AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Ble du gravid selv om du brukte snus mens du prøvde/eller ble gravid? Anonymkode: d669b...090
Gjest UglerIMosen Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Ja. Jeg har blitt veldig raskt gravid hver gang. Også en gang på spiral, og den ble oppdaget senere slik at jeg snuste som vanlig helt til vi fant ut av graviditeten. Jeg har snust fram til positiv test og sluttet da.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble du gravid selv om du brukte snus mens du prøvde/eller ble gravid? Anonymkode: d669b...090 Nei, for snus er det sikreste prevensjonsmiddelet som finnes. Går ikke an å bli gravid så lenge man snuser. Anonymkode: aabbd...380 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, for snus er det sikreste prevensjonsmiddelet som finnes. Går ikke an å bli gravid så lenge man snuser. Anonymkode: aabbd...380 Har mange venninner som har blitt gravide på snus, så dette kan vel ikke stemme? Når det er sagt, er det noen som vet hvorfor snus forringer fertilitet? Ser det står over alt, men det står aldri presis hvordan eller hvorfor det er skadelig. Skulle gjerne lest og lært om dette. Snuser ikke selv, men vil gjerne vite da jeg har venninner som prøver å bli gravide som snuser. Anonymkode: d669b...090
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mange venninner som har blitt gravide på snus, så dette kan vel ikke stemme? Når det er sagt, er det noen som vet hvorfor snus forringer fertilitet? Ser det står over alt, men det står aldri presis hvordan eller hvorfor det er skadelig. Skulle gjerne lest og lært om dette. Snuser ikke selv, men vil gjerne vite da jeg har venninner som prøver å bli gravide som snuser. Anonymkode: d669b...090 Selvfølgelig stemmer det ikke, er du veldig ung? Tror ikke du skal være så opptatt av hva dine venninner gjør. Anonymkode: aabbd...380 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 Jeg er i tredveårene og vi satt i går og snakket om hvordan det er skadelig, og ingen av oss visste konkret hvorfor. Så vi tenkte å høre her inne. Er spørsmålet mitt så utrolig merkelig? Anonymkode: d669b...090
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Lurer på akkurat det samme. Er snuser men stopper selvsagt ved mistanke om positiv test. Håpet det ikke ødelegger sannsynligheten for å bli gravid. Anonymkode: adb73...76c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i tredveårene og vi satt i går og snakket om hvordan det er skadelig, og ingen av oss visste konkret hvorfor. Så vi tenkte å høre her inne. Er spørsmålet mitt så utrolig merkelig? Anonymkode: d669b...090 Ja, det er utrolig merkelig å spørre om man kan bli gravid når man snuser. Om det ikke hadde vært mulig hadde det jo vært et flott prevensjonsmiddel. Det er skadelig fordi det gjerne går en stund før man oppdager at man er gravid. Har man ikke viljestyrke til å slutte med snus mens man prøver å bli gravid, er sjansen stor for at man ikke klarer å slutte ved en graviditet. Anonymkode: aabbd...380 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er utrolig merkelig å spørre om man kan bli gravid når man snuser. Om det ikke hadde vært mulig hadde det jo vært et flott prevensjonsmiddel. Det er skadelig fordi det gjerne går en stund før man oppdager at man er gravid. Har man ikke viljestyrke til å slutte med snus mens man prøver å bli gravid, er sjansen stor for at man ikke klarer å slutte ved en graviditet. Anonymkode: aabbd...380 Da ber jeg deg lese spørsmålet mitt en gang til da det helt åpenbart er sånn at du ikke har forstått eller lest det Har ingen steder spurt om man kan bli gravid om man snuser! Anonymkode: d669b...090
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ber jeg deg lese spørsmålet mitt en gang til da det helt åpenbart er sånn at du ikke har forstått eller lest det Har ingen steder spurt om man kan bli gravid om man snuser! Anonymkode: d669b...090 Det er nikotinen som er skadelig. Nikotinen går rett i blodet ditt og videre til livmor, eggstokker og egg. Det kan derfor bli fosterskader hvis du snuser både før og i svangerskapet. Allerede 1 år før graviditet kan nikotinen skade eggene så leger råder folk å slutte med snus og røyk lenge før dem starter å prøve å bli gravid. Anonymkode: 0018e...18e 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 https://health.clevelandclinic.org/how-stopping-smoking-boosts-your-fertility-naturally/ Det står litt her Er bare å google nikotin + fertility Anonymkode: efb55...8fa
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #12 Skrevet 25. januar 2020 Jeg var gravid uten om jeg viste om det, snuste i graviditeten og mistet 😭 Om det er snusen eller noe annet som forårsaket aborten vet man jo ikke, men nikotin er ikke bra. Det forhindrer oksygenopptaket til fosteret. Har sluttet å snuse nå og skal prøve å bli gravid på nytt. Anonymkode: d5c23...609
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #13 Skrevet 25. januar 2020 Når jeg googler så står det at det kan forhindre implantasjon 😢 Anonymkode: adb73...76c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 Jeg fårstår ikke kvinner som har samvittighet til å snuse/røyke i det hele tatt før eller under svangerskap. Anonymkode: 0018e...18e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, for snus er det sikreste prevensjonsmiddelet som finnes. Går ikke an å bli gravid så lenge man snuser. Anonymkode: aabbd...380 😂 Anonymkode: 54fe5...0b0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Skrevet 25. januar 2020 Bare å droppe snusen uansett. Det er ikke sunt for verken deg eller baby. Dyrt er det også. Anonymkode: 40d77...dd3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #17 Skrevet 27. januar 2020 Jeg snuste frem til jeg ble gravid. Sluttet sekundet testen var positiv. Det er beintøft synes jeg og jeg fantaserer om å begynne igjen når baby er ute, men ikke før! Anonymkode: 15258...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå