AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Jeg er en gutt, har aldri hatt sex før, er jomfru så jeg er helt blank når det kommer til dette. Har aldri barbert meg før nedentil men vil gjøre det før vi har sex. Jeg har bare en barbermaskin men tør ikke å bruke den nedentil liksom, så hva skal jeg bruke og hva skal jeg barbere bort? Regner med ballene og håret ellers rundt penis bør bort og heller trimme litt lenger opp eller bør jeg barbere bort alt? Hvilket utstyr skal jeg bruke for å barbere meg? Anonymkode: 825ab...4f9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Ikke gjør det. Anonymkode: 45d03...97f 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Må du det? Hva foretrekker du selv? Hår eller hårløst? Hvorfor tror du at du må passe inn i en standard på andres premisser? Anonymkode: 38844...72c 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Hvis du skal gjøre det: bruk en høvvel, og mildt barberskum. Og barber nedover, slik som hårene vokser. Hvis du ønsker å barbere deg så gjør du det. Jeg er jente og kjæresten min barberer seg ikke. Jeg syntes ikke det er noe ekkelt. Anonymkode: b2c4b...174
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. Anonymkode: 45d03...97f Hei. Jo jeg vil barbere meg litt hvertfall, vil at det skal være best mulig for jenta 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må du det? Hva foretrekker du selv? Hår eller hårløst? Hvorfor tror du at du må passe inn i en standard på andres premisser? Anonymkode: 38844...72c Hei. Ja jeg vil si jeg må det, vil se litt ordentlig ut nedentil når kjæresten skal se meg naken og ha sex med meg. Jeg vet ikke hva jeg foretrekker men det jeg vet er at jeg vil barbere meg for jenta sin beste nytelse når eller om ho vil suge meg for eksempel. Men når jeg har vært svingen så bryr jeg meg ikke om at jeg har hår der, da lar jeg det bare gro. Jeg vil at jenta skal like det jo ser og ikke bli kvalm av å se så mye kjønnshår og ho har hatt sex før så vil ikke være dårligere enn de ho har hatt sex med før. Har liten penis så da ødelegger hårene ekstra mye, er redd ho ikke vil like min penis også men det er ikke noe jeg får gjort noe med men det får jeg med kjønnshåret. Anonymkode: 825ab...4f9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 Det holder lenge å stusse litt. Anonymkode: 5786a...7d8 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal gjøre det: bruk en høvvel, og mildt barberskum. Og barber nedover, slik som hårene vokser. Hvis du ønsker å barbere deg så gjør du det. Jeg er jente og kjæresten min barberer seg ikke. Jeg syntes ikke det er noe ekkelt. Anonymkode: b2c4b...174 Hei. Hvilket barberskum bør jeg bruke da, heter det intimskum eller noe og er det en spesiell høvvel til underlivet? Jeg ønsker og barbere meg spesielt for at jeg har en veldig liten penis og er redd ho ikke vil bli fornøyd med den, så da vil jeg ikke ha kjønnshår så det ser enda værre ut. Anonymkode: 825ab...4f9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Det du gjør nå, er å potensielt ødelegge muligheten for sex. Du har aldri barbert deg før? Da kommer du til å få nupper og prikker, det svir og klør, og muligheten for at du skjærer deg er der. Barbering av baller er ikke veldig lett, de rører jo på seg. Du vil jo ikke ha sex for første gang med «utslett» rundt penis? Det som er riktig å gjøre for deg er å ta en saks og stusse. Klipp vekk krattet, men la høvelen være denne gangen. Når du er tryggere på dama di og hun har sett deg naken mange ganger, kan du jo prøve å barbere. Da gjør det ikke noe at du blir nuppete. Og ved flere barberinger går det seg som oftest til, da kan du være barbert uten noen hudreaksjon. Anonymkode: b8911...5b0 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hvilket barberskum bør jeg bruke da, heter det intimskum eller noe og er det en spesiell høvvel til underlivet? Jeg ønsker og barbere meg spesielt for at jeg har en veldig liten penis og er redd ho ikke vil bli fornøyd med den, så da vil jeg ikke ha kjønnshår så det ser enda værre ut. Anonymkode: 825ab...4f9 Hei Bruk barberskum som du kjøper på matbutikk. Flaska er blå og er til dame men den er fin og bruke for menn også. Du kan også kjøpe damehøvvel, de har et ekstra lag med beskyttelse for nedentilbarbering, eller mannehøvvel også. Bruker du en skarp og ny barberhøvvel og barberer riktig vei skal alt gå bra. Alt folk sier at du vil få nupper og sår er vel for at de selv ikke kan å barbere seg. Anonymkode: b2c4b...174
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 Skal det være best mulig for henne så venter du, og spør henne. Kanskje hun liker deg som du er, kanskje hun vil barbere deg, hvem vet. Anonymkode: 8ce26...442 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Alt folk sier at du vil få nupper og sår er vel for at de selv ikke kan å barbere seg. Tøys. Anonymkode: 5786a...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #12 Skrevet 25. januar 2020 Voks er mye bedre enn høvel. Se om noen som driver med bazilian waxing tar menn. Det er litt vindt første gangene, men da slipper du utslett av høvelen og det varer lenger Anonymkode: 00fb1...8bc
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #13 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tøys. Anonymkode: 5786a...7d8 Lurer på hvorfor jeg aldri har blitt sår da? Da er det nok bare du som ikke kan det desverre Anonymkode: b2c4b...174
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfor jeg aldri har blitt sår da? Da er det nok bare du som ikke kan det desverre Anonymkode: b2c4b...174 Hallo, folk er jo forskjellige?? Og har forskjellige hudtyper? Jeg får nupper hvis jeg barberer mot hårene etter å ha vært ubarbert en tid. Gjør jeg det over et lengre tidsrom får jeg ikke nupper. Mannen min tåler ikke å bli barbert i det hele tatt, han ser ut som om han har store utslett. Resultatet blir det samme dersom jeg barberer ham. Eksen min har hud som tåler alt, han barberer seg uten skum og får ikke en prikk. Bra for deg at du aldri får prikker eller nupper, men du trenger da ikke å slenge kommentarer til andre av den grunn. Jeg ville ikke barbert hvis jeg var deg, TS. Hvis dere er unge og dette varer har dere jo all verdens tid til å utforske sammen, og kan også barbere dere sammen. Det kan være riktig så gøy det Anonymkode: b8911...5b0 3
Thyra Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tøys. Anonymkode: 5786a...7d8 Mange får nupper av barbering selv om de gjør alt "riktig". Ikke alle har like sensibel hud eller like kraftig hårvekst. Og uansett, skal man gjøre det riktig, trengs det øvelse. Ts skal barbere seg for første gang. Og han aner ikke hvordan huden vil reagere. Kanskje gå r det helt fint, kanskje blir det katastrofe. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Skrevet 25. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Bruk barberskum som du kjøper på matbutikk. Flaska er blå og er til dame men den er fin og bruke for menn også. Du kan også kjøpe damehøvvel, de har et ekstra lag med beskyttelse for nedentilbarbering, eller mannehøvvel også. Bruker du en skarp og ny barberhøvvel og barberer riktig vei skal alt gå bra. Alt folk sier at du vil få nupper og sår er vel for at de selv ikke kan å barbere seg. Anonymkode: b2c4b...174 Det avhenger jo helt av hvor sensitiv hud man har. Kjære vene, ingen grunn til å shame folk bare fordi de får nupper og sår hud. Anonymkode: 70555...813 2
Inkognitogata Skrevet 25. januar 2020 #17 Skrevet 25. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Hvilket barberskum bør jeg bruke da, heter det intimskum eller noe og er det en spesiell høvvel til underlivet? Jeg ønsker og barbere meg spesielt for at jeg har en veldig liten penis og er redd ho ikke vil bli fornøyd med den, så da vil jeg ikke ha kjønnshår så det ser enda værre ut. Anonymkode: 825ab...4f9 Kjære deg ❤ Du er sikkert fin som du er og penisen din er garantert stor nok. Jeg synes du skal stusse deg med saks og vente med barbering til etter dere har hatt sex. Forventer du at hun skal være helt glatt? 1
Inkognitogata Skrevet 25. januar 2020 #18 Skrevet 25. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Voks er mye bedre enn høvel. Se om noen som driver med bazilian waxing tar menn. Det er litt vindt første gangene, men da slipper du utslett av høvelen og det varer lenger Anonymkode: 00fb1...8bc Anbefaler du en som ikke engang har debutert seksuelt å.vokse underlivet? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå