AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Jeg har ikke farget eller behandlet håret med bleking eller striping på over to år. Jeg har klippet tupper ca hver åttende uke og håret er ikke slitt - men tørt og matt. Det er livløst. Jeg har forsøkt hårkurer og har best effekt med Olaplex - men kun i en ukes tid også er det matt og livløst igjen. Håret er langt og jeg forsøker å stelle pent med det. Jeg varmebehandler svært sjelden, og sover oftest med håret i løs dott eller løs flette. Jeg kunne klippet meg mer, men det virker som om hele håret er like livløst. Hodebunn er frisk og fin (og jeg får fett hår ved hodebunn etter to dager). Noen smarte tips, eller er det rett og slett bare genetisk? Anonymkode: 2f51a...caf
Blingblingtahei Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Bruker du hårolje etter vask? Jeg liker godt denne : https://www.blivakker.no/product/3045227?gclid=CjwKCAiA66_xBRBhEiwAhrMuLdE905z_DJbQmws18Pb-RqAwkTlkvYXFqTkVdnHk4LeExr_n8_3BHxoCwAQQAvD_BwE Spesielt da jeg hadde lagt hår har denne super, håret føltes sunt og friskt, ble ikke slitt selv om jeg klipte det en gang i året. Håret blir heller ikke tungt av det
addict Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Det som hjalp for meg var å slutte med sjampo og balsam og produkter som inneholder silikon.
The Kitten Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Har ikke prøvd det selv, men fikk et tips om å sove med avocadoolje i håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå