Adu Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hei, jeg skal til Roma og skal være der i 5 dager. Jeg har kun tenkt å bruke penger på mat og evt røyk. Hvor mye lommepenger trenger jeg? Skal ikke shoppe
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Det kommer an på vanene dine. Om du vil ha kaffe, har du da tenkt kjøpe med deg en svart take-away, eller sette deg ned på en hvit-duk restaurant og drikke fancy kaffe med kake i michelin-klasse? Maten du spiser, er det gourmet eller økonomisk? Skal du spise 8 måltider ute pr dag, eller 2? Det er mulig spise lunsj til en hundrelapp, og det er mulig spise lunsj til en tusenlapp. Jeg beregner ca 500 kr pr dag for mat, da spiser jeg tre måltider ute, og det er uten drikke til. Anonymkode: 8b208...46b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Dette avgjøres av forbruket, lunsj kan du kjøpe rimelig med varer fra en butikk/delikatessebutikk. Litt mozarella, skinke og brød får du til ca 50kr. Jeg er der hvert år, så ofte jeg bare kjøper ting løst i spiser ute i en park osv. Anonymkode: d404a...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå