Gå til innhold

2 år og vanskelig å legge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 2 åring som tuller og tøyser fælt når han skal legges. I dag glapp det ut av meg « nå legger du deg ned ellers må mamma gå». Da la han seg ned og sovna fort. Føler at dette var feil av meg, samtidig fikk han tiltrengt søvn. Hva kan jeg si som roer på en bedre måte? Hilsen trøtt mamma

Anonymkode: e0965...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at mamma må på do, henge opp tøy, eller annet gjøremål som er i nærheten av soverommet. Kan eventuelt legge til at du komme tilbake om litt. 

Anonymkode: 1b91e...766

Skrevet

Vi er i samme situasjon som deg, bare at vår er to og et halvt år. Har legetime på mandag for å se om vi kan få melatonin eller noe annen sovemedisin til tulla vår <3

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en 2 åring som tuller og tøyser fælt når han skal legges. I dag glapp det ut av meg « nå legger du deg ned ellers må mamma gå». Da la han seg ned og sovna fort. Føler at dette var feil av meg, samtidig fikk han tiltrengt søvn. Hva kan jeg si som roer på en bedre måte? Hilsen trøtt mamma

Anonymkode: e0965...881

Oisann, omsorgssvikt av værste sort! NOT. Tror ikke du mistet helt besinnelsen, han takler nok at mamma sa hun måtte gå. Du var bare sliten og lei. 

Anonymkode: c8d96...b11

• Liker 2
Skrevet

Øøøøøø, hvorfor kan du ikke si at du går ut om han ikke slutter å tulle?

Anonymkode: eb650...665

• Liker 2
Skrevet

Vi har samme problemet 😭 hun er tre år. Hun ligger kun og tuller og holder seg selv våken. 

Anonymkode: 5b63c...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...