Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du utbetalt per måned? Hvilken type turnus jobber du? Hvor mye ansiennitet, og hvor arbeider du? 😄

Anonymkode: d425f...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke svare da dette kommer til å bli  en diskusjon der alle sykepleiehaterne sprer sin eder og galle nok en gang på KG. Men minstelønnssatsene ligger på NSF sin hjemmeside, både for ansatte i helseforetak, kommune og private, både vanlig sykepleier og spesialsykepleier. Utebetaling pr mnd vil være ekstremt ulik pga ulik skattesats, ansiennitet, turnus hos den enkelte arbeidsgiver og evt særavtaler. Hvis du lurer på hva du kommer til å tjene i fremtiden så kan du ta aktuell lønnssats, dele på 12 og trekke fra det du har som skattetrekk. Da har du en indikasjon, så kommer evt tillegg i tillegg. 

Anonymkode: 0b000...9b8

• Liker 3
Skrevet

Jeg tjener 720.000 som sykepleier.

Anonymkode: b1eca...d21

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tjener 720.000 som sykepleier.

Anonymkode: b1eca...d21

Hvor jobber du? Har du videreutdanning?

Anonymkode: d425f...8e2

Skrevet

Jobber kommunalt, har 39.000kr brutto i mnd inkludert tillegg. Jobber todelt turnus med mange kveldsvakter (hvertfall to i uka). Tredje hver helg. 4 års ansiennitet. 

Hvor mye folk har utbetalt har absolutt ingen betydning for andre, for man aner ikke hva den andre skatter eller hvorfor de gjør det. Noen skatter 15% og andre 45%, netto lønn for de to vil jo bli veldig forskjellig.

Anonymkode: c622b...877

• Liker 2
Skrevet

Jobber kommunalt, 41000 brutto, 8års ansinitet. Men har som regel litt mer brutto pga. overtid og helligdager.

Turnus: D/A, 11aftenvakter iløpet av 6ukers turnus, jobb hver 3. helg. 

Anonymkode: 3b700...b9e

Skrevet

Jobber kommunalt. Dagtid, man-fred. 15 års ansiennitet, har videreutdanning men uten lønnskompensasjon. 565.000 i årslønn

Anonymkode: 9aaa1...bbe

Skrevet (endret)

Feil

Endret av Levina
Feil
Skrevet

Jobber kommunalt, dagstilling 100% med mellomlederansvar, 10 års ansiennitet. Tjener 497 000, utbetalt 30 000 i måneden. 

Anonymkode: 258ab...213

Skrevet

490.000 i året, nattevakt i kommunen.

Usikker, men tror jeg har fått mellom 6-8 år. Ferdig utdannet for 3 år siden.

Anonymkode: 78299...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...