AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 I fare for å bli godt gjemt her.. Vi har et barnehage- barn som fyller år neste uke. Vi hadde inviter til barnebursdag fra 17.00- 19.00, men pga familær krise, så hadde det helt gått i glemmeboken. Da første barnet dukket opp, så hev vi oss rundt og fikk kjøpt pølser, brus, kake og is. Hvor ille er det egentlig? de første par- tre foreldrene så litt ubekvemme ut ja, da de forsto greia Anonymkode: 15fd7...e9a 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Ikke ille, jeg som forelder hadde tatt det med et lite smil og forståelse, ting skjer, det er ikke så farlig. Anonymkode: 8694b...ad0 40
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Det ordnet seg jo ikke dvel ved det. Men om barnet fikk med seg at det var glemt er det nok lurt å ta en prat om hvorfor, at det ikke er fordi barnet er uviktig. Anonymkode: e141e...8bc 22
puffy123 Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Ikke ille, heldigvis fikk dere kjøpt det dere trengte! Noe lignende skjedde meg når jeg var liten, mamma satte på en film, bestilte en pizza og pappa kjøpte boller og brus på Statoil. Gikk helt fint! 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Bra det ikke var på søndag med stengte butikker da🤭 Jeg må si jeg synes det er ganske snedig å klare å glemme sånt. Men jeg er sånn at jeg gruer meg og har prestasjonsangst for slikt i ukesvis i forkant da. Nesten litt misunnelig på at dere er så casual på det at det kan gå i glemmeboka! (Ikke misunnelig på den familiære krisen da,håper det ordner seg!⚘) Anonymkode: ae2d2...029 27
Blackbird Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 Hahaha. 😂 Uff, skjønner stresset når dere oppdaget det! Men dere heiv dere rundt og fikset bursdag. Kjipt for dere å ikke være forberedt men dere tok det på strak arm og alle koste seg helt sikkert! 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Ts her ser at jeg klarte å skrive “inviter» istendenfor «invitert» to ganger trøtt takk for fine tilbakemeldinger Anonymkode: 15fd7...e9a 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Det blir en kjempemorsom historie dere kan le godt av om en liten stund! 👍🏻😂 Anonymkode: 2dbd4...d45 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke forstår er hvordan dere i utgangspunktet klarte å glemme bursdagen til barnet deres i det hele tatt... Anonymkode: d9dc7...ecf Hun skriver jo at barnet har bursdag neste uke. Altså var det selskapet som var satt til en tilfeldig lørdag som ble glemt, ikke bursdagen... Anonymkode: aa852...2a7 23
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 Slikt kan skje om en er stresset og har mye å tenke på.. bra det ordnet seg.. kunne skjedd alle dette da Anonymkode: c5197...0b4 1
Krok1 Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 Å, jeg hadde blitt så glad av å komme til andre foreldre som ikke har perfekte enhjørning superhelt Instagram bursdag! Det gikk jo så bra. Barnebursdag er for barna, og det virket som om de hadde det gøy. Er nok mest viktig å ivareta bursdagsbarnet i etterkant, dog, om mine foreldre hadde glemt bursdagsselskapet mitt hadde det satt seg godt (de glemte en konferansetime en gang og jeg husker følelsen enda) 24
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #12 Skrevet 25. januar 2020 Jeg hadde tatt det med godt humør, og vært imponert over hvordan dere hev dere rundt og fikset det på sparket 😊 Anonymkode: 1294a...17c 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #13 Skrevet 25. januar 2020 Jeg som forelder hadde lurt på om dere ruset dere eller noe hvis jeg kom for å levere barnet mitt i en bursdag som foreldrene til bursdagsbarnet tydeligvis hadde glemt. Anonymkode: 1912c...872 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som forelder hadde lurt på om dere ruset dere eller noe hvis jeg kom for å levere barnet mitt i en bursdag som foreldrene til bursdagsbarnet tydeligvis hadde glemt. Anonymkode: 1912c...872 Men herregud 😂 Snakk om å tenke det verste Anonymkode: 15d54...8dc 27
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men herregud 😂 Snakk om å tenke det verste Anonymkode: 15d54...8dc Ja så ille synes jeg faktisk denne hendelsen er. Anonymkode: 1912c...872 5
Krok1 Skrevet 25. januar 2020 #16 Skrevet 25. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg som forelder hadde lurt på om dere ruset dere eller noe hvis jeg kom for å levere barnet mitt i en bursdag som foreldrene til bursdagsbarnet tydeligvis hadde glemt. Anonymkode: 1912c...872 For å gi deg litt perspektiv, det er mange helsetilstander som fører til dårlig hukommelse. Bare det å ha smerter påvirker konsentrasjonen ekstremt. I krisetilstand kommer langtidshukommelse langt ned på kroppens prioriteringsliste. Bare det å ikke så nok søvn et par dager har stor negativ effekt. Å anta at noen ruser seg fordi de har glemt en avtale er ganske langt ute, og for meg viser det lav empati og dårlig medmenneskesyn 25
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #17 Skrevet 25. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja så ille synes jeg faktisk denne hendelsen er. Anonymkode: 1912c...872 Slikt kan skje om det er noe annet som overskygger, som feks ts skriver en familiær krise. Anonymkode: 15d54...8dc 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #18 Skrevet 25. januar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som forelder hadde lurt på om dere ruset dere eller noe hvis jeg kom for å levere barnet mitt i en bursdag som foreldrene til bursdagsbarnet tydeligvis hadde glemt. Anonymkode: 1912c...872 det hadde du sikkert ikke. Sannsynligheten for at du kjenner litt til familien fra foreldremøter,andre bursdager, vennegruppe, fritidsaktiviteter, julefrokost, sommeravslutning er vel nesten 100 prosent. Så du ville vel ikke dømt folk du kjente fra før på en glemt barnebursdag alene, uten å ta med det generelle inntrykket du hadde av dem fra andre situasjoner. Hvis du gjør det, tenker jeg at det er deg det er noe rart med, ikke de som glemte bursdagsselskapet fordi de sto oppi en krise. Anonymkode: 9d46c...d87 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #19 Skrevet 25. januar 2020 Må innrømme at jeg ville syntes det var veldig rart.. Klarer ikke helt å forstå hvordan man kan glemme at man skal arrangere barnebursdag. Hvor lite er barnet? Tenker det er noe man har pratet med barnet om på forhånd og da er det rart at de ikke selv har spurt om bursdags-feiringen sin en gang. Er jo også man forbereder en stund før vel.. Håper iallfall det går bra med krisen dere står i. Anonymkode: b9a82...d0c 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #20 Skrevet 25. januar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som forelder hadde lurt på om dere ruset dere eller noe hvis jeg kom for å levere barnet mitt i en bursdag som foreldrene til bursdagsbarnet tydeligvis hadde glemt. Anonymkode: 1912c...872 Det sier jo mest om deg da... Hvis det er fasade, perfekthet og flinkhets-konkurransen som er mest viktig ville man aldri tenkt sånn. De som er rause, romslige og empatiske gir andre mennesker litt slingringsmonn og forstår at andre mennesker ikke må være prikk lik dem selv for å være gode foreldre. Anonymkode: 2dbd4...d45 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå