AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har bodd med samboeren min i ca 1 år nå! Siden jeg flyttet inn med han så har moren hans blandet seg inn i alt vi gjør og kjøper! Hun kommer på besøk og sitter å baksnakker alt og alle, tar med seg ting/pynt som hun bytter ut med det vi har hjemme her! Har prøvd å si ifra på en fin måte at det ikke trengs men hun tar det ikke til seg. Hun har aldri brydd seg om samboeren min, kastet han ut av huset når han var 15 fordi hun ville ikke at han skulle bo der mer. De kranglet hele tiden og hun gadd ikke mer! Hun har gjort flere ting men vil ikke bli gjenkjent så tar ikke det med. Hun hadde aldri besøkt han her før jeg flyttet inn og hun ringer aldri før han ringer henne.. Ser hvor lei seg han blir men vil ikke blande meg inn så mye! Prøver å trøste han med at hun kanskje er opptatt eller glemt det fordi jeg vil ikke komme mellom de, jeg ser hva hun gjør men holder det for meg selv.. Vi har nettopp kjøpt leilighet sammen og det første hun spør om «har dere særeie?» Hun mente det var viktig siden hennes erfaring så kommer forholdet vårt til å dø ut etterhvert siden det har hun opplevd før!!! Jeg er ikke noe golddigger og det vet mannen min men hun skal hele tiden blande seg inn i alt Noen som har noen råd å komme med? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er veldig konfliktsky når det gjelder andre kvinner Anonymkode: f90c3...625 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Ta og snakk med kjæresten din om dette. Send heller han på besøk til mora si enn at hun kommer til dere. Legg trusene og bhene dine i stua så føler hun seg uvelkommen. Anonymkode: 539b0...8be 1
Juniper Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Samboeren din må sette foten ned, ikke du. Hvis han ikke er villig til det er det et rødt flagg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Lås døra og lat som om dere ikke er hjemme. Etter noen bomturer skjønner hun kanskje at hun må ringe først. Send samboeren din på besøk til henne. Flytt langt unna. Den konfliktskygreia er bare teit. Hvis hun tar tingene dine, skal du se på?! Og ikke si noe??? Da tar du tingen ut av hendene hennes, smiler pent, si «det er nok min, den skal stå der» og snakk om noe annet. Hun kommer jo til å gi seg før eller senere, men dere må stå imot. Hun gir seg ikke av seg selv. Anonymkode: 33b95...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Herregud, stå opp for deg kvinne!! SI NEI!!! Få dette faenskapet ut av livet ditt med en gang!! Er så lei av slike som ikke tar tak i ting. Anonymkode: dfdff...634 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå