AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #21 Skrevet 25. januar 2020 1 minutt siden, Lill3My said: Ovnsbakt brie, det er helt magisk! Gjerne sammen med litt honning og nøtter. og, litt off tipic, men det VeRSTE , som jeg ikke har smakt men bare observert, er: kneipbrød, oeverpostein, smelta ost...altså ostesmørbrød med leverpostei! True story 🙈 Det er godt med leverpostei og smeltet ost. Anonymkode: 8fcb2...128 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #22 Skrevet 25. januar 2020 Smør og jordbærsyltetøy, eller skinke under og paprika over 😍 med norvegia så klart Anonymkode: 35250...002 1
SoWhat? Skrevet 25. januar 2020 Forfatter #23 Skrevet 25. januar 2020 6 minutter siden, Lill3My skrev: Ovnsbakt brie, det er helt magisk! Gjerne sammen med litt honning og nøtter. og, litt off tipic, men det VeRSTE , som jeg ikke har smakt men bare observert, er: kneipbrød, oeverpostein, smelta ost...altså ostesmørbrød med leverpostei! True story 🙈 Har aldri skjønt hva som er godt med varm leverpostei jeg heller 🙂 den skal være kald med agurk eller rødbeter på! Men mange inspirerende forslag her
Lady Lovelylocks Skrevet 25. januar 2020 #24 Skrevet 25. januar 2020 Rød paprika, eple, jordbær, klementinbåter, syltetøy. Ikke alt på en gang da.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #25 Skrevet 25. januar 2020 Fikk tips fra en taxisjåfør på kypros tror jeg det var, om å ha vannmelon oppå hvitost (slik de gjorde det), og det viste seg å være kjempegodt Anonymkode: fda52...7a0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #26 Skrevet 25. januar 2020 På hvitost må det være tynne epleskiver, grønne syrlige epler er best på. Anonymkode: 23c81...449
Million Skrevet 25. januar 2020 #27 Skrevet 25. januar 2020 På Norvegia bruker jeg røde paprikaringer, det er sunt og godt. Er ostesmørbrødet varmt, bruker jeg skiver av tomat og oregano oppå. Har jeg skinke i hus, legger jeg en skive under osten. Ketchup eller tomatpure smurt i et tynt lag på brødskiven før alt det oppå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå