AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Jeg som kvinne er selvsagt en ekspert på min egen orgasme. Jeg vet hvordan jeg skal ta på meg selv, hvor fort eller sakte, hvilken rytme osv. Dog, jeg kan få like god og sterke orgasmer med en mann som hører etter når jeg forteller hvordan jeg liker det. Så dere menn, er jo også eksperter på deres egen orgasme, dere vet hvor hardt/slapt håndgrepet ditt skal være rundt penis, rytme osv. Det jeg lurer på er, er selve følelsen av å penetrere vagina (feks) deiligere (dvs inntrenging i et varmt, vått og trangt "rom" deiligere enn ditt håndgrep (når du runker)? Eller betyr det lite? Ikke tenk på kosen/intimteten, det er ikke det jeg vil vite. Det er selve følelsen, "the sensation" for å si det slik - av være inni vagina best- eller er runking bedre? Anonymkode: 7c742...3a3
Gjest Paramount Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Umulig å stenge kommunikasjonen til hjernen, å penetrere, se kuken gli stadig dypere inn i den våte og varme fitta, er sinnsykt mange lysår foran det å runke. Og, for å nevne det, runking er nyydelig...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Mye deiligere å trenge inn i en varm mus enn å sitte å ta på seg selv. Det er en helt annen dimensjon når du er nær en annen, som er mer enn at kjønnsorganene berører hverandre. Anonymkode: 8f993...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 Er det samme folka som lager make tråder i ett sett her? Stedatre som eter huset tomt og runkere gir på. Og hvor ble det av alle som roper "TROLL!?" Anonymkode: 30fb9...b06
Master1 Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 EN varm kåt fitte er mye ..... Veldig MYe Deiligere en å runke Det er en kvinnes anal og....... Runke er bare sorgen egentilg i forhold M@ster 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det samme folka som lager make tråder i ett sett her? Stedatre som eter huset tomt og runkere gir på. Og hvor ble det av alle som roper "TROLL!?" Anonymkode: 30fb9...b06 Forhåpentligvis utestengt. Utrolig slitsomt med mennesker som har levd så skjermet at de skriker troll om den minste ting. Anonymkode: 030d7...33b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Det kommer ann på mange faktorer. Begge deler er deilig, men ei jente som kan runke og suge er deiligere. Anonymkode: e307f...467
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Ja, ser man isolert på det fysiske, er det er på mange måte bedre og mer intenst å runke enn å penetrere. Selv med et godt over gjennomsnittet stort organ, og en trang vagina, blir penetrering slapt og friksjonsløst i forhold. Anonymkode: 5e52f...e68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå