Gå til innhold

Hva mener damer om pulevenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange kvinner som liker å ha en pulevenn?
Jeg er mann på litt over 40 som spør. Jeg blir kvalt i forhold, men vil ikke ha ons. Mye bedre med en pulevenninne. Sexen blir mye bedre når en kjenner hverandre litt. Hva mener kvinner her om slike relasjoner? (Der en møtes, koser, knuller, prater litt og går hver til sitt?

Anonymkode: 95943...567

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde elsker en stund mens jeg var singel, men han ble for vanilje etterhvert. 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange kvinner som liker å ha en pulevenn?
Jeg er mann på litt over 40 som spør. Jeg blir kvalt i forhold, men vil ikke ha ons. Mye bedre med en pulevenninne. Sexen blir mye bedre når en kjenner hverandre litt. Hva mener kvinner her om slike relasjoner? (Der en møtes, koser, knuller, prater litt og går hver til sitt?

Anonymkode: 95943...567

Jeg er akkurat samme situasjon som deg. omtrent like gammel og lever i et dødt forhold. Har funnet en dame i samme situasjon hvor vi møtes og krydrer livet og gir hverandre det vi ikke får i respektive forhold. Funker kjempefint

Skrevet

Helt topp med pulevenn når

man er singel☺️

Anonymkode: f2879...d33

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, jeg har en pulevenn selv for tiden, ikke noe galt i det. :)

Skrevet

Totalt uaktuelt!

Anonymkode: 1c5f8...f05

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, intexus40 said:

Jeg er akkurat samme situasjon som deg. omtrent like gammel og lever i et dødt forhold. Har funnet en dame i samme situasjon hvor vi møtes og krydrer livet og gir hverandre det vi ikke får i respektive forhold. Funker kjempefint

Vet deres respektive partnere om det?

Anonymkode: 78c1a...45b

• Liker 3
Skrevet

Helt fantastisk! har hatt flere jeg når jeg var singel😀 bare viktig å ha klare linjer, og vite akurrat hva man går inn i 😉 synd hvis hun forventer mere en det er 😬

Deilig med litt useriøs sex 😘

-Dame 28

Anonymkode: 9a0f5...0bf

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 40 selv, hatt en fast ff i 3 år, passer meg godt. Men for min del er det viktig at vi er eksklusive, opplever at menn i 40 årene synes det er helt ok. Yngre menn er nok mer på det å ligge rundt eller med flere. Liker å ha det fysiske med han, samtidig som jeg har friheten til å reise, leve mitt liv osv uten å ta hensyn til noen. 

Anonymkode: 45834...425

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er flott når jeg er single..! Vi snakker bra sammen, sexen er god og ingen er redd for at den andre skal føle mer.

men er ikke alle kjærester som synes det er kult at en knullekompis er en av mine beste venner. Vi gjør ikke annet enn å prate hvis noen av oss er i forhold (når jeg er i et forhold).

- j33, ff m42

Anonymkode: c807c...4d3

• Liker 1
Skrevet

Her spiller vel individuelle preferanser større rolle enn kjønn. Jeg vil ikke ha dame som har hatt ff og styrer derfor unna sånt selv. Mann 30.

Anonymkode: 022e1...7ec

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her spiller vel individuelle preferanser større rolle enn kjønn. Jeg vil ikke ha dame som har hatt ff og styrer derfor unna sånt selv. Mann 30.

Hvorfor vil du ikke det? Vil du heller ha noen med flere ons? 

Skrevet

Syns det er en uting.

Anonymkode: a123b...7af

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker å ha fast ff når jeg er singel. Liker god sex, og ser ikke poenget med masse ons. Sex blir bedre når man kjenner hverandre. 

Anonymkode: 5b748...026

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke det? Vil du heller ha noen med flere ons? 

Nei, styrer unna det også. Har vært mulig til nå. Heldigvis ikke alle jenter som er så desp.

Skrevet

Når man er singel er det heilt greit det, alle trenger kroppskontakt, nærhet og sex i voksen alder, men totalt uaktuelt og uakseptabelt hvis en er i et forhold uansett om det er «dødt» eller ei. Avslutt heller da forholdet du er i før du finner deg en pulevenn. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er helt greit å ha ff når man er singel.. Det å ha en fast relasjon hvor man får den fysiske kontakten man trenger i blant er langt bedre enn ons, på absolutt alle tenkelige måter 😝 

Jeg ser heller ikke hvorfor det skulle være en sak for en fremtidig kjæreste. 

J36

Anonymkode: 127f4...cc8

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, styrer unna det også. Har vært mulig til nå. Heldigvis ikke alle jenter som er så desp.

Hva legger du i desperat? Hva er mest desperat, å ha en ff eller å ha opptil flere ons? 

Anonymkode: 127f4...cc8

Skrevet

vanilje?

Anonymkode: 0fa53...9f1

Skrevet

Jeg syns det er noe forbanna usunt dritt. Føler meg tom og deprimert etter den meningsløse sexen. Ligger noen ganger med eksen når jeg har eggløsning og ikke klarer å holde meg lenger, da føler jeg meg ikke brukt etterpå siden jeg vet han ikke bare tenker at jeg er god nok for sex. Når han får seg ny dame går jeg i sølibat.

Anonymkode: 92b14...b22

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...