AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Hvordan kan det ha seg at jeg veier 62 kg om morgenen og 68 kg om kvelden? Først hoppet bhg av glede for å ha gått ned siden jeg aktivt jobber for å komme ned i vekt. Men når jeg veier meg på kvelden så står der noe helt annet. Hele 6 kg!! 1-2 kg opp er jo helt vanlig men hvordan er dette mulig??? Samboer har prøvd å veie seg også for å se om det er vekta som begynner å tulle men han omtrent det samme morgen og kvelden kanskje 0.5 kg-1 kg mer på kvelden. Vært sånn i 1 uke nå 😅 Anonymkode: b423a...fa3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Det er mange ting som spiller inn, den månentlige syklusen kan også påvirke. Samtidig som matvaner (hvor sent en spiser), sovemønster ol. kan få vekta til gå mye oppover. Det en veier om morgenen er det jeg tenker på som «nullpunktet» Vet jeg har selv opplevd å veie flere kg mer om kvelden fremfor tidlig neste morgen. Anonymkode: b42db...a19
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Haha glem det. Jeg fant problemet. Hvis jeg setter vekta på teppet vi har i stua så veier jeg 62. Setter jeg den rett på gulvet veier jeg 68 🙈 jaja det var en liten glede å se 62 tallet. Men var ganske sikker på at det ikke stemte Ts Anonymkode: b423a...fa3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha glem det. Jeg fant problemet. Hvis jeg setter vekta på teppet vi har i stua så veier jeg 62. Setter jeg den rett på gulvet veier jeg 68 🙈 jaja det var en liten glede å se 62 tallet. Men var ganske sikker på at det ikke stemte Ts Anonymkode: b423a...fa3 😂 Godt du fant ut av det. Lykke til videre med vektnedgangen, hvis du jobber videre kommer du snart til 62! Anonymkode: 4643d...591
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 😂 Godt du fant ut av det. Lykke til videre med vektnedgangen, hvis du jobber videre kommer du snart til 62! Anonymkode: 4643d...591 Ja de siste kiloene er jammen seige. Har kommet meg ned fra 92 så skal ikke gi opp 👏👏 Ts Anonymkode: b423a...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 Det er uansett helt normalt å veie mer om kvelden. Skal man følge med på vektutviklinga bør man ta vekten samme tid på døgnet hver gang. Anonymkode: fef1a...755 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå