AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har spart opp en del penger, og ønsker å bruke disse på en fin reise til både meg og samboer, kanskje også noen i familien. Kunne gjerne tenkt meg å overraske de. Har allerede reist en del og sett mye, og kunne kanskje tenkt oss å reise til et mer eksotisk land, men HVOR? Vi er begge glad i late dager på stranden/ved bassenget, men liker også å finne på gøye aktiviteter på ferie. Vi har allerede vært på cruise i Bahamas, likte oss der men vil gjerne oppleve noe nytt. Vi er 30 år og har ikke barn, hvis det har noe å si. Hvor vil du anbefale å reise og hvorfor? Anonymkode: c2cca...58c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Antigua eller Aruba! Elsket det. Hold deg unna Mauritius og Tobago. Ellers drømmer jeg om Fiji og Borabora, men ikke vært der. God tur😍 Anonymkode: 61304...b45
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Antigua eller Aruba! Elsket det. Hold deg unna Mauritius og Tobago. Ellers drømmer jeg om Fiji og Borabora, men ikke vært der. God tur😍 Anonymkode: 61304...b45 Meg igjen. Vietnam er og fantastisk. Anonymkode: 61304...b45 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg igjen. Vietnam er og fantastisk. Anonymkode: 61304...b45 Takk for svar! Hadde faktisk tenkt litt på Mauritius 🙊 Var det noe artig å gjøre/se på Antigua eller Aruba, eller er det mer chilleferie? Vurderer sterkt Maldivene, men det virker litt... «kjedelig» 😅 Anonymkode: c2cca...58c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Hadde faktisk tenkt litt på Mauritius 🙊 Var det noe artig å gjøre/se på Antigua eller Aruba, eller er det mer chilleferie? Vurderer sterkt Maldivene, men det virker litt... «kjedelig» 😅 Anonymkode: c2cca...58c Mauritius var en gedigen skuffelse. Kunne ikke bade barbent engang fordi stranden var full av små skjell. Og lite å finne på. Maldivene er nok vakkert, men tror kjedelig etter hva venner var sagt. Aruba og Antigua var fantastisk, men mest chilleferie. Neste ferie for oss blir Vietnam. Har hørt og lest så mye bra😍 Men Fiji skal og være fantastisk! Anonymkode: 61304...b45
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mauritius var en gedigen skuffelse. Kunne ikke bade barbent engang fordi stranden var full av små skjell. Og lite å finne på. Maldivene er nok vakkert, men tror kjedelig etter hva venner var sagt. Aruba og Antigua var fantastisk, men mest chilleferie. Neste ferie for oss blir Vietnam. Har hørt og lest så mye bra😍 Men Fiji skal og være fantastisk! Anonymkode: 61304...b45 Såpass ja! Da strykes nok Mauritius av listen. Skal undersøke litt mer om Vietnam, har hørt de har en del skjulte perler der. Fiji ser/minner kanskje litt om Maldivene..? Men det skal undersøkes også! Tusen takk for tips 😍 Anonymkode: c2cca...58c
super-ida Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Jeg syntes Mauritius var flott jeg...... litt kombinasjon av paradisstrender og byer......
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Maldivene Anonymkode: 0a9d4...e5d Har du vært der? Vet du om noen aktiviteter å gjøre der? Anonymkode: c2cca...58c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Skrevet 25. januar 2020 Zanzibar! Kan jo også kombineres med safari i fastlands-Tanzania:) Zanzibar har jo nydelige strender som man kan nyte, men man kan også dra på snorkling/"sjø-safari", besøke krydderplantasje hvor du ser hvordan ulike krydre blir dyrket, besøke Stone Town som er på UNESCOs verdensarvliste og naturreservat. Så har du også Forodhani Gardens matmarked, med verdens beste kebab! Anonymkode: 901c6...e74
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #11 Skrevet 25. januar 2020 Jeg har lyst til Filippinene, har ikke vært der, men innbiller meg at det er slik Thailand var før det ble ødelagt av masseturisme. Anonymkode: 267eb...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå