AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Del Skrevet 25. januar 2020 Har du en partner som snorker? Eller kanskje snorker du selv? Hvordan går det? Får dere sove godt begge to? Tips? Jeg blir snart sprø av å sove dårlig. Frynsete i kantene! Anonymkode: 3fe8a...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inkognitogata Skrevet 25. januar 2020 #2 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg er god venn med sofaen, men heldigvis liker jeg å sove der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg har våknet noen netter og tenkt at det hadde vært litt digg å trykke den puta over ansiktet hans 🙈 Setter på radio høyt så hører jeg ikke ham, men sovner selv likevel. Anonymkode: 2fcd2...2b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 25. januar 2020 #4 Del Skrevet 25. januar 2020 Dytter ham iblandt. Sovner vanligvis først og da er det greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg ba min slanke seg. Det gjorde han, og 15 kilo senere snorker han minimalt. Anonymkode: 9e2fb...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 25. januar 2020 #6 Del Skrevet 25. januar 2020 Ørepropper blir brukt her, de stenger ikke ute all lyd men demper det heldigvis nok til at jeg får sove. Han snorker ikke hver eneste natt(heldigvis!) og har nok noen nese/luftvei plager som ikke er oppdaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Del Skrevet 25. januar 2020 Vi sover i hvert vårt rom, søvnen er mye bedre da uansett. Mannen snorker lite, men jeg våkner lett om han snur seg på natta. Så da valgte vi dette, synes det er helt topp! Kan komme inn på morgenen å snike meg under dyna å kooose 🙂 Tid fra hverandre er så viktig, da blir det mer spennende. Sex kan man fint ha før man sover.... Anonymkode: 6db96...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Del Skrevet 25. januar 2020 Separate soverom Anonymkode: d7292...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Del Skrevet 25. januar 2020 Mannen min er ung og slank, men snorker som om det var motsatt 😓 jeg tvang ham til å gå til lege, nå venter han på time hos øre/nese/hals-lege. Noen dager sovner han på sofaen, og jeg lar han ligge resten av natta, ellers sover han der med vilje for å skåne meg. Vi sover i senga sammen 40% av tiden. Det er så godt når det er stille, og han holder rundt meg. Men så begynner slimgørra. Jeg dytter, snur på hodet, flytter på arm, så slutter han litt før det begynner igjen. Sånn holder vi på hele natta. Jeg småvåkner for å dytte, og får mer og mer irritable drømmer i løpet av natta. Anonymkode: c2f0a...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Del Skrevet 25. januar 2020 Separate soverom er den eneste løsningen her. Anonymkode: c904e...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. januar 2020 #11 Del Skrevet 26. januar 2020 Vi sover på hvert vårt soverom. Nå sover han også i tillegg ekstremt urolig, så det er løsningen for at vi begge skal få en god natts søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 26. januar 2020 #12 Del Skrevet 26. januar 2020 Samboeren min snorker så ille at det går utover søvnkvaliteten min. Sover på rommet til sønnen vår. Jeg hører snorkinga gjennom veggen, men når jeg først har sovnet, går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #13 Del Skrevet 26. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi sover i hvert vårt rom, søvnen er mye bedre da uansett. Mannen snorker lite, men jeg våkner lett om han snur seg på natta. Så da valgte vi dette, synes det er helt topp! Kan komme inn på morgenen å snike meg under dyna å kooose 🙂 Tid fra hverandre er så viktig, da blir det mer spennende. Sex kan man fint ha før man sover.... Anonymkode: 6db96...021 Høres sykt trist ut.. Anonymkode: 11535...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg brukte ørepropper med eksen. Anonymkode: 4d84a...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hayworth Skrevet 26. januar 2020 #15 Del Skrevet 26. januar 2020 Husk hvis man snorker mye, kan det være tegn på søvnapne, som er en alvorlig sykdom. Mannen min snorket noe helt grusomt. Skikkelig høyt hele natten. Fikk diagnosen søvnapne og bruker nå cpap maskin. Nå er søvnen helt lydløs! 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #16 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg er singel nå, men har opp gjennom årene alltid slitt med å få sove sammen med en annen i sengen, bl.a pga snorking hos partneren, eller fordi man ofte blir slått av partnerens armer og bein mens han sover. Jeg har ofte havna på sofaen, hvor jeg virkelig ikke ligger godt. Nå når jeg er singel, og egentlig har veldig lyst på en kjæreste, så tenker jeg på at dette med søvn kan bli et problem. Drømmer faktisk om et forhold hvor man kan ha hvert sitt soverom, til søvn. Men at man gjerne kan legge seg sammen og kose, men at jeg har et eget soverom jeg kan tusle til når jeg merker jeg ikke får sove. Anonymkode: 2bda3...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #17 Del Skrevet 26. januar 2020 Hater snorkingen. Mannen har søvnapné og har fått sånn maske men den har har brukt bare to ganger, han blir ikke komfortabel med den. Sist han sluttet å snorke var når han måtte trene før noe og ble i bedre form og gikk ned i vekt. Ergo hvis han trener og går ned i vekt så slutter han å snorke. Han blir sur hvis jeg nevner det, han blir også sur (lei seg?) når jeg legger meg på et annet rom. Jeg blir sur fordi han må forstå at jeg ikke gidder å høre på den jævla snorkingen samt at jeg blir irritert fordi han ikke gidder å gjøre noe med det men vil heller dø av hjertefeil etterhvert pga søvnapné. Anonymkode: db6fb...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå