AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har aldri hatt kjæreste, men har hatt mange damer til sengs de siste årene. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri hatt sex uten kondom. Betyr det at jeg teknisk sett fortsatt er jomfru? Anonymkode: fc3df...8f0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt kjæreste, men har hatt mange damer til sengs de siste årene. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri hatt sex uten kondom. Betyr det at jeg teknisk sett fortsatt er jomfru? Anonymkode: fc3df...8f0 Ja, selvfølgelig. Anonymkode: 70c58...2be
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt kjæreste, men har hatt mange damer til sengs de siste årene. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri hatt sex uten kondom. Betyr det at jeg teknisk sett fortsatt er jomfru? Anonymkode: fc3df...8f0 Selvfølgelig ikke. Har du vært inni en dame med pikken din så er du ikke jomfru. Anonymkode: 6efaa...6df 7
Ullvott Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Hva tror du selv, egentlig? Selvsagt er du jomfru. Du er jomfru til du enten har a. gjort noen gravid eller b. fått en kjønnssykdom Endret 24. januar 2020 av Ullvott 5
Gjest Familytree Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 "Jeg har hatt sex, men jeg tror jeg er en jomfru." Jeg tror du har for mange teoretiske tvil nå😅
intexus40 Skrevet 24. januar 2020 #7 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt kjæreste, men har hatt mange damer til sengs de siste årene. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri hatt sex uten kondom. Betyr det at jeg teknisk sett fortsatt er jomfru? Anonymkode: fc3df...8f0 T.R.O.L.L. god helg og gratulerer med 16 års dagen !
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 16 minutter siden, Ullvott skrev: Hva tror du selv, egentlig? Selvsagt er du jomfru. Du er jomfru til du enten har a. gjort noen gravid eller b. fått en kjønnssykdom Blir så irritert når fruen beskylder meg for utroskap, når jeg tydelig gir beskjed om at jeg brukte kondom. Anonymkode: 70c58...2be 2
Gjest Familytree Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du er jomfar. jomfriskuøse😂
Hr. Aktiv Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 (endret) 1 minutt siden, Familytree skrev: jomfriskuøse😂 Innkjørt under tvil eller innkjørt uten tvil. Endret 24. januar 2020 av Hr. Aktiv Nå må jeg ha mere å drikke her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå