AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hei, Jeg er en software tester i en stor bedift. Elsker jobben min, men føler at jeg trenger mer faglig påfyll. Jeg har en god høyre utdannelse som ikke har noe med test å gjøre. Tok ISTQB sertifisering (foundation level). Jeg har lyst til å bli en profesionell tester med god kompetanse i blant annet Automation test og Sikkerhets test. Dere som har erfaring: kan noen anbefalle noen gode kurs, studier? Interessert både i private og offentlige skoler. Anonymkode: e76ea...3e0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Jeg er i samme bane. Tenker å ta samme ISTQB sertifisering på foundation level, er den vanskelig? Skrev du kode? Var det teoretiske spørsmål? Når det gjelder sikkerhetstest, så kan du prøve deg på å bli penetreringstest. Anonymkode: 1b387...2d9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Tja, ikke så lett, nei. Du får 40 teoretiske spørsmål med 4 svaralternativer til hvert. Noen svar ligner veldig, men har små nyanser, lett å overse hva som egenlig er riktig. Ingen kodeskriving. Takk for tips, skal sjekke penetreringstest. Lykke til med eksamen🙂 Anonymkode: e76ea...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå