Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9 eller 10 dpo i dag. Fikk plutselig et innfall om å ta en test etter frokost. Da hadde jeg spist, drukket en kopp kaffe og et stort glass vann, så urinen var veldig utvannet 😆 Jeg så på testen hele tiden og det kom opp en rosa strek ganske med en gang (ikke like sterk som kontrollstreken, men svakt rosa og like tykk). Etter ca 1 minutt (tok ikke tiden nøyaktig) så forsvant den gradvis 🤔

Etter noen minutter nå så kan jeg bare såvidt skimte en skyggestrek (får den ikke på bildet). 

Er det noen som har peiling på hva som har skjedd her? Ble jo såå glad og så såå skuffet 😕

2C198019-22D9-497B-A094-14803081984A.jpeg

Anonymkode: 041d7...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok "blekket" til kontrollstreken som forflytter seg. Den er non negativ

Anonymkode: d91f3...f4f

Skrevet

Takk for svar. Ja, det var bare rart for jeg har tatt slike tester mange ganger og aldri sett noe slikt før (siden streken var der såpass lenge) 🤔 Men men, får prøve å vente til IKM da 😊

Skrevet

Hvis du bare er 9-10 dpo så bør du absolutt teste med morgenurin 😊 ta eventuelt en ny test i morgen tidlig 👍

Skrevet
2 timer siden, snurk skrev:

Hvis du bare er 9-10 dpo så bør du absolutt teste med morgenurin 😊 ta eventuelt en ny test i morgen tidlig 👍

Takk for svar 😊 Ja, jeg skal absolutt teste igjen på morgenurin. Haha vet virkelig ikke hvordan jeg fikk det for meg å teste på den måten. Prøvegalskap, kan det bli en diagnose? 😂 Men bare merkelig å se en strek såpass lenge som bare forsvant igjen 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊 Ja, jeg skal absolutt teste igjen på morgenurin. Haha vet virkelig ikke hvordan jeg fikk det for meg å teste på den måten. Prøvegalskap, kan det bli en diagnose? 😂 Men bare merkelig å se en strek såpass lenge som bare forsvant igjen 

Ja hvis man først har fått det for seg at man vil teste så er det voldsomt vanskelig å la være 😂 veldig merkelig at streken bare forsvant sånn uten videre, men de har jo en tendens til å blekne litt når testen tørker 🤔 du får holde oss oppdatert!

Skrevet

Hehe det er et hardt liv å være prøver 😆 Blenda hvit test i dag og spotting, så da er mensen på vei. Ser på kalenderen at jeg har bomma på IKM, det er jo i morgen 😂 jaja, neste gang 🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...