Gå til innhold

Hvordan rekker dere å se så mye TV-serier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysgjerrig. Har en serie mange sesonger så er det nesten ikke noe poeng for meg å begynne å se, for det vil ta år og dag å se. Eller at hver episode varer 1 time. Og ikke klarer jeg å sitte å se TV seks timer i strekk heller. 

Anonymkode: 700e7...012

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på mens jeg står på ellipsemaskinen på treninga, når jeg vasker opp, på jobb på natta når det er stille. Blir fort noen timer det.

Anonymkode: ffde7...528

Skrevet

Er våken 18-19 timer i døgnet som regel, 8 av de jobber jeg, null stress med serier da. 

Anonymkode: 369d9...513

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke barn og er som oftest ikke sosial mandag til torsdag (har samboer og er "sosial" på SoMe da). Etter jobb er jeg enten så sliten at jeg blir værende på sofaen frem til jeg skal legge meg, og da får jeg jo god tid til TV. De dagene jeg gjør husarbeid etc etter jobb, gjør jeg meg uansett ferdig til senest kl.20, og da er det fortsatt noen timer til jeg skal legge meg. 

Anonymkode: 0d774...a94

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bare nysgjerrig. Har en serie mange sesonger så er det nesten ikke noe poeng for meg å begynne å se, for det vil ta år og dag å se. Eller at hver episode varer 1 time. Og ikke klarer jeg å sitte å se TV seks timer i strekk heller. 

Det er vel derfor du ikke rekker det da, fordi du ikke klarer å se TV 6 timer i strekk. Det er null problemer for meg. Jobber ca 8 timer i døgnet, utover det har jeg lite planer utenom i helgene. 

Anonymkode: 6a0fc...8a9

• Liker 2
Skrevet

Ser gjerne 3-5 timer i uken, tar ikke så lang tid å se en sesong da.

Anonymkode: 9544c...7e2

Skrevet

Har det på i bakgrunnen mens jeg jobber. Problem solved.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg klarer å sitte seks timer i strekk å se? Hvis serien er bra nok da 🤓

Skrevet

Ser det på jobben og hjemme. Jeg så hele Making a murderer på jobb i løpet av 2 vakter.

Skrevet

Ikke noe problem. Jeg ser på TV ca fem timer om dagen. Men ikke i strekk da. Gjør andre ting mellom episodene.

Anonymkode: 5364d...31e

Skrevet

Jeg har jobb og barn, men tar meg stort sett alltid en time på kvelden. Hver dag. 

Anonymkode: 54a7b...4d4

Skrevet

Nå kommer jo ikke alle sesongene samtidig.  Begynner å se sesong 1 når den kommer. Ofte har den mellom 6-10 episoder.  Da ser jeg den i løpet av en uke.  Ofte tar det da et helt år til neste sesong kommer! Så 3. sesong an The Crown før jul,  og vet at jeg må vente i mer enn et år på sesong 4. Så også sesong 1 av Mi brilliante venninne i fjor, og sesong 2 har enda ikke kommet. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo prioritere 😆

• Liker 4
Skrevet

Samboer og jeg pleier å se en episode til middagen, så da rekker vi 6-7 episoder i uka av en serie. Noen ganger binger vi 2-3 episoder på søndagen hvis det er noe som er ekstra bra.

Anonymkode: 8a173...7e1

Skrevet

Folk prioriterer forskjellig. Det er ikke det at jeg ikke liker å se TV, men det er så mye annet jeg heller vil gjøre og livet er kort. Er som TS. Ser TV av og til, men å følge en serie med lange episoder over flere sesonger er nærmest umulig.

Skrevet

Ingen forpliktelser her i livet bortsett fra trening noen dager i uka og jobb. Med andre ord har jeg mye tid til å se serier. 

Anonymkode: 3cdca...2fc

Skrevet

Det er noe jeg prioriterer, det er en hobby. :) 

• Liker 2
Skrevet

Folk er forskjellig. Noen har behov for en mer aktiv livsstil og vil ikke bare se på tv.

Jeg ser selv tv-serier, men er ikke den som ser mest og jeg ser ikke på tv-serier hele tiden. Liker bedre filmer! :)

Anonymkode: 88932...ccd

Skrevet

Er ufør. Har ikke kapasitet til så mye, så da går en del tid til å strikke og se serier. 

Anonymkode: 0614f...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...