noe helt annet og også spores helt av. Spør noen om andres 6 åringer bruker ullundertøy så svarer en at deres 12 åring ikke bruker det. Skal det deles historier om rare opplevelser på finn.no så må noen «bare dele en morsom liten historie om en gang de var på loppemarked i 1975». Spør ts om andre har hatt dårlige opplevelser med ansatte på skolen, så legges det ut en lang beskrivelse av en dårlig opplevelse med naboen i 6. etasje. 

Hva er det som gjør at dere som deler noe helt annet og sporer av føler en trang for å gjøre dette?

Anonymkode: c5dd7...f45

Anonymkode: c7b81...482

Skrevet

Hvorfor klarer ikke KG folk å holde seg til spørsmålet i tråden?

Fordi jeg møtte Ronja... 

Anonymkode: b950e...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...