Gå til innhold

Guttene i klassen kom i jente garderoben jeg var naken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter gymmen idag så var jeg og noen andre i dusjen og når vi kom ut så stod noen av guttene der og vi var helt nakene 

Anonymkode: 81b59...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er spørsmålet?

Anonymkode: 4e562...713

• Liker 7
Skrevet

Ok...

Anonymkode: 30291...ba0

Gjest theTitanic
Skrevet

Ikke noe å bry seg om, men du kan si fra så det ikke skjer igjen. De har sikkert sett hvordan jenter ser ut på internett alikevel så neppe noe nytt for dem.

Skrevet

Et deilig syn for guttene. De kommer til å ha musa og puppene dine på netthinnen lenge..

Anonymkode: cdeba...a7d

• Liker 5
Skrevet

Kjempespennende for dem. Ekkelt for dere.  Husker vi kikket i nøkkelhullet da vi var 12-13. Noen av jentene var mer utviklet enn andre...nyssgjeŕrige...

Anonymkode: 76634...787

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et deilig syn for guttene. De kommer til å ha musa og puppene dine på netthinnen lenge..

Anonymkode: cdeba...a7d

Ja det tror jeg nokk men siden vi går siste året på vgs tror jeg ikke de sier noe

Anonymkode: 81b59...7a4

Skrevet

Dette ville jeg rapportert inn til gymlærer da dette ikke er lov. I tilfelle må læreren følge bedre med eller påse at dørene er låst. 

• Liker 39
Skrevet

Hvor gamle er dere? Dette skjedd meg nå jeg var 14, han ene fyren ringte daglig etter det. Vi hooket til slutt.

Anonymkode: 71824...dcf

Skrevet
6 timer siden, Gorilla skrev:

Dette ville jeg rapportert inn til gymlærer da dette ikke er lov. I tilfelle må læreren følge bedre med eller påse at dørene er låst. 

Ja, rapporter. Sånt skal ikke skje.

• Liker 11
Gjest Alterego666
Skrevet

Slik begynte vi med på barneskolen.

For å være rettferdige låste vi opp for jentene også.

Skrevet

Ta det med et smil og lat som ingen om det skjer igjen.

Det er jo ikke nødvendig å lage drama av guttestreker. Evt gjør det samme tilbake. Verden har blitt et krenkesamfunn som farliggjør nakenhet og andre situasjoner. Hvis det hadde vært et mer avslappet forhold til sånne ting er jeg sikker på vi hadde hatt et bedre liv.

Anonymkode: 4484a...1dd

• Liker 4
Skrevet

Du kan velge å reagere på en av to måter, for gjort er gjort... Enten bli lei deg, flau og la de andre se at dette går inn på deg. De vinner... Eller smile sleskt, se dem inn i øynene og spørre "nåh, så dere noe dere likte?" og så le høyt over at "dere gjorde dagen deres". Og så bare overse det, le om det kommer opp i ettertid. 

Uansett, si fra til lærer så hun/han følger med bedre. :) og om du hører guttene plage noen andre av jentene med dette, stå opp for dem, og hjelp dem å forsvare seg.

Som en nevner ovenfor, dette er minner guttene vil verdsette på en positiv måte! 

• Liker 3
Skrevet

Dette må du ta opp med læreren. Det er ikke greit å komme inn i garderoben til det motsatte kjønn på den måten!

Anonymkode: cc45d...05d

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta det med et smil og lat som ingen om det skjer igjen.

Det er jo ikke nødvendig å lage drama av guttestreker. Evt gjør det samme tilbake. Verden har blitt et krenkesamfunn som farliggjør nakenhet og andre situasjoner. Hvis det hadde vært et mer avslappet forhold til sånne ting er jeg sikker på vi hadde hatt et bedre liv.

Anonymkode: 4484a...1dd

Nysgjerrighet på det motsatte kjønn er jo helt naturlig. 

Det som ikke er naturlig er at alle de som braser inn i garderober er utstyrt med kameraer, og dermed har hele verden sett deg naken. Det er ikke guttestreker. 

Anonymkode: e2ddd...ef7

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nysgjerrighet på det motsatte kjønn er jo helt naturlig. 

Det som ikke er naturlig er at alle de som braser inn i garderober er utstyrt med kameraer, og dermed har hele verden sett deg naken. Det er ikke guttestreker. 

Anonymkode: e2ddd...ef7

Sto vel ikke at de hadde med kamera. Likefullt er det uakseptabel oppførsel selv om de fleste gutter har lyst til å se nakne jenter. Det er avgjørende for sosialisering inn i samfunnet vårt at det blir sanksjonert når man ikke kan oppføre seg. Læreren bør innkalle gutta til en samtale.

Anonymkode: 22c22...8bd

• Liker 10
Skrevet

Snødøp dem! Ute med klær på selvfølgelig. 

Men kanskje er det noe sånt de vil, så kanskje ikke...

Skrevet
9 hours ago, Alterego666 said:

Slik begynte vi med på barneskolen.

For å være rettferdige låste vi opp for jentene også.

Kjemperettferdig at griseguttene i klassen lar grisejentene se gutter som ikke ønsker å bli sett nakne i "bytte" mot at griseguttene sniker seg til å se jenter som ikke ønsker å bli sett.

Anonymkode: acae4...b8f

• Liker 7
Skrevet

Ville tatt det opp med læreren. Man vet da vitterlig bedre på videregående.

• Liker 12
Skrevet
1 hour ago, Snabeltann said:

Du kan velge å reagere på en av to måter, for gjort er gjort... Enten bli lei deg, flau og la de andre se at dette går inn på deg. De vinner... Eller smile sleskt, se dem inn i øynene og spørre "nåh, så dere noe dere likte?" og så le høyt over at "dere gjorde dagen deres". Og så bare overse det, le om det kommer opp i ettertid.

Dette er for naivt. Hvis du gir gutter på den alderen inntrykk av at dette er noe alle jenter liker så kan du banne på at oppførselen deres mot jenter vil bli mye verre.

Anonymkode: acae4...b8f

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...