AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Noen tips? Enten på NRK, Netflix , dplay, tv2 sump eller Viaplay. Anonymkode: 9dac9...912
Scarlet Witch Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Jeg vil anbefale deg å sjekke ut Amazon Prime, de har mye bra. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Hvorfor ønsker du å se dette? Er du mentalt forberedt på alt du kommer til å høre ? tror ikke mange tenker over at det faktisk kan være dårlig for den mentale helsa og vite hva slags syke mennesker som er blant oss. Anonymkode: 2199d...cd3
Scarlet Witch Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor ønsker du å se dette? Er du mentalt forberedt på alt du kommer til å høre ? tror ikke mange tenker over at det faktisk kan være dårlig for den mentale helsa og vite hva slags syke mennesker som er blant oss. Anonymkode: 2199d...cd3 Årh, den måtte jo selvfølgelig komme. 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 3 minutter siden, Scarlet Witch skrev: Årh, den måtte jo selvfølgelig komme. Ja, lett å tro at man kan takle alt sånt av informasjon... Forstår ikke hvorfor du sier ''den måtte jo komme''.. Anonymkode: 2199d...cd3
Scarlet Witch Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Ja, lett å tro at man kan takle alt sånt av informasjon... Forstår ikke hvorfor du sier ''den måtte jo komme''.. Anonymkode: 2199d...cd3 Truecrimesjangeren har eksplodert i popularitet de siste årene. Tror ikke vi har fått en økning av problemer knyttet til f.eks mental helse på grunn av dette. Jeg sa "Den måtte jo selvfølgelig komme" fordi som truecrimefan har jeg altfor ofte opplevd en del fordommer knyttet til det. Om jeg trampet deg på tærne beklager jeg, det var ikke meningen. 1
ntrane Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 (endret) Netflix har mye bra Gregory dokumentaren, vil advare deg at det er sterk kost og bilder. Jeg ble svært lei meg og følte meg uvel. The keepers. Katolsk kirke. Drap og pedofili. Manhunt unabomber Dont fuck with cats Making a murderer There is something wrong with aunt diane Endret 25. januar 2020 av ntrane
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, Scarlet Witch skrev: Truecrimesjangeren har eksplodert i popularitet de siste årene. Tror ikke vi har fått en økning av problemer knyttet til f.eks mental helse på grunn av dette. Jeg sa "Den måtte jo selvfølgelig komme" fordi som truecrimefan har jeg altfor ofte opplevd en del fordommer knyttet til det. Om jeg trampet deg på tærne beklager jeg, det var ikke meningen. Jeg er enig i det, og jeg har lest en del selv, derfor jeg kom med advarselen, da jeg kan kun snakke for meg selv her, og det er noen av de sakene jeg har lest som som har gjort inntrykk på meg i ettertid. Hjernen sliter liksom med å forstå at det finnes så grusomme mennesker, samtidig så burde man ikke være overrasket... Men så slet jeg med depresjon i tillegg, så kanskje vi er mer disponert for å bli negativt påvirket av slikt? Såklart, til syvende og sist får alle bestemme selv, var ikke meningen å virke som jeg vet bedre , men tenkte kanskje det er greit å nevne det likevel : ) Anonymkode: 2199d...cd3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, lett å tro at man kan takle alt sånt av informasjon... Forstår ikke hvorfor du sier ''den måtte jo komme''.. Anonymkode: 2199d...cd3 Ha nå såpass mye tillit til folk at du tror de selv er i stand til å avgjøre hva de tåler og ikke tåler. Når noen ber om tips til serier i denne sjangeren er det høyst sannsynlig fordi de både tåler og liker å se sånt. Ts: jeg likte The Ted Bundy Tapes på Netflix. Mindhunter er ikke akkurat true crime, men meget interessant siden den er basert på virkelige hendelser og kjente seriemordere. Click for murder likte jeg også. Det ligger på Netflix. Jeg elsker Born to Kill-serien, men jeg er ikke sikker på hvor man kan se den nå. Gåten Orderud på Nrk er også god. Anonymkode: 546a8...d01
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 16 minutter siden, ntrane said: Netflix har mye bra Gregory dokumentaren, vil advare deg at det er sterk kost og bilder. Jeg ble svært lei meg og følte meg uvel. The keepers. Katolsk kirke. Drap og pedofili. Manhunt unabomber Dont fuck with cats Making a murderer There is something wrong with aunt diane Er alle disse på netflix? Med gregory-dokumentaren, mener du den som heter "hvem drepte Grégory Villemin? Anonymkode: 5d736...f6f
Muskath Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ønsker du å se dette? Er du mentalt forberedt på alt du kommer til å høre ? tror ikke mange tenker over at det faktisk kan være dårlig for den mentale helsa og vite hva slags syke mennesker som er blant oss. Anonymkode: 2199d...cd3 Og hvorfor i alle dager bryr du deg med hva andre mennesker ønsker å se og følge med på? Tror du ikke folk er i stand til å ta sånne avgjørelser selv? 1
Amatariel Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 22 timer siden, ntrane skrev: Dont fuck with cats Making a murderer Jeg anbefaler også disse. Samt "The disappearance of Madeleine McCann" og "Mommy dead and dearest"
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #13 Skrevet 26. januar 2020 When They See Us på Netflix, helt vanvittig bra. Anonymkode: 21036...754
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Skrevet 26. januar 2020 Og så kom det selvfølgelig noen psykologspirer inn i denne tråden også, som vet bedre enn best hva som ikke egner seg for folk å se på. Hadde tenkt å komme med noen forslag, men mistet lysten. Anonymkode: 5ab07...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #16 Skrevet 16. februar 2020 The Jinx er en av de råeste, den ligger på HBO. Anbefaler å ikke google for mye på forhånd, oppdater deg heller når du har sett den ferdig. Anonymkode: bd0a7...1a7
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2020 #17 Skrevet 16. februar 2020 Vil også anbefale Truecrime-podden. Hørte alle episodene på bare 14 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå