AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Ja fyr løs.... Anonymkode: 9f99e...72c
Hmmmmmm Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Jeg elsket Slettvoll stilen. Halvor bakke interiør. Slik som han har det hjemme er drømmen. Har det lignende hjemme selv. 1
Gjest loveli Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Sjekk Instagram. Klikk deg via via via interiørbloggere og se hvordan alle har det. Slik alle har det er poppis.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 Det heter ikke HVA!!! Anonymkode: ba6f8...d8b 19
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 Tørket strå Anonymkode: 39440...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Temmelig mange som har sånne store bokstaver LOVE eller HOME stående overalt. Og fargene går vel stort sett ut på svart eller hvitt, brun / beige, eller forskjellige nyanser av grått, "off-white" eller lignende. Anonymkode: 1de31...80f Det var inn for 10 år siden, det er vel ingen som fremdeles har det sånn? Anonymkode: ef837...127 42
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #7 Skrevet 24. januar 2020 11 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Jeg elsket Slettvoll stilen. Halvor bakke interiør. Slik som han har det hjemme er drømmen. Har det lignende hjemme selv. Denne stilen kjører jeg også. Sorte eikemøbler, velour, glasslykter og flotte blomsteroppsatser 😊 Synes det er veldig fint og får mye skryt 😊 Anonymkode: 93a1e...559 1
Honey Dew Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Å maltraktere gamle fine møbler ved å "pusse dem opp". Det heter hvilket interiør. Endret 24. januar 2020 av Honey Dew 8
Nerine_ Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Å maltraktere gamle fine møbler ved å "pusse dem opp". Det er det vel ikke så mange som driver med lenger? 1
Muskath Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Hva slags interiør, ville jeg sagt. Kjedelig at alle har det likt og er avhengig av at det de har er «in». Er ikke sennepsgult/oker populært nå da? Endret 24. januar 2020 av Muskath 4
Honey Dew Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Det er det vel ikke så mange som driver med lenger? Å joda. Det er bare å se på diy-grupper på fb. 1
Nerine_ Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Å joda. Det er bare å se på diy-grupper på fb. Ja, men det er vel ikke "in" som i at de store interiørkontoene på Instagram osv holder på med det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #13 Skrevet 24. januar 2020 Synes det er svarte og mørkeblå vegger hos alle som driver med interiør for tida. Anonymkode: 1fa70...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Skrevet 25. januar 2020 Runde speil. Anonymkode: e9154...cdb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #15 Skrevet 25. januar 2020 Minimalistisk stil, farger på vegger og innslag av retromøbler. Føler alt skal være veldig "rent"- lite tepper og smådill. Men det er jo mange forskjellige stilarter som er populære innen interiør, så kommer an på hvilken du vil gå for. Hva som er in forandrer seg hele tiden. Jeg ville ikke lent meg på det. Du blir utrolig fort lei om du går for en stil "alle" har. Kahlervasen er et godt eksempel, folk fikk overdose. Samme med skjeletthodetrenden.. Følg dine egen smak! ps. håper ikke du snakker slik som i overskriften, det er sånn ungene i barnehagen jeg jobbet i snakket 😁 Anonymkode: be7a0...d06 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Skrevet 25. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minimalistisk stil, farger på vegger og innslag av retromøbler. Føler alt skal være veldig "rent"- lite tepper og smådill. Men det er jo mange forskjellige stilarter som er populære innen interiør, så kommer an på hvilken du vil gå for. Hva som er in forandrer seg hele tiden. Jeg ville ikke lent meg på det. Du blir utrolig fort lei om du går for en stil "alle" har. Kahlervasen er et godt eksempel, folk fikk overdose. Samme med skjeletthodetrenden.. Følg dine egen smak! ps. håper ikke du snakker slik som i overskriften, det er sånn ungene i barnehagen jeg jobbet i snakket 😁 Anonymkode: be7a0...d06 slik jeg oppfatter spørsmålet lurer ts på hva som har overtatt for Kählervasen og hodeskallen og ananasen og treapekatten og matte sorte vegger eller minty breeze. Det lurer jeg også på, så jeg kan holde meg langt unna!!!! det er ikke ofte jeg faller for slike diller, men det hender jo at man tror at noe er sin egen smak, for så å oppdage at man er en sau i flokk som alle andre. Anonymkode: 13ac9...076 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #17 Skrevet 25. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: slik jeg oppfatter spørsmålet lurer ts på hva som har overtatt for Kählervasen og hodeskallen og ananasen og treapekatten og matte sorte vegger eller minty breeze. Det lurer jeg også på, så jeg kan holde meg langt unna!!!! det er ikke ofte jeg faller for slike diller, men det hender jo at man tror at noe er sin egen smak, for så å oppdage at man er en sau i flokk som alle andre. Anonymkode: 13ac9...076 hm du har nok rett. Treapekatten er fremdeles populær. Hadde faktisk lyst på den treapen i mange år før jeg så den i et eneste interiørblad. Så tok det jo helt av. Glad jeg aldri kjøpte den 😃 Beste er å ikke sjekke ut interiør på instagram og internett i det hele tatt, da blir man ikke ubevisst påvirket. For er skummelt hvordan trender man først ikke liker vokser på en. Og plutselig sitter man og vurderer soverom i matt sort og stue i Treasure og kjøper en haug av velourputer og velourstoler. Og det teite Kate Moss-bildet man har blitt eksponert for så mange ganger har pluselig blitt stilig... 😆 Anonymkode: be7a0...d06 7
Caeruleus Skrevet 25. januar 2020 #18 Skrevet 25. januar 2020 Er det ikke mye jordfarger nå? Synes å ha sett en del av det.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #19 Skrevet 26. januar 2020 Grått og mørkt og jævlig! Anonymkode: 4b129...971 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #20 Skrevet 26. januar 2020 Svart, svart og svart. Svarte vegger, svart kjøkken, svarte kraner, stadige spørsmål om «hvordan spraylakke denne vasen svart», og utsagn som «såååå fornøyd at med at jeg torde å male <etellerannet> svart. Det som ikke er svart er grått eller mørkeblått. Tipper det går fort over. Anonymkode: 6c8db...2ed 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå