Gå til innhold

Øm i underlivet etter langvarig sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en som var veldig utholdende i går. Ble tørr underveis, våt og tørr igjen men vi kjørte på for det. Merker det i dag... Tips til hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? Bruke glidemiddel underveis kanskje? Skal ha sex igjen med han i morgen og vil helst unngå å det samme da. 🙄

Anonymkode: c029f...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene, du skal da ikke ha maratonsex om du er sår. 

Skrevet

Det er helt normalt og går over av seg selv. 

Anonymkode: 03401...676

Skrevet

Han må vie resten av kroppen din mere oppmerksomhet underveis og slikke deg i mellom så du er tent hele tiden og ikke blir tør. 

Jeg blir tør hvis menn bare koser med kroppen på foreplayet og så fort de penetrerer er det kun fitta de tenker på.

Kom frem å kyss meg, sug på halsen, stimuler brystene, stryk meg på magen, rumpa, si hvor deilig jeg er og hvor våt du elsker meg. Ikke bare dunk på med pikken 

Anonymkode: f103a...16a

• Liker 1
Skrevet

Glidemiddel er gull. Den blå tuben fra RFSU, Magic glide, er helt fantastisk

Anonymkode: c5ab3...ef4

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg er rar men jeg liker den følelsen jeg sa innimellom🙈🙈😂 altså det skal ikke være vondt men følelsen av å være litt....ja øm og du kjenner hva du har drevet med🤤🤤

Anonymkode: 2387a...2d8

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han må vie resten av kroppen din mere oppmerksomhet underveis og slikke deg i mellom så du er tent hele tiden og ikke blir tør. 

Jeg blir tør hvis menn bare koser med kroppen på foreplayet og så fort de penetrerer er det kun fitta de tenker på.

Kom frem å kyss meg, sug på halsen, stimuler brystene, stryk meg på magen, rumpa, si hvor deilig jeg er og hvor våt du elsker meg. Ikke bare dunk på med pikken 

Anonymkode: f103a...16a

Har aldri hatt sex med en som har viet meg så mye oppmerksomhet i sengen før. 🤩 Eneste "problemet" var at han var altfor utholdende. Vi holdt på i et par timer, han hadde 3 runder hvor han slikket meg til orgasme og til slutt kjørte jeg på med skikkelig sugejobb for å bli ferdig. 😅 (Ble nesten litt lei av å ha sex) Det er mye bedre i dag men glidekremen kommer til å ligge fremme neste gang han kommer til byen. 

Anonymkode: c029f...00c

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg kan ikke ha sex med en som bruker lang tid, da klarer jeg knapt å gå på flere dager, spesielt om han er veldig stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...