Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ikke smarte folk på KG? Jeg leser jo omtrent bare tull. 

I Norge skal man jo ikke tro man er noe, så nå kommer janteloven til å bite meg i rumpa. Men det tåler en mann som flere ganger har vært ute en vinternatt.

Har sluttet å svare på innlegg her inne, da jeg ikke anser de som leser som smarte nok til å forstå hva jeg prøver å formidle. Litt trist egentlig, men må nok bare innse det først som sist.

Anonymkode: f9887...252

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke så smart du heller. 

Anonymkode: 242d2...36c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har sluttet å svare på innlegg her inne, da jeg ikke anser de som leser som smarte nok til å forstå hva jeg prøver å formidle.

Kan du komme med eksempler på innlegg/tråder du har skrevet, som vi ikke er smarte nok til å forstå?

Anonymkode: 7cdbf...a37

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo bare la være å lese på KG hvis det plager deg for meget.

Er du så veldig intelligent selv som ikke skjønner at du kan la være å bruke KG?

• Liker 2
Skrevet

Massevis av trolletråder her, og ingen ser ut til å forstå at det er trolling. Akkurat det får meg til å lure på intelligensen til folk her inne

Anonymkode: bb7cf...672

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det tåler en mann som flere ganger har vært ute en vinternatt.

Har du tilfeldigvis gått livets harde skole også?

Anonymkode: 99052...c9d

• Liker 2
Skrevet

Janteloven eksisterer ikke, det er bare noe folk bruker fordi de ikke tåler kritikk eller motstand.

• Liker 2
Skrevet
Just now, Aragorn ll Elessar said:

Janteloven eksisterer ikke, det er bare noe folk bruker fordi de ikke tåler kritikk eller motstand.

Lurer på om du har misforstått betydningen av ordet eksisterer...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om du har misforstått betydningen av ordet eksisterer...

Du er ikke særlig smart du. siden du ikke forstod hva jeg mente.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Massevis av trolletråder her, og ingen ser ut til å forstå at det er trolling. Akkurat det får meg til å lure på intelligensen til folk her inne

Anonymkode: bb7cf...672

Nettopp. Dette var en test for å bekrefte min påstand. Hilsen TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nettopp. Dette var en test for å bekrefte min påstand. Hilsen TS

Så dette var bare en tulletråd?

Skrevet

Kom igjen folkens. Vis sinnet deres. Vis at dere kan vinne over meg på mitt lave nivå. Synk ned på mitt nivå! Da ser dere så mye bedre ut! 😄 

ts

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så dette var bare en tulletråd?

Det er en påstand, og hvis du velger å synke ned på et nivå der du svarer med sinne, så bekrefter man jo bare min påstand.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en påstand, og hvis du velger å synke ned på et nivå der du svarer med sinne, så bekrefter man jo bare min påstand.

Det var et spørsmål bare. Som du ikke vil svare på?

Skrevet

Det finnes mange idioter der ute så selv om det er noen som troller så kan det være relevant for andre😉

Anonymkode: 0760c...e84

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ikke smarte folk på KG? Jeg leser jo omtrent bare tull. 

I Norge skal man jo ikke tro man er noe, så nå kommer janteloven til å bite meg i rumpa. Men det tåler en mann som flere ganger har vært ute en vinternatt.

Har sluttet å svare på innlegg her inne, da jeg ikke anser de som leser som smarte nok til å forstå hva jeg prøver å formidle. Litt trist egentlig, men må nok bare innse det først som sist.

«Hvorfor er det ikke smarte folk på KG»

I rest my case...du er jo her selv tydeligvis;-)

(og jeg tror mange her skriver i affekt når de er i en krise...da begynner man tvile på seg selv og søker råd man egentlig vet svaret på...og dermed fremstår som desperat og kort i toppen)

Hilsen ei med mensatest på 146 og KG-dame.

Anonymkode: e07f3...303

Skrevet
36 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Du er ikke særlig smart du. siden du ikke forstod hva jeg mente.

Lurer på om du har misforstått betydningen av ordet smart, samt ordet betydningen.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du komme med eksempler på innlegg/tråder du har skrevet, som vi ikke er smarte nok til å forstå?

Ikke spør!!

Tror TS har et nytt vennskap som ble like fort brutt ned. På tide å gå i seg selv når det er alle andre og ikke deg selv som oppleves som problemet.

Skrevet
2 minutter siden, loveli said:

Ikke spør!!

Tror TS har et nytt vennskap som ble like fort brutt ned. På tide å gå i seg selv når det er alle andre og ikke deg selv som oppleves som problemet.

Kanskje det.

Nå har han innrømmet at det er en trolletråd, da. Så han er vel bare ute på å provosere og synes selv han er morsom.

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det.

Nå har han innrømmet at det er en trolletråd, da. Så han er vel bare ute på å provosere og synes selv han er morsom.

Man skjønner jo når det er trolletråder ja.

Den vennskapstråden f.eks. må jo være kødd. Er det ikke det er personen en av de mest forstyrra vi har hatt her på KG. Og den personen som hadde en mann som skrev hore på hobbytingene. Troll troll troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...